25 -vuotiaat ovat jo rupsahtaneita
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Juuri tänä aamuna katsoin, että onpi tullut uurteita kaulaan. Muualle kyllä ei vielä, ja sama vaatekokokin menee, kuin 15 vuotiaanakin. Ja samalla tavalla käytän farkkuja ja huppareita kuin aina ennenkin. Tissit kyllä roikkuu, eikä maha ole enää yhtä kiinteä (onneksi muut eivät näe vaatteideni alle). Toisaalta on kaksi lastakin vuoden ikäerolla, että eipä tuo ihme ole.
Minua ei oma "rupsahtamiseni" haittaa, enkä ymmärrä miksi se näin ollen ketään muutakaan haittaa. Ja ikää 24v...
Sano miehellesi että vaihtaa nuorempaan. Ei tollasta uurrekaulaa ruikkutissiä kukaan halua.
Kysyin kerran, että onko huomannut. Sanoi että on, mutta eipä tuo haittaa. Kaikki on ryppysiä ja roikkuvia vanhoina kuitenkin :) Itselläänkin 24-vuotiaana paistaa naururypyt silmien ympäriltä, kuin Naantalin aurinko. Olen kyllä aina ollut tyytyväinen siihen, etten ole kovinkaan ulkonäkökeskeinen ihminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Juuri tänä aamuna katsoin, että onpi tullut uurteita kaulaan. Muualle kyllä ei vielä, ja sama vaatekokokin menee, kuin 15 vuotiaanakin. Ja samalla tavalla käytän farkkuja ja huppareita kuin aina ennenkin. Tissit kyllä roikkuu, eikä maha ole enää yhtä kiinteä (onneksi muut eivät näe vaatteideni alle). Toisaalta on kaksi lastakin vuoden ikäerolla, että eipä tuo ihme ole.
Minua ei oma "rupsahtamiseni" haittaa, enkä ymmärrä miksi se näin ollen ketään muutakaan haittaa. Ja ikää 24v...
Sano miehellesi että vaihtaa nuorempaan. Ei tollasta uurrekaulaa ruikkutissiä kukaan halua.
No luultavasti tämän kirjoittajan mies haluaa. Ja itseasiassa moni mies muukin haluaa vaimoaan. Joillakin nääs haluun tarvitaan rakkauttakin,eikä vain terhakoita tissejä. Meilläkin mies käy vieläkin kuumana ja ollaan jo ikäloppuja.Roikkuu ja riippuu molemmilla. Miehellä kyllä enemmän. Pitäisköhän vaihtaa nuorempaan? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä sen verran oikeassa, että 25-vuotiaat suomalaiset naiset ovat kyllä useimmat tuossa iässä valitettavasti jo tätiytyneet täysin ja ovat siis täysiä tätejä. Ulkomaalaiset naiset ovat monet nuorekkaita vielä 30-vuotiaina ja siitä eteenpäinkin.
Surullista on se, että osa jo 90-luvun jälkipuolella syntyneistä naisistakin on alkanut jo tätiytymään ja 90-luvun alkupuolella syntynellä naisilla se tätiytyminen on jo pitkällä, elleivät ole jo täysiä tätejä.
Jaa, minusta suomalaiset 25v tytöt/naiset näyttävät täysin lapsilta. Ihmetyttää aina ,että miten tuollainen keskenkasvuinen on työelämässä, kunnes selviää,että onhan hän jo esim. 25v.
totta.joku sanoi sen kerran mahdollisesti johtuvan auringon vähäisestä määrästä,kun suomalaiset naiset ei vanhene.jotkut latinot on tuossa iässä jo ihan ryppyisiä..
Olen samaa mieltä! Kun olin itse n. 10 vuotta sitten 25-vuotias, koin olevani jo hieman rupsahtanut. Mutta muutto Tampereelle osoitti, että miesten rupsahtaminen ei välttämättä ole niin justiinsa, mutta voi elämä näiden naisten kanssa. Löysin siis elämäni naisen tuolloin Tampereelta, joka oli kovasti itseäni nuorempi ja epärupsahtanut. Rakastuttiin ja elävöidyttiin, muutettiin yhteen ja mentiin naimisiin. Nyt hän on 25-vuotias, ja rupsahtanut.
Itse 35-vuotiaana huomaan, ettei omaan kehooni ole tullut enää juurikaan muutoksia, mutta vaimoni keho on muuttunut tuosta 15-vuotiaasta huomattavasti. Takuuaika on kuitenkin mennyt ja kolme lasta takana, enkä koe että olisi soveliasta enää vaihtaa nuorempaankaan.
Mitäkö mieltä? Minun mielestäni tää on provoiluketju ja näihin vastaileminen on tyhmää. Olen siis tyhmä kun vastaan.
Olen samaa mieltä! kun olin itse. n. 10 vuotta sitten 25-vuotias, koin vastaavani vakavaan keskustelualoitukseen, jonka huomattavasti nuorempi tuleva vaimoni oli aloittanut. Se olikin aivan kamala trolliketju, joka sai tuon vanhemmista miehistä kiinnostuneen teinin innoittumaan sisäisesti (hivenen myös näkyvästi ja ulkoisesti.)
Itse 35-vuotiaana huomaan, ettei omiin trollialoituksiini ole tullut enää uusia postauksia, jonka vuoksi nyt ryhdyin syöttämään muidenkin trolleja.
Joistain saa sen vaikutelman kun on niin tuhottomasti itseruskettavaa laitettu. Näyttää tunkkaselle. Varsinkin yhdistettynä tummaan meikkiin.
Ai. Mä oon kyl edelleen hirvee babyface.
No sehän on hyvä vaan. On ihanaa, kun saa viimeinkin olla rauhassa.
N. 44v
Kuka rupsahtaa kuka ei. Tosiasia että tupakka ja aurinko vanhentavat ja viinojen läträys, valvominen.
Siis mitä tuolla tätiytymisellä tarkoitetaan? Miltä täti näyttää?
Kiitos kommenteista.
Olemme juhlistamassa 25 + 25 v synttäreitä ja baarimikko sanoi että näytämme vanhoilta. Halusimme täällä varmistaa ettemme ole ikäloppuja :) nikki 97 oli vain hämäys olemme 91
T. ap
ikinuori97 kirjoitti:
Kiitos kommenteista.
Olemme juhlistamassa 25 + 25 v synttäreitä ja baarimikko sanoi että näytämme vanhoilta. Halusimme täällä varmistaa ettemme ole ikäloppuja :) nikki 97 oli vain hämäys olemme 91
T. ap
Mitä ihmettä? Sanoiko baarimikko tuon ihan tosissaan vai oliko läppää? Kuka baarimikko edes sanoo noin? :D Yleensähän kaikkia reilusti yli kolmikymppisiäkin kehutaan nuoriksi. Eikös se kuulu vähän niinku työhönkin. Todella erikoista että joku kommentoi asiakkaita vanhaksi. (Paitsi tietysti 16v tytöt jotka ottavat kehuna sen, että näyttävät kaksvitoselta).
Tissejä on moneen lähtöön. pienirintainen ei muuta kuin paranee vanhetessaan. Minulla ei vielä 25v edes ollut rintoja, jotka olisivat voineet rupsahtaa. vasta vanhempana olen saanut rinnat ja nyt mummona ne on parhaimmillaan. Ei painovoima vieläkään vedä maan suuntaan. Pystyssä ovat vielä. Isorintaisilla voi olla eri juttu, mutta niitähän miehet himoitsee ;)