Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella pelottava tilanne lenkillä

Vierailija
19.03.2016 |

Olin juoksemassa yksin lenkillä. No siinä sitten tuli vastaan nuori nainen (joku pari kymppinen) jolla oli sitten isokokoinen mastiffi. Kattelin jo kauempana, että tuo ei pysty tuota pitää millään kiinni. Ja kappas kummaa, kun juoksin niiden ohitse niin koira melkein hyökkäs päälle muristen! Onneksi käynnyt kuitenkaan mitään, mutta sydän hakkaa vieläkin tuhatta ja sataa! Oli pakko purkaa tämä tänne...

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on runsaasti kokemuksia vastaavista tilanteista ja oman kokemukseni perusteella vaikuttaakin siltä, että todella monella on koira muttei mitään hajua sen asianmukaisesta kouluttamisesta ja käsittelystä. Koiran annetaan kävellä missä sattuu 10-metrisen flexin päässä, sen annetaan ryntäillä ihmisten perään/kohti tai täysin kuriton rakki juoksee vapaana ym. Ohitan aina koirat mahdollisimman kaukaa, mutta yleensä se edellyttää pitkin pusikoita ja ojia juoksentelua kun koira kulkee tien yhtä ja tyypillisesti kännykkää näpräävä omistaja toista puolta. Lähes joka kerta lenkillä joku karvaturri juoksee jalkoihin. Ja kun omistajalle sanoo että pitäisi hurttansa kurissa, saa osakseen lähinnä mulkoilua. Olenkin päättänyt alkaa puolustautua: pieniä koiria potkaisen jos tulevat päälle, isoja huitaisen jollain kepukalla.

Olen ollut (ja kait vieläkin) koiraihminen ja siis itselläkin ollut koiria, mutta tämä nykymeno ei nappaa, ja vikahan ei ole koirien. Jotakin ihme asennevammaa on monilla koirien omistajilla. Nistit sun muut isoine koirineen pahimpia. Itse ainakin lyön silmää räpäyttämättä jos uhkaavasti koira käyttäytyy ja tulee iholle eikä tottelle omistajaa.

Vierailija
42/43 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä reppanaa! Tuliko edes pari lusikallista kakkavelliä pöksyihin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pientä raukkaa!

Oletko se 31-vuotias äitisi luona asuva vässykkä, jonka eläkerahat viivästyivät Nordean tietoliikenneongelmien takia?

Kun ei riittänyt rahat mopon bensaan, jotta olisi voinut lähteä ABC:lle, niin pitikin lähteä lenkille. 

Eli sinulla on Madtiffi sekä sekopää luonne, just just.

Saksanpaimenkoira on minulla. Sekopääluonteesta erimielisyyttä perheen kesken.