Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin ennen katkera ja kateellinen läski, nykyään hyväkuntoinen urheilullinen ja hyvinvoiva ihminen!!!

Vierailija
19.03.2016 |

Ennen oli ylipainoa ja yritin koko ajan keksiä tekosyitä miksi minun ei tarvitsisi laihduttaa!!!! ja sitten miksi laihdutus ei onnistu!!! olin vain liian laiska!!! mutta tiedän miten läskit ajattelee koska olin ennen itse sellainen!!!! siis se ajatus maailma on SAIRAS !!! ja oikeasti ylipainoinen ihminen joka ei harrasta liikuntaa ei voi hyvin!!!

nykyisin käyn kuntosalilla viidestä kuuteen päivään viikossa ja treenaan monipuolisesti!!! tulokset NÄKYY!!! läskit ovat kateellisia ja kerronkin heille että olin itse kanssa sellainen ennen niin saavat motivaatiota !!! siitä kun minä voin ennen huonosti mutta nykyään hyvin!!! kyllä läski ymmärtää kun entinen läski puhuu ja motivoi kertomalla mitä hyvillä elintavoilla voi saavuttaa: HYVÄN ELÄMÄN!!!

eli ÄLKÄÄ ANTAKO LÄSKIEN OLLA RAUHASSA OMISSA OLOISSAAN JA MÄSSYTTÄÄ SIPSEJÄ!!! sisimmässään he haluavat että joku kertoisi heille että heidän on mahdollista saavuttaa kaikki se mitä meillä hyväkuntoisillakin on, mutta heidän täytyy tehdä ELÄMÄNTAPAREMONTTI, siitä on kyse!!!

itse en käynyt ennen ollenkaan salilla, nykyään käyn kuutena päivänä viikossa ja SE ON KIVAA! ei treenaaminen ole tylsää, kyse on ASENTEESTA!!! siitä pitää opetella nauttimaan!!!

minun ei tee enää mieli herkkuja!! mieluummin menen vaikka lepopäivänäkin salille kuin eksyn pikaruokaraflaan tai kotiin mussuttamaan herkkuja!!

kysymys on siis ASENTEESTA ja ASENNEMUUTOKSESTA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vuodatuksen perusteella katkeruutesi ei kyllä ole mihinkään kadonnut, päinvastoin.

Vierailija
2/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko oli ylipainoa ennen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi ei varsinaisesti tuo minulle mielikuvaa hyvinvoivasta ihmisestä. 

Itse sanomakin jäi huutomerkkien tulvassa hieman epäselväksi. 

Ajatteletko siis, että kaikki ylipainoiset ovat kateellisia ja katkeria? Ja tämä luonteen vinouma poistuu laihduttamalla ja treenaamalla?

Vierailija
4/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muistakseni bmi:ssä jotain 26

ap

Vierailija
5/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin muistakseni bmi:ssä jotain 26

ap

Siis et edes läski vaan lievästi ylipainoinen. Herää nyt, ei ketään kiinnosta sun egoistinen elämäntaparemontti!

Vierailija
6/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kuitenkaan yleistä kaikkia läskejä katkeriksi ja kateellisiksi tai kaikkia hoikkia onnellisiksi ja ei-katkeriksi.

Vierailija
7/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko

Vierailija
8/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta, vaikka viljelisit kuinka noita huutomerkkejäsi.

Vierailija
9/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on käyttänyt huutomerkkikiintiönsä tältä ja ensi vuodelta loppuun.

T. Huuto merkki kiintiön erikois valvoja

Vierailija
10/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin joskus elämä pyöri pelkästään treenaamisen ja oman vartalon neuroottisen tarkkailun ympärillä. Sen jälkeen olen onneksi saanut työpaikan, perustanut perheen minulle rakkaan ihmisen kanssa ja aloittanut pianonsoiton, sekä jousiammunnan, jotka ovat minulle nautintoa tuottavia harrastuksia, eivätkä pakkomielteistä yritystä paikata huonoa itsetuntoa. Nykyään en ole enää hoikka, vaan normaalipainon ylärajalla, mutta hyväksyn itseni sellaisena kuin olen, eikä minun siksi enää tarvitse olla katkera tai kateellinen kenellekään.

Vierailija
11/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta, vaikka viljelisit kuinka noita huutomerkkejäsi.

kas kummaa kun kuitenkin vastailet!!!

ap

Vierailija
12/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi sss, jatkossa opettele käyttämään maltillisemmin huutomerkkejä provoillessasi. Tunnistaa aika helposti.

13/22 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ymmärrä millainen laukeamistaan odottava ansa ylipainossa on niin voivoi. Menee terveys, ihmissuhteiden määrä ja laatu kapenee yms.

Itselläni hoikistuminen alkoi kun muutin omaa mielenkuvaa omasta kehosta ja muutin omaa tahtotilaa niin että haluan olla hoikempi ja timmimpi. Hehkuttelin pitkään tällä ajatuksella ja etsin sitten erilaisia sopivia jumppia.

Muutin ruokavaliota enemmän pois vanhanaikaisesta ravintosuosituksista.

Jätin pois vaalean höttöleivän jne. Noita ohjeita löytyy pilvin pimein vaikka mistä nettisivuilta, ihan sama millä nimellä dieetit markkinoidaan (paleo/hormoni/mitälie), vaikutukset on samat.

Olen alkanut seuraamaan kehon tuntemuksia erilaisten ruokien kanssa ja selväsi olo on parantunut.

En stressaa enää niin paljoa pikkuasioista ja liikuntakin maistuu.

Eli syö laadukkaasti, vältä huonoja ruokia, liiku tarpeeksi.

Ja kun pidät itseäsi hyvässä kunnossa niin ei haittaa jos napsit namusia vähän ihan muutaman kerrallaan, nautiskellen. Jos syö (tai juo) suruunsa tai pettymykseensä niin seuraus on selvä, kilot jäävät kehoon asumaan.

14/22 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tapana haaveilla olevani hyväkuntoinen ja hyvinvoiva samalla kun mässyttelen sipsiä. Ollaan samiksia, ap!

Vierailija
15/22 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vielä viime vuoden loppupuolella lievästi ylipainoinen. Salilla olen käynyt jo pitkään, mutta tänä vuonna otin personal Trainerin, joka teki mulle sopivan saliohjelman. Ilmankin pärjäisi, mutta itse sain tästä motivaatiota. Nyt käyn salitreenin tekemässä kaksi tai kolme kertaa viikossa. Muutoin käyn kerran viikossa jossain rauhallisessa ryhmäliikunnassa, pilateksessa tai bodybalancessa. Muu liikunta on kerran viikossa uintia, hiihtoa jos keli sallii ja kävelylenkkejä usein sekä työmatkat (2 km/suunta) kävellen tai pyörällä. Laihduin aika nopeasti normaalipainoiseksi ja vielä pari kiloa voisi lähteä, mutta ei enää paljon. Kerran viikossa on lepopäivä, jolloin teen vain rauhallisen kävelylenkin ja venyttelen. 

Ruokavalioni on aina ollut muuten hyvällä mallilla aikuisiällä, mutta viikonloppuherkuttelu on ollut ongelmani. En ole jättänyt sitä pois, mutta vähentänyt runsaasti. 

Vierailija
16/22 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei tiedä todellisesta lihavuudesta mitään. Kun BMI on siellä 40 ja lisät niin lihavuus on muuttanut aivojen kemiaa, suoliston bakteerikantaa ja haitallisia elämäntapoja on tullut varkain mitä ei edes huomaa. Tuohon kun lasketaan vielä lihavuuden tuomat sairaudet päälle niin se muutos on jotain muuta kuin joku wannabe-laihdutus.

Vierailija
17/22 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssss on hyvä esimerkki siitä, millaiset pspuaivot täällä jaksavat elämiä laihduttamisesta ja mollata ylipainoisia. Sääliksi käy, ettei ihmisellä ole muita ylpeyden aiheita.

Vierailija
18/22 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on käyttänyt huutomerkkikiintiönsä tältä ja ensi vuodelta loppuun.

T. Huuto merkki kiintiön erikois valvoja

Just ;););D

Vierailija
19/22 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin laihduin ylipainoisesta timmiksi. Enkä ole hyvinvoiva. Tyydytystä saavutus ja kroppa toki tuo. Mutta kun mussa on jotain vikaa jossain, niin ei se laihduttamalla katoa. Oireet vain on niin epämääräiset, ettei syytä huonoon oloon tässä nyt pysty sanomaan.

Että ei se noin autuaaksitekevää ole mitä ap yrittää väittää.

Vierailija
20/22 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ennen olin iloinen ja sosiaalinen pullukka. Nykyään olen timmissä kunnossa ja lihaksikas, mutta masentunut, yksinäinen ja katkera lassukka. Ei tämä niin hienoa ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi