Olin ennen katkera ja kateellinen läski, nykyään hyväkuntoinen urheilullinen ja hyvinvoiva ihminen!!!
Ennen oli ylipainoa ja yritin koko ajan keksiä tekosyitä miksi minun ei tarvitsisi laihduttaa!!!! ja sitten miksi laihdutus ei onnistu!!! olin vain liian laiska!!! mutta tiedän miten läskit ajattelee koska olin ennen itse sellainen!!!! siis se ajatus maailma on SAIRAS !!! ja oikeasti ylipainoinen ihminen joka ei harrasta liikuntaa ei voi hyvin!!!
nykyisin käyn kuntosalilla viidestä kuuteen päivään viikossa ja treenaan monipuolisesti!!! tulokset NÄKYY!!! läskit ovat kateellisia ja kerronkin heille että olin itse kanssa sellainen ennen niin saavat motivaatiota !!! siitä kun minä voin ennen huonosti mutta nykyään hyvin!!! kyllä läski ymmärtää kun entinen läski puhuu ja motivoi kertomalla mitä hyvillä elintavoilla voi saavuttaa: HYVÄN ELÄMÄN!!!
eli ÄLKÄÄ ANTAKO LÄSKIEN OLLA RAUHASSA OMISSA OLOISSAAN JA MÄSSYTTÄÄ SIPSEJÄ!!! sisimmässään he haluavat että joku kertoisi heille että heidän on mahdollista saavuttaa kaikki se mitä meillä hyväkuntoisillakin on, mutta heidän täytyy tehdä ELÄMÄNTAPAREMONTTI, siitä on kyse!!!
itse en käynyt ennen ollenkaan salilla, nykyään käyn kuutena päivänä viikossa ja SE ON KIVAA! ei treenaaminen ole tylsää, kyse on ASENTEESTA!!! siitä pitää opetella nauttimaan!!!
minun ei tee enää mieli herkkuja!! mieluummin menen vaikka lepopäivänäkin salille kuin eksyn pikaruokaraflaan tai kotiin mussuttamaan herkkuja!!
kysymys on siis ASENTEESTA ja ASENNEMUUTOKSESTA!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (22)
Ap vaikuttaa neuroottiselta, joka purkaa ahdistuneisuutensa joko syömiseen tai pakkosuorittamiseen.
-