Huskymaiset silmät ihanat?
Tuli muutaman kaverin kanssa puhetta siitä, minkälaisista silmistä tykkää eniten. Yksi sanoi rakastavansa huskymaisia silmiä ja oikeastaan kaikki nyökkäilivät ja sanoivat niitä upeiksi. Itse olen aina pitänyt sellaisia silmiä jollain tapaa pistävinä, pelottavina ja luotaantyöntävinä. Minulle ihmisten ulkonäkö ei todellakaan ole mitenkään tärkeä asia, mutta on vain hassua, miten päinvastaisia fiiliksiä mulle ja kavereilleni tästä tuli. Mitä mieltä ootte, oonko mä ainut, jolle tulee jollain tapaa varautunut olo huskysilmistä?
Kommentit (32)
Pidin ennen ehkä jopa rumina. Itselläni on vähän niin kuin sellaiset, muttei yhtä pistävät, enkä pitänyt omistanikaan nuorempana.
Jossain vaiheessa totesin, että huskysilmät voivat olla kauniit jos sopivat kantajalleen.
Nehän on vähän niinkuin white walker-silmät Game of Thronesista.
https://www.google.fi/search?q=white+walker+game+of+thrones&biw=1600&bi…
Mikä erottaa huskysilmät ja kalamaisen värittömät silmät toisistaan? Kysyy ruskeasilmäinen joka ei ole perehtynyt asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollaiset "huskysilmät", en ole itse ajatellut niitä mitenkään poikkeuksellisen kauniina vaikka niistä kyllä ihan tykkäänkin. Ne nyt vaan on osa minua ja olen ihan kiva ja nätti, näin ajattelen. :) Lapsena / nuorempana olisin kovasti toivonut etä mulla ois ollut ruskeat silmät. Pidin omaa silmienväriä silloin tosi tylsänä. No, silloin mä toivoin myös että mulla ois ollut ohuempi tukka. x)
Olen silmistäni negatiivistakin kommenttia saanut; ovat kuulemma vampyyrin silmät, jotenkin pelottavat. Samoin jos joku sanoo että mulla on pistävä katse, pidän sitä enemmän negatiivisena kuin positiivisena. En minä noista oikeastaan loukaannu kuitenkaan, kyllähän mä peilistä näen että katse on pistävä. Ja toisaalta tulee positiivisiakin kommentteja.
Toisinaan näitä epäillään piilareiksi. Taannoin pari nuorta naista tuli saman junaan. "Näitkö noi silmät? Aika oudon väriset." "Joo, mutta ei toi oo aito väri. Sillä on värilliset piilarit." En viitsinyt oikaista. x)
M vai N?
Vierailija kirjoitti:
Mikä erottaa huskysilmät ja kalamaisen värittömät silmät toisistaan? Kysyy ruskeasilmäinen joka ei ole perehtynyt asiaan.
varmaan sellainen harmaan sävy,kalan silmät on aina kellertäviä.
paikallisella mäkkärillä oli nainen töissä millä oli isot huskyn silmät ja ekan kerran kun näin sen autokaistalla meni pasmat ihan sekaisin kun piti maksaa,oli todella hypnoottinen katse.
http://www.google.fi/search?q=husky+eyes&client=tablet-android-samsung&…
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ne tummat rinkulat iiriksen ympärillä!
Ilman mustia reunoja siniset silmät ovat todellakin ns. särjensilmät (hirveät, hailakat, rumat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman mustia reunoja siniset silmät ovat todellakin ns. särjensilmät (hirveät, hailakat, rumat)
Ootko tietoinen, että on olemassa myös tummansinisiä silmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin rakastan naisilla vaaleansinisiä silmiä, sellaisia elovenatyttö-silmiä. Tällä hetkellä olisi kiikarissa juuri yksi neiti tällaisilla silmillä ;) huskynsilmät ei ole mun makuun, ainakaan kumppanille en haluaisi, pidän suloisen ja viattoman näköisistä tytöistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin rakastan naisilla vaaleansinisiä silmiä, sellaisia elovenatyttö-silmiä. Tällä hetkellä olisi kiikarissa juuri yksi neiti tällaisilla silmillä ;) huskynsilmät ei ole mun makuun, ainakaan kumppanille en haluaisi, pidän suloisen ja viattoman näköisistä tytöistä :)
Ei mun mielestä pelkästään se rinkula tee huskysilmiä. Itsellä esim. on vaaleat taivaansiniset silmät mustilla rinkuloilla, mutta mulla ei ole sellaista intensiivistä "huskykatsetta". En oikein edes tiedä mistä se sitten loppujenlopuksi tulee, vaikuttaisko siihen myös silmän muoto/pupillin koko jne.?
Mun silmät on luonnonvalossa sellaiset vähän huskymaiset. Ihmiset tuijottaa tosi usein, mutta todella harvoin kukaan lähestyy, joten kai ne on näyttävät mutta ei niin miellyttävät. Mun silmät ei ole aivan jäänsiniset, mutta kontrasti iiriksen ja sen ulkoreunan välillä on aika iso. Siitä kai se vaikutelma pääasiassa syntyy.
Sen pikku tytön silmät oli upeat.
Mulla on sellaiset, myös toisella siskollani. Aika monesti niistä ollaan vaikuttuneita. Jotkut ei varmaan tykkää ja ovat kommentoimatta. Kerran multa kysyttiin, että käytänkö subutexia kun mun silmät näyttää siltä. Sekään ei ollut pahalla sanottu, se tyttö itse käytti subua niin sillä kysyi :D