Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huskymaiset silmät ihanat?

Vierailija
19.03.2016 |

Tuli muutaman kaverin kanssa puhetta siitä, minkälaisista silmistä tykkää eniten. Yksi sanoi rakastavansa huskymaisia silmiä ja oikeastaan kaikki nyökkäilivät ja sanoivat niitä upeiksi. Itse olen aina pitänyt sellaisia silmiä jollain tapaa pistävinä, pelottavina ja luotaantyöntävinä. Minulle ihmisten ulkonäkö ei todellakaan ole mitenkään tärkeä asia, mutta on vain hassua, miten päinvastaisia fiiliksiä mulle ja kavereilleni tästä tuli. Mitä mieltä ootte, oonko mä ainut, jolle tulee jollain tapaa varautunut olo huskysilmistä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huskynsilmiä ei oo kuin huskyllä.

Vierailija
2/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pelottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä,kauniit,kiihottavat ja pelottavat.

ehdottomasti haluaisin naisen millä on sellaiset sinertävän harmaan lähes värittömät silmät.

Vierailija
4/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean kauniit ja kyllä, sellaisella hieman uhkaavalla tavalla. Niin naisilla kuin miehilläkin aivan pysäyttävät. Olisipa mullakin!

Vierailija
5/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne pelottavilta näyttää, mutta ovat ehkä juuri siksi niin kiehtoviakin. Naapurin vanhalla ukolla oli semmoiset, ja ennen kun onnistuin häneen tutustumaan pelkäsin häntä... varmaan ainakin osittain silmien takia. Kauniit ne on tosiaan tavallaan katsella, mutta itselleni en haluaisi, enkä kyllä partnerillenikaan.

Vierailija
6/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosientakaisella missillämme Sari Aspholmilla oli upeat vaaleansiniset silmät. Punasävyisen silmämeikin kanssa aivan järkyttävän komea katse.

Vierailija
7/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen nyt??

Vierailija
8/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöset? http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--SYKs0daf--/19dvoeqo…

Nämä on aivan ihanat jostakin syystä. En ole tainnut lapsella aiemmin nähdä. Ap.

Vierailija
11/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö husky-silmät vaalean sininen väri vai rinkula iiriksen ympärillä?

Vierailija
12/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ian Somerhalderin silmät <3

Vierailija
13/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä on sellaiset, aivan upeat jäänharmaat "huskynsilmät". Kun vielä rajaa silmät tummalla vaikutus on todella dramaattinen.

Vierailija
14/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ian Somerhalderin silmät <3

Tuon miehen katsominen saa uskomaan Jumalaan. Että voi olla täydellisen näköinen olento. Lumoava.

Vierailija
15/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaiset "huskysilmät", en ole itse ajatellut niitä mitenkään poikkeuksellisen kauniina vaikka niistä kyllä ihan tykkäänkin. Ne nyt vaan on osa minua ja olen ihan kiva ja nätti, näin ajattelen. :) Lapsena / nuorempana olisin kovasti toivonut etä mulla ois ollut ruskeat silmät. Pidin omaa silmienväriä silloin tosi tylsänä. No, silloin mä toivoin myös että mulla ois ollut ohuempi tukka. x)

Olen silmistäni negatiivistakin kommenttia saanut; ovat kuulemma vampyyrin silmät, jotenkin pelottavat. Samoin jos joku sanoo että mulla on pistävä katse, pidän sitä enemmän negatiivisena kuin positiivisena. En minä noista oikeastaan loukaannu kuitenkaan, kyllähän mä peilistä näen että katse on pistävä. Ja toisaalta tulee positiivisiakin kommentteja. 

Toisinaan näitä epäillään piilareiksi. Taannoin pari nuorta naista tuli saman junaan. "Näitkö noi silmät? Aika oudon väriset." "Joo, mutta ei toi oo aito väri. Sillä on värilliset piilarit." En viitsinyt oikaista. x)  

Vierailija
16/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttärellä on sellaiset, aivan upeat jäänharmaat "huskynsilmät". Kun vielä rajaa silmät tummalla vaikutus on todella dramaattinen.

Keneltä se ne peri?

Vierailija
17/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teinipojallani (ja myös mulla) on sellaiset ja näköjään ainakin tytöille on mieleen.

Vierailija
18/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuollaiset "huskysilmät", en ole itse ajatellut niitä mitenkään poikkeuksellisen kauniina vaikka niistä kyllä ihan tykkäänkin. Ne nyt vaan on osa minua ja olen ihan kiva ja nätti, näin ajattelen. :) Lapsena / nuorempana olisin kovasti toivonut etä mulla ois ollut ruskeat silmät. Pidin omaa silmienväriä silloin tosi tylsänä. No, silloin mä toivoin myös että mulla ois ollut ohuempi tukka. x)

Olen silmistäni negatiivistakin kommenttia saanut; ovat kuulemma vampyyrin silmät, jotenkin pelottavat. Samoin jos joku sanoo että mulla on pistävä katse, pidän sitä enemmän negatiivisena kuin positiivisena. En minä noista oikeastaan loukaannu kuitenkaan, kyllähän mä peilistä näen että katse on pistävä. Ja toisaalta tulee positiivisiakin kommentteja. 

Toisinaan näitä epäillään piilareiksi. Taannoin pari nuorta naista tuli saman junaan. "Näitkö noi silmät? Aika oudon väriset." "Joo, mutta ei toi oo aito väri. Sillä on värilliset piilarit." En viitsinyt oikaista. x)  

Minulla sitten taas on tummanruskeat silmät ja vähän samanlaisia aatoksia oli nuorempana, että olisivatpa vaaleammat.

Välillä nimittäin näyttää, että olisi yhtä pupillia koko iiriksen alue, ainakin tietyssä valossa. Samoin tuo tekee välillä katseen jotenkin höntihtävän oloiseksi ja kerran aikoja sitten joku kysyikin, että mitä olen vetänyt. Aika ärsyttävää.

Samoin tuo piilarijuttu. Muutamat ovat olleet aivan varmoja, että pakko olla piilarit nämä tuijottimet.

Että oleppa siis vain ylpeä siitä, että sinulla on tarkkaavaisen oloiset silmät. Itse haluaisin mieluummin sellaiset kuin tälläiset höntin vaikutelman antavat tummanruskeat.

Vierailija
19/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää hailakoista silmistä, itselläkin on sellaiset. Tykkään enemmän tummista, eniten ruskeista.

Vierailija
20/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja vanhimmalla tyttärelläni on husky-silmät, eli hailakan siniset silmät. Varsinkin kirkkaassa valaistuksessa ne ovat hyvin värittömät. Kukaan ei ole koskaan niitä pelottavaksi sanonut, päinvastoin, ne ovat kuulema aika magneettisen mielenkiintoisen näköiset. Varsinkin kun tyttäreni oli noin vuoden ikäinen vauva ja olimme ulkomailla, niin hän todella käänsi katseet ja höpöttäjiä tuli riesaksi saakka ihastelemaan niitä silmiä.