Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermot meni taas yhteenkin äijään! Miksi tapaan vain kontrollifriikkejä miehiä?

Vierailija
19.03.2016 |

Alkoi tämä kusipää mäkättämään minulle ruokaillessamme, että älä laita sitä kastiketta annokseesi, kun se peittää maut alleen. Raivostuin ja huusin, että minä vaikka paskannan lautaselleni ja syön sen jos niin haluan. Mistä näitä aivan sairaita kontrollifriikkejä miehiä riittää ja miksi ne minun perääni niin ovat?! En jaksa enää.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kuulosti vain ystävälliseltä neuvolta...mistä näitä tyhjästä kilareita saavia naisia riittää..

Vierailija
2/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian rajaton ja miehet kokevat tarvetta laittaa sinut ns. ruotuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tyyppi olisi lähtenyt joka tapauksessa, kun tuollaista kieltä käytät. 

Vierailija
4/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä se, että ehkä ne miehet toisaalta hakevat sinusta alitajuisesti omien kontrolliensa tai sisäisten kahleittensa aukaisijaa. Että kun sä oot niin näennäisesti vapaa. Mutta aidosti vapaa ihminen ei oikeasti suuttuisi jos joku nyt ehdottaakin jotain omasta mielestäsi päätöntä.

Vierailija
5/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa exältäni. Piti syödä täysin ääneti, maiskutus oli äärimmäisen kielletty. Häntä ärsytti kaikki mitä ei itse tehnyt ja myös osa tavoista mitä itse teki, mutta muut ei silti saanut tehdä.

Vierailija
6/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Huhuu!

Vierailija
7/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun hyvä juttu jälleen😂

Vierailija
8/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa exältäni. Piti syödä täysin ääneti, maiskutus oli äärimmäisen kielletty. Häntä ärsytti kaikki mitä ei itse tehnyt ja myös osa tavoista mitä itse teki, mutta muut ei silti saanut tehdä.

Mitä ap:n mies sitten tekee, jos ap kuitenkin syö ruokansa kastikkeen kanssa? Suuttuu? Tuskinpa.

Taitaa olla nyt hiukan eri asioista kysymys.

Vierailija
9/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida pystyä ap ottamaan totuutta vastaan kun katosit kuin pieru olkkariisi.

Vierailija
10/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vielä se, että ehkä ne miehet toisaalta hakevat sinusta alitajuisesti omien kontrolliensa tai sisäisten kahleittensa aukaisijaa. Että kun sä oot niin näennäisesti vapaa. Mutta aidosti vapaa ihminen ei oikeasti suuttuisi jos joku nyt ehdottaakin jotain omasta mielestäsi päätöntä.

Minulle on aivan sama olenko vapaa vai mikä olen, mutta jumalauta tuollainen kyttäys ja "neuvominen" menee yksinkertaisesti liian pitkälle ja yli ymmärrykseni. Enköhän minä maista omassa suussani mikä parhaalta mielestäni maistuu! Minä ymmärrä enkä edes halua yrittää ymmärtää mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu, kun kokee asialliseksi alkaa vikisemään, etten saisi kastiketta laittaa ruokaani. ap

Vierailija
11/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama olenko vapaa vai mikä olen, mutta jumalauta tuollainen kyttäys ja "neuvominen" menee yksinkertaisesti liian pitkälle ja yli ymmärrykseni. Enköhän minä maista omassa suussani mikä parhaalta mielestäni maistuu! Minä ymmärrä enkä edes halua yrittää ymmärtää mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu, kun kokee asialliseksi alkaa vikisemään, etten saisi kastiketta laittaa ruokaani. ap

No miksi koet jotenkin tarvetta olla tilivelvollinen tai miellyttää miestäsi? Mua ei kyllä haittais pätkääkään, vaikka jollakin olisikin mun syömisistä tuollainen mielipide. Löysää itse sitä nutturaasi.

Vierailija
12/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska projisoit oman kontrollifriikkeytesi kaikkiin tapaamiisi miehiin.

Vierailija
13/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi koet jotenkin tarvetta olla tilivelvollinen tai miellyttää miestäsi? Mua ei kyllä haittais pätkääkään, vaikka jollakin olisikin mun syömisistä tuollainen mielipide. Löysää itse sitä nutturaasi.

Täh? En ymmärrä yhtään sun järjenjuoksua. Ehkä tässä on kuule takana sellainen, että minä en yksinkertaisesti halua viettää aikaa niin ikävän miehen kanssa joka nälvii koko ajan, että älä tee niin ja näin.  Tuskin se olen minä jolla on nuttura kireällä, koska mulle on sentään itsestäänselvää antaa toisille vapaus tehdä kuten haluavat. ap

Vierailija
14/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule nyt ap:n idiootti vastailemaan! Saatana että oletkin ärsyttävä kullinlutkuttaja, toivottavasti et löydä rakkautta ikinä!

Mihin pitää vastata? Mitään ei ole kysytty? -Ap

Vierailija
15/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskäyttäytymistä tietynlaisilta miehiltä. Suhtautuvat kontrolloitavalla tavalla ja osa näyttää kuvittelevan, että he tietäisivät paremmin toista koskevat asiat. En jaksa edes laskea niitä kertoja mitä olen saanut kommentteja koskien ulkonäköäni, sitä miten minun pitäisi syödä, millaisia töitä minun kuuluisi hakea, miten minun kuuluisi siivota, jne. Naisetkin tuota tekevät, eipä siinä.

Vierailija
16/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule nyt ap:n idiootti vastailemaan! Saatana että oletkin ärsyttävä kullinlutkuttaja, toivottavasti et löydä rakkautta ikinä!

Mihin pitää vastata? Mitään ei ole kysytty? -Ap

Öö miksi vastailet puolestani? oikea ap

Vierailija
17/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? En ymmärrä yhtään sun järjenjuoksua. Ehkä tässä on kuule takana sellainen, että minä en yksinkertaisesti halua viettää aikaa niin ikävän miehen kanssa joka nälvii koko ajan, että älä tee niin ja näin.  Tuskin se olen minä jolla on nuttura kireällä, koska mulle on sentään itsestäänselvää antaa toisille vapaus tehdä kuten haluavat. ap

No ei selvästikään ole, kun ahdistut ressukka toisen mielipiteestä. Itse vaikutat kontrollifriikiltä, anteeksi vaan.

Vierailija
18/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan peruskäyttäytymistä tietynlaisilta miehiltä. Suhtautuvat kontrolloitavalla tavalla ja osa näyttää kuvittelevan, että he tietäisivät paremmin toista koskevat asiat. En jaksa edes laskea niitä kertoja mitä olen saanut kommentteja koskien ulkonäköäni, sitä miten minun pitäisi syödä, millaisia töitä minun kuuluisi hakea, miten minun kuuluisi siivota, jne. Naisetkin tuota tekevät, eipä siinä.

Mä taas en kuule koskaan tällaisia kommentteja. Tai sitten osaan ottaa ne ihan vain heidän mielipiteinään, joilla ei minua ohjailla, koska tiedän kyllä itse, miten kuuluu käyttäytyä jne.

Vierailija
19/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta hemmetissä maiskutus on kielletty, etkö edes perusasioita ymmärrä käytöstavoista ja muiden huomioimisesta?

Vierailija
20/40 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei selvästikään ole, kun ahdistut ressukka toisen mielipiteestä. Itse vaikutat kontrollifriikiltä, anteeksi vaan.

Mielipide olisi se, jos sanoisi, että minusta tuo kastike peittää maut alleen tjsp. ja silloinkin voisi vähän miettiä, että onko ihan tarpeellista sitäkään sanoa. Kuka tahansa normaali ahdistuu, jos toinen alkaa yhtäkkiä ylimielisesti ulisemaan, että älä vaan laita sitä kastiketta se peittää kaikki maut alleen!!!! ap