Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää äitini joka esittää mielipiteensä aina faktoina ja käskee minun ostamaan sitä mistä hän pitää

Vierailija
19.03.2016 |

Jos hän pitää vaikka jostain teestä hän käskee minun juomaan sitä koska se on hyvää. Vai niin. Että mikään muu ei sitten voi olla hyvää jos hän on sitä mieltä. Hän siis todellakin KÄSKEE minun ostaa tiettyjä tuotteita koska hän pitää niistä ja käskee olla ostamatta niitä mistä hän ei pidä.

Mitä helvettiä, miksi hän tekee niin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostatko? Sano vaan että joo ja osta mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun persoonallisuushäiriöinen harrasti tuota samaa, lisäksi hän määräsi kaikesta muustakin elämässäni siihen asti, että täytin 20 vuotta ja aloin pistää kampoihin. (Pikkuhiljaa sain häneen etäisyyttä ja myöhemmin pistin välit kokonaan poikki).

Mutta joo, tiedän kyllä miten ärsyttävää tuo väkisintuputtaminen on. Milloin olisi pitänyt lukea ties mitä p*skakirjaa, milloin ottaa permanentti (joka ei minulle sovi lainkaan), milloin alkaa ostaa isoja papusäkkejä perustaa koko ruokavalio niille että rahaa säästyy (siis wtf?). Sitäkin nautinnollisempaa oli sanoa, että ei, en laita permanenttia, en lue tätä p*skakirjaa enkä ostele mitään papusäkkejä ja nähdä kuinka hänen naamansa venähtää. 

Vierailija
4/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini myös. Hän myös neuvoo myös silloin kun en kysy sitä ja jos ei tiedä miten asia on niin keksii omiaan. Ei koskaan uskalla sanoa "en tiedä". Väittää, että syyttäisin sitä sitten jos ei neuvoisi, joka ei todellakaan pidä paikkaansa.

Vierailija
5/5 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapinoi ja osta kaikkea päinvastasta. sitte ku hän sanoo että olet ostanu kaikkea väärää nii kerro et olet perustanut uuden uskonnon jossa boikotoidana kaikkea mistä hän pitää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi