/ TRE Peltolammin äitiysneuvola / mitä mieltä olette?
Mitä mieltä olette Peltolammin äitiysneuvolasta? Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja nyt pitäisi käydä siellä.
Mietin joko Peltolammi tai Multisilta äippäneuvolaa, en vielä tiedä kumpaan ilmoittaudun.
Kertokaa kokemuksia kyseisistä paikoista.
Kommentit (27)
Kummallinen ketju. Mulle on ihan sama, millainen neuvolan terkkari on. Osaan tarvittaessa ajatella omilla aivoillani ja ihmissuhteitakin löytyy ihan omasta takaa.
On kiva paikka. Mene vain hyvällä mielellä sinne. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilat on surkeat mutta terkat kivoja, molemmat nuoria mutta osaavat asiansa. Multisilta+Peltolammi on samoissa tiloissa. Periaatteessa terkka määräytyy asuinalueen mukaan. Lomilla tuuraavat toisiaan
Eivät ole samoissa tiloissa. Multisillan piste on Multisillassa.
No käypä katsomassa Multisillan neuvolaa. Se yhdistettiin pari vuotta sitten jo Peltolammin kans ja ovat nykyään samoissa tiloissa Peltolammin koulun vieressä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilat on surkeat mutta terkat kivoja, molemmat nuoria mutta osaavat asiansa. Multisilta+Peltolammi on samoissa tiloissa. Periaatteessa terkka määräytyy asuinalueen mukaan. Lomilla tuuraavat toisiaan
No käypä katsomassa Multisillan neuvolaa. Se yhdistettiin pari vuotta sitten jo Peltolammin kans ja ovat nykyään samoissa tiloissa Peltolammin koulun vieressä
Mistäs tiiät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiiät?
No kun olen käynyt ennen siellä Multisillassa. Tonhan voi netistäkin tarkastaa jos et jaksa kävellä paikan päälle
Mielipiteitä niin monia, joten vaikea auttaa ap:tä.