Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

/ TRE Peltolammin äitiysneuvola / mitä mieltä olette?

äippätre
19.03.2016 |

Mitä mieltä olette Peltolammin äitiysneuvolasta? Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja nyt pitäisi käydä siellä.
Mietin joko Peltolammi tai Multisilta äippäneuvolaa, en vielä tiedä kumpaan ilmoittaudun.

Kertokaa kokemuksia kyseisistä paikoista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hassumpi paikka .

Vierailija
2/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhanaikainen paikka, mutta  itse kävin siellä vuonna nakki, en tiedä onko rempattu sen jälkeen. huom. tosi vanhannaikainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastauksista.

Mahtaako muita löytyä, jotka ovat käyneet Peltsulla tai Multisillan neuvolassa? Kai täällä muitakin on? :)

Kaipaisin sellaista kunnon tietopakettia, heh.

Vierailija
4/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt koivistonkylän, se oli mukava paikka. Voin suositella lämpimästi.

Vierailija
5/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kuullut huonoo sekä hyvää joten parempi että käyt ihan itse siellä kattomassa että onko sulle sopiva. aika vaikea sanoo mitään kun en tiedä mitä haet sieltä. tukea turvaa tietotaitoa hyviä laitteita vai minkälaista 

Vierailija
6/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä terkkaria etsit? Jos melko nuorta, niin kyseisessä Peltolammin pisteessä on pari nuorta terkkaria. =)

Multisiltaa hoitaa toinen heistä.

Vierailija
7/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lafka. T. ex-peltolammilainen

Vierailija
8/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt koivistonkylän, se oli mukava paikka. Voin suositella lämpimästi.

Minä taas EN pitänyt Koikkarista...... syytä en halua kertoa mutta en pitänyt sitten yhtään

Vierailija
9/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nykyään valita neuvolan itse?

Vierailija
10/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilat on surkeat mutta terkat kivoja, molemmat nuoria mutta osaavat asiansa. Multisilta+Peltolammi on samoissa tiloissa. Periaatteessa terkka määräytyy asuinalueen mukaan. Lomilla tuuraavat toisiaan

Vierailija
11/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinätkö ne ovat se pointti, millä neuvola valitaan? Itse ottaisin sen mukaan, että kemiat kohtaavat terkan kanssa. Ap:lle en sanoa vastausta, en ole Tampereelta. Ja alku tästä tekstistä on ot.

Vierailija
12/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kokeneen vanhemman. En mitään nuorta joka ei ole itse synnyttänyt eikä omaa mitään kokemusta.

Jokainen tietty valitsee itse. Nauran kyllä nuorille kokemattomille terkoille.

Miten kemiat voi silloin kohdata. Ei mitenkään.

Vierailija
13/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako nykyään valita neuvolan itse?

Tottakai saa! Miksi ei saisi?

Jos et pidä jostakin, niin kyllä voi vaihtaa.

Olet asiakas. Asiakastyytyväisyys on kunnalle tärkeää.

Vierailija
14/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltsun tilat on kyllä huonot. Haisee jotenkin vanhalta. Toiv. ei ole hometta tai mitään. Terkat ok, mutta ei mitenkään spesiaaliosaajia. Menisin itse ehkä muualle.

Vierailija
15/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilat on surkeat mutta terkat kivoja, molemmat nuoria mutta osaavat asiansa. Multisilta+Peltolammi on samoissa tiloissa. Periaatteessa terkka määräytyy asuinalueen mukaan. Lomilla tuuraavat toisiaan

Eivät ole samoissa tiloissa. Multisillan piste on Multisillassa.

Vierailija
16/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvola paikkasi määräytyy asuinalueesi mukaan. Molemmat tädit ovat kylläkin mukavia aika nuoria molemmat eivätkö ole sellasia vanhanaikaisia tiukkiksia, meitä ainakin on neuvottu toimimaan ihan omalla tavalla aina. Oli myös ensimmäinen raskaus ja jännitin hirveästi millainen täti tulee mutta yllätyin positiivisesti ja me siis käymme tällä multisillan tädillä :)

Vierailija
17/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi kumpaakaan tai ylipäätään kunnalliselle white trash neuvolaan.

Itse käyn yksityisellä. Maksan mieluusti kokemuksesta/taidosta/ystävällisestä palvelusta/saan itse valita lääkärin/kätilön/ + siellä on uusimmat ammattilaislaitteet.

Mitä enemmän lyön fyrkkaa pöytään, sitä parempaa palvelua saan.

Vierailija
18/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvola paikkasi määräytyy asuinalueesi mukaan. Molemmat tädit ovat kylläkin mukavia aika nuoria molemmat eivätkö ole sellasia vanhanaikaisia tiukkiksia, meitä ainakin on neuvottu toimimaan ihan omalla tavalla aina. Oli myös ensimmäinen raskaus ja jännitin hirveästi millainen täti tulee mutta yllätyin positiivisesti ja me siis käymme tällä multisillan tädillä :)

Mää en tykännyt kummastakaan. Vähän oli kyllä nipottamista minun elämästäni ja elämänvalinnoista esim. työkuviot. Mitä se heille kuuluu.

Vierailija
19/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peltsulla on 2 nuorta naista.

Vierailija
20/27 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, neuvolan saa itse valita? Itse olen kyllä ollut omaani täällä Tampereella todella tyytyväinen. Näin ensisynnyttäjänä olen saanut tarpeellisen tiedon mutta omaakin päätä on saanut käyttää. Eikä kertaakaan ole nipotettu mistään vaan ihan asiallisesti on asiat hoidettu. No enpä tietty ole osannut mitään sen erikoisempaa osannut "vaatia" tai kaivata mutta kai se paljon riippuu raskaudesta ja elämäntilanteesta että kuinka paljon heidän kanssaan pitää asioida..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi