kuinka usein ostat leikkokukkia arkeasi piristämään?
Ostin tänään ja kukat tuovat pientä ekstraa kotiin 🌷
Kommentit (13)
En koskaan osta kukkia edes hautajaisiin, sillä ovat aivan liian kalliita. Kukkakaupat ovat hinnoitelleet itsensä normaalien ihmisten ulottumattomiin.
Joka perjantai ostan jonkun kimpun :)
Lidlissä maksoi iso kimppu 4,95 ei kallista.
Ainakin kerran kuukaudessa, keväällä useamminkin.
Miehellä on tapana tuoda kukkia pari kertaa kuussa. On ne ihania ja piristää kyllä kotia kivasti! <3
Suunnilleen kerran kuukaudessa. Yleensä ostan neilikoita tai krysanteemeja, jotka kestävät hyvinä parikin viikkoa, joskus jopa kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan osta kukkia edes hautajaisiin, sillä ovat aivan liian kalliita. Kukkakaupat ovat hinnoitelleet itsensä normaalien ihmisten ulottumattomiin.
Olen opiskelija ja mulla on varaa ostaa näin keväisin kauniita tulppaaneja joka viikko vaikka kaksi kimppua kotiin eikä vaikuta mihinkään
Krysanteemit kyllä tosiaan kestävät mutta tulppaanit ja varsinkin ruusut nuupahtavat hetkessä 😐
Kerran viikossa.Siivoan perjantaisin hyvin, käyn kaupassa ostamassa vähän parempaa ruokaa ja kukkakimpun.
En koskaan. Inhoan sitä fiilistä, kun leikkokukat kuolee vaasiin ja ne pitää heittää pois. Kaupan päälle ne on poisheittovaiheessa yleensä limaisia ja haisevia. En näe leikkokukissa värejä ja kauneutta, vaan hetken huuman takia annetun kuolemantuomion ja katkaistun elämän. Anteeksi maljakkokukkien ystävät, ei oo tarkoitus ketään mollata, mutta näin vaan mun kohdalla on :(
Talvella kerran viikossa tai ainakin niin että kokoajan on kukkivia kukkia kotona.
Kesällä en osta, joskus kerään pihalta, mutta aika harvoin, elämä kun on muutenkin enemmän ulkona.