Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pikalainaan luottaa vieläkään?

Vierailija
19.03.2016 |

Muutama vuosi sittenhän tuli joku lakimuutos joka karsi paljon firmoja alalta pois mutta vieläkin tuntuu kuulevan kauhutarinoita elämistä jotka pikavipit ovat pilanneet. Nyt olisi ekaa kertaa elämässä sellainen tilanne että tuollaiselle voisi olla tarvetta, kaikki muita keinoja on kokeiltu ja lääkärinlasku pitäisi maksaa. Palkka tulee 31. päivä ja eräpäivä on maanantaina. Jos jollakin on vinkkejä niin ne ovat enemmän kuin tervetulleita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin voi jos maksat vikkelään takaisin,onhan noita uusien asiakkaiden korottomiakin lainoja (tyyliin maksa 30pv sisällä takaisin=ei korkoa) jotka toimisivat tilanteessasi jos kerta saat palkan 31. päivä.

Vierailija
2/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta pikavippifimasta saa ekan lainan ihan täysin ilman mitään kuluja, jos maksaa ajoissa. En näe siinä mitään pahaa. Moni vaan ottaa joka firmasta vippejä ja ajautuu pulaan. Siksi niitä pidetään negatiivisena asiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja neuvottele laskullesi uusi eräpäivä.

Vierailija
4/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi laskuttajan kanssa, että maksat laskun myöhässä. Vaikka tulisi viivästyskorkoa, on se varmasti pienempi kuin pikavippifirman korko. Sitä paitsi, jos maksat laskun vasta 31. pvä, hyvässä lykyssä sinulle ei ehdi tuolla edes muistutuslaskua. Älä siis ota mitään pikavippiä!

Vierailija
5/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut tämän tosi monta kertaa näihin ketjuihin, ja vastaan vieläkin: kunhan maksat lainasi ajoissa takaisin, mitään ongelmaa ei tule. :) Minä otan aika usein vipin koska eläkkeeni ym. tuet tulevat typerästi ripotellen pitkin kuukautta, ja joskus tarvitsen lisää rahaa vaikkapa isompaan kertaostokseen. JOKA IKINEN KERTA OLEN MAKSANUT VIPPINI AJOISSA TAKAISIN EIKÄ KOSKAAN OLE TULLUT MITÄÄN ONGELMIA.

Vierailija
6/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka laina nollakuluilla - se on ilmainen, jos olet uusi asiakas.

Tietyt paikat tarjoaa näitä.

Tuossa linkissä mainitut molemmat luotettavia.

En tiedä sitten kuinka kauhean iso summa on otettava ekaksi?

Jos se on tyyliin 3000 e, ymmärrän epävarmuuden. 😊

Pelko on ihan turhaa muuten.

Vierailija
7/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovi laskuttajan kanssa, että maksat laskun myöhässä. Vaikka tulisi viivästyskorkoa, on se varmasti pienempi kuin pikavippifirman korko. Sitä paitsi, jos maksat laskun vasta 31. pvä, hyvässä lykyssä sinulle ei ehdi tuolla edes muistutuslaskua. Älä siis ota mitään pikavippiä!

Ilmainen ensivippi on halvempi kyllä. = ilmainen. 😁

Muuten ihan hyviä neuvoja nämä ketjun eräpäivän siirtoneuvot.

Se ylimääräinen vitonen eräpvän siirrosta ei nyt

ole koko maailma kenellekään.

Vierailija
8/23 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan maksaisin ois herätti kun saat rahat 31 pv. Ne alkaa periä sulta laskua 1. Muistutus, 14 vrk eräpäivästä. Joten voit maksaa 31pv ihan hyvin

Vierailija
9/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista maksaa ----heti---- kun saat palkkaa !! muuten lähtee korot juoksemaan vaikka miten mainostettaisiin ilmaisena vippinä !! ainakin mulla lähti,,, ei ne mitään hyväntekeväisyys yrityksiä ole

Vierailija
10/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastannut tämän tosi monta kertaa näihin ketjuihin, ja vastaan vieläkin: kunhan maksat lainasi ajoissa takaisin, mitään ongelmaa ei tule. :) Minä otan aika usein vipin koska eläkkeeni ym. tuet tulevat typerästi ripotellen pitkin kuukautta, ja joskus tarvitsen lisää rahaa vaikkapa isompaan kertaostokseen. JOKA IKINEN KERTA OLEN MAKSANUT VIPPINI AJOISSA TAKAISIN EIKÄ KOSKAAN OLE TULLUT MITÄÄN ONGELMIA.

Aikanaan ne ongelmat tulivat siitä, kun ihmiset ottivat  klo 03.00 vikavipin viimeistä kierrosta varten. Ja tuolloin ne korot olivat aivan käsittämättömiä. Varsinkin näihin on tullut säädöksiä.

Mutta kuten kaikissa raha-asioissa ja isommissakin lainoissa, niin ongelmia ei tule, jos sen lainan pystyy maksamaan ajoissa ja sovitusti takaisin. 

Vierailija
11/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka laina nollakuluilla - se on ilmainen, jos olet uusi asiakas.

Tietyt paikat tarjoaa näitä.

Tuossa linkissä mainitut molemmat luotettavia.
En tiedä sitten kuinka kauhean iso summa on otettava ekaksi?

Jos se on tyyliin 3000 e, ymmärrän epävarmuuden. 😊

Pelko on ihan turhaa muuten.

Esimerkiksi Vivuksella se laina saa olla maksimissaan 400€. Siis jos haluaa ilman korkoja. Mietin, että mikähän koira tässä on haudattuna, mutta olisikohan tarkoituksena saada ihmiset koukutettua näihin lainoihin? Ensin lainataan pikkaisen ilmaiseksi ja sitten kun on päässyt vauhtiin, niin korkokulut saadaan nyhdettyä takaisin.

Vierailija
12/23 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kohdalla ennemmin soittaisin laskuttajalle ja sopisin uuden eräpäivän. Tämä on toiminut monet kerrat. Ei tule lisäkuluja eikä tarvita mitää lainoja.

Vierailija
13/23 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Vivuksen eka laina on oikeasti koroton, olen ottanut.

t. ekalta sivulta

Vierailija
14/23 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa spammeri taas liikenteessä!

Vierailija
15/23 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarvitsisi saada mahdollisimman pian joku pikalaina heti jotta saan viimekuun rästilaskut maksettua. Oon kolunnut läpi noi ilmaiset ainakin. Onko mitään uusia tarjolla, enkä kaipaa mitään linkkejä mutta nimiä pöytään kiitos!

Vierailija
16/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää kuluttajaa pikalainoja? Ennen niiden haku oli trendikästä mutta nykyään aika kuollut ja kuopattu käsite. Hakekaa itsellenne luottokortti noita rahakulueriä varten niin ei tarvitse kytätä netissä kaikkea aikaa.

Vierailija
17/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskepa huviksesi, millä rahasummalla olet jo lihottanut niitä pikavippaajia!

Vierailija
18/23 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskepa huviksesi, millä rahasummalla olet jo lihottanut niitä pikavippaajia!

Sitä risulla silmään joka vanhoja muistelee.. rahaa se vain on. kallista sellaista tokikin.

Vierailija
19/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää kuluttajaa pikalainoja? Ennen niiden haku oli trendikästä mutta nykyään aika kuollut ja kuopattu käsite. Hakekaa itsellenne luottokortti noita rahakulueriä varten niin ei tarvitse kytätä netissä kaikkea aikaa.

Sellaiset jotka ei ole syntynyt kultainen timanttilusikkaa suupielissä. Sellaiset jotka kamppailee päivästä päivään että saa ruokaa suuhun ja laskut maksettua. Sellaiselle joka ei voi saada luottokorttia, koska töitä ei löydy. Sellaiselle, jolla ei ole muuta kuin aikaa kytätä pikalainoja netissä ja toivoa löytää edullisia...

Vierailija
20/23 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultvasti saattaa olla edullisempaa maksaa maksamattomasta lääkärilaskusta muistutus lasku maksella pikavipin kuluja. - Toisaalta mikä estää ensin olemasta yhteydessä maksun saajaan ja yrittää sopia uusi maksupäivä tai että maksaa osamaksulla?  Helpommin se käy silloin kun maksuaikaa on vielö jäljellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä