Voiko mäyräkoiran päästää luontoon?
Kommentit (21)
Voi tietenkin... sillonhan on metsästyskausi kuumimmillaan...
Voi päästää mutta muista päästää se sitten takaisin kotiin, ettet pakkaseen yöksi jätä.
Siis ajattelitko hylätä sen luontoon vai päästää vaan juoksentelemaan vapaasti?
Vierailija kirjoitti:
No... Luontoon. En minä sen paremmin osaa sanoa. Mietin vain, että missä voisimme vielä säästää ja voiko mäyräkoiran luontoon päästää.
Voi, onhan se puoliksi mäyrä, muistaa pian miten elää mäyränä.
Kaloripommidonu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No... Luontoon. En minä sen paremmin osaa sanoa. Mietin vain, että missä voisimme vielä säästää ja voiko mäyräkoiran luontoon päästää.
No ei voi. Ota vastuu hankkimastasi luontokappaleesta ja keksi parempi ratkaisu. Vie vaikka löytöeläinkotiin tai mitä tahansa. Ei mäyräkoira selviä luonnossa.
Päästä, mutta laita ruoka ja vesikuppi portaalle nii saa käyvä syömässä. Kyllä se pärjää pakkasessakin.
Vierailija kirjoitti:
Ja paljonko siinä säästää?
No sitä me sirpan kanssa mietittiin landella. Ärsytti kun kylppärin seinät oli homeessa, talo purkukunnossa ja jouduttiin syödä maan antimia.
Voi olla, että käy mäyriksille hengen päälle, ainakin viikonloppuisin. Näyttää siltä, että moni mäyris on päässyt nahoistaan yön pimeinä hetkinä, vai mistä syystä tien varsilla on niin monia mäyristen nahkoja lauantai- ja sunnuntaiaamuina. Arkisin ulkoelämä on vähemmän vaarallista.
Tuo mulle. En päästä omaani koskaan irti, koska se lähtisi heti pipun tai ketun perään ja voi jäädä auton alle.
Aidatulle pihalla pärjää kyllä, muttein nyt sentään mihinkään luontoon saa hylätä.
No totta kai voi!!?? Mäyräkoirahan on MÄYRÄELÄIN! Nehän kuuluu Suomen luontoon normaalistikin.! :D
Kossukoiran voi päästää. Ei jäädy.
Mäyräkoirassa kun puolet koiraa niin taitaa jäätyä 😩
Huhuu