Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, jolla on erityisen hurmaava hymy?

Vierailija
19.03.2016 |

Ja tiedätkö tällaisia ihmisiä omasta elämästäsi, oletko joskus kohdannut, onko julkkista jolla olisi erityisen hurmaava hymy?
Mitä hurmaava hymy sinusta kertoo, miten sellainen vaikuttaa sinuun?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava hymy on ihana, mutta ei se aina kerro ihmisestä kaikkea.

Vierailija
22/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kadulla vastaankävelevä hymyilee minulle, ajattelen, että pitää minua huvittavan näköisenä, huonossa mielessä. Tai että henkilöllä on mielenterveysongelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen. Sitä on aina, jo lapsena, kehuttu ja kyllä sen näkee itsekin, että muutun ihan eri näköiseksi kun hymyilen. Nappasin miehenikin tällä hymyllä kuulemma. Olen muuten siis täysin tavallinen tallaaja, mutta kasvolihaksiston ja -luuston hymymoodi on jotenkin sattunut osumaan napakymppiin :) En ole erityisen ihana ihminen, vaikken ole yrmykään ja luonteeltani olen aika positiivinen ja iloinen. Pystyn silti helposti väläyttämään hymyni sellaisissakin tilanteissa, kun en oikeasti ole yhtä aurinkoisella tuulella kuin mitä naamastani luulisi. Joten jos jollakin näen hurmaavan hymyn, ajattelen vain, että siinäpä hieno hymy, mutten sen perusteella tee päätelmiä ihmisen luonteesta.

Vierailija
24/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on ihana hymy ja vielä hymykuopat, niin ai että<3

Oi kyllä! I'm a sucker for dimples! ♥💋

Vierailija
25/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurmaavan hymyn takana voi olla mitä hyvänsä. Yksi sukulainen on hurmaavasti hymyilevä, mutta paljastui sairaalatutkimuksissa heikkolahjaiseksi, hurmaaavalla ulkokuorella oli hyvin onnistunut peittelemään, ettei ole ihan penaalin terävin kynä.

Mikähän tämän viestin pointti oikein oli? Miksi sanoa jotakin noin ilkeää toisesta ihmisestä, en tajua enkä oikeasti usko tuota sanomaasi. Tapasi ensin kehua ja sitten heti perään halveerata on sairas.

Vierailija
26/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurmaavan hymyn takana voi olla mitä hyvänsä. Yksi sukulainen on hurmaavasti hymyilevä, mutta paljastui sairaalatutkimuksissa heikkolahjaiseksi, hurmaaavalla ulkokuorella oli hyvin onnistunut peittelemään, ettei ole ihan penaalin terävin kynä.

Minulle kelpaisi tuollainen nainen jos olisi muutenkin kaunis ja rakastaisi minua.

Vierailija
27/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymy kertoo ihmisestä paljon. Jos hymy on hurmaava niin silloin todennäköisimmin myös koko ihminen on hurmaava.

Mun veli on oikein hurmaava hymyineen, mutta on aivan mätä tyyppi.

Vierailija
28/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kahta samanlaista hymyä eikä kahta samanlaista ihmistä. En ole koskaan ajatellut, että ihmisellä olisi "hurmaava hymy". Ei minua pelkällä hymyllä hurmata.

Vierailija
29/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kirkas hymy. Varsinkin ulkomailla, kun hymyilen silmiin asti itsekseni (maailmaa ihmetellessäni) minua usein pysäytetään ja kysytään jotain (treffeille, mitä hymyilen, olenko turisti tms). Anglosaksisissa maissa hymyillään paljon suulla, mutta vähän silmillä.

Kotimaassa minulta on kysytty esim., olenko uskossa kun hymyilen niin.

Olen kyllä useimmiten onnellinen, usein sellainen hyvin onnellinen. Minulle on osunut tällainen dopamiini/noradrenaliini koktail, en voi sille mitään.

Asiakaspalvelutyössäni hymystä on apua. Sekä tietysti siitä, että pidän todella ihmisten kanssa työskentelystä. Läheisissä suhteissa olen pikemmin huono kuin hyvä. En niin helposti ymmärrä, ettei kaikilla ole yhtä hyvä olla kuin minulla. Elämä on myös kohdellut minua hyvin.

Vierailija
30/30 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on ihana hymy ja vielä hymykuopat, niin ai että<3

Mutta annas olla, kun se onkin naisella, niin voi vit**?

Mä ajattelen, että onkohan aspa.