Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espritin liike Aleksanterinkadulla?

Vierailija
19.03.2016 |

Onko yhä toiminnassa? Olen kohta tulossa sulostuttamaan teitä Stadilaisia läsnäolollani siksi kyselen 😁.

T:landepaukku

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, siinä Stockaa vastapäätä.

Vierailija
2/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiitos 😊. Ideaparkin Esprit oli tehnyt konkurssin ja mietin, et onko saman kauppiaan kauppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se siellä. Paljon mukatarjouksia.

Vierailija
4/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kiitos 😊. Ideaparkin Esprit oli tehnyt konkurssin ja mietin, et onko saman kauppiaan kauppa.

Eikö Esprit ole aina Esprit? Myös Forumissa  ja Kampissa? Tai Tampereella ja Tallinnassa? Samat rätit?

Vierailija
5/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron valikoima ei aina oo sama kuin suomen. Ne on enemmän Keski-Eurooppaan kuuluvia

Vierailija
6/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle. On samat "rätit". Mutta halusin varmistaa, että on yhä auki. Me landet ei haluta tehdä turhia reissuja suljettujen ovien taakse 😁. Keskimääräistä suurempi vitutus oli tiistaina Ideaparkissa, kun liike oli kiinni, vaikka tiedot löytyy netistä. Siksi kysyn 😊

Vierailija
7/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viron valikoima ei aina oo sama kuin suomen. Ne on enemmän Keski-Eurooppaan kuuluvia

Aijaa, mä en ole kovin isoja eroja huomannut vaikka olen aika monessa maassa Espritin liikkeissä käynytkin. 

Itse hankin Espritin vaatteeni netistä tilaamalla. 

Vierailija
8/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neloselle. On samat "rätit". Mutta halusin varmistaa, että on yhä auki. Me landet ei haluta tehdä turhia reissuja suljettujen ovien taakse 😁. Keskimääräistä suurempi vitutus oli tiistaina Ideaparkissa, kun liike oli kiinni, vaikka tiedot löytyy netistä. Siksi kysyn 😊

Pahoittelen sanaa rätti=) Se on mulle ihan yleisnimi vaatteelle.

Lande ihan itsekin ja käytän aika paljon Espritin vaatteita. Tilaan yleensä netin kautta, palauttaminen on maksutonta.

Vierailija
9/9 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en loukkaantunut 😁. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi