Miksi tolla Elastisella on jatkuvasti noin ärsyttävä ilme päällä
Ihan äärettömän ärsyttävän oloinen äijä ja toi ilme saa niin ärsyyntyneeksi. Leveili heti sarjan mainoksessa sen uudella kalliilla autolla, ei taida yhtään ajatella köyhiä, joilla ei ole kohta varaa edes leipään.
Kommentit (20)
On kyllä niin väärin, että tälläisessä taloustilanteessa näytetään telkkarista tollaista roskaa, että kaikki olisi "ok", vaikka ei ole. Millä oikeudella Elastinen halventaa köyhiä, kun sarjan antaa kuvan sen leveestä elämästä. Käsittämätöntä roskaa ja menee varmasti nyt boikottiin.
Elastisesta olen aina saanut hieman tyhmänoloisen kuvan. Myötähäpeä aina.
Hyvä ohjelma oli taas, ja mielenkiintoisen biisin Elastinen ja Hector tekivät.
Minusta Elastinen on jotenkin kamalan sympaattinen...
Tuolla ilmeellä ei kyllä rakastelusta tulisi mitään, ehkä silmät kiinni, jos sittenkään.
On varmaan sänkyhommiin muitakin ilmeitä, toivottavasti.
Elastinen feat-sarjan sanoma: köyhät kyykkyyn, meillä menee hyvin.
Onko muita, joiden mielestä olisi mukava nähdä uusia puolia ja vivahteita.
Älkää marisko köyhät t. rikas porvari Kauniaisista
eiköhän nää elastiset kuminauhanaamat ja cheekkiposket ole n. 10-20 vuoden kuluttua politiikassa mukana ja ministereinä..
Sitä kutsutaan hymyksi, onhan se ylellistä nykyisin.
Ihan mukavan olonen heppu. Täällä nyt haukutaan kaikki, ei mitään uutta.
Kimmo Laiho paneskeli Jenni Vartiaista muutaman vuoden 2006-2008 välillä. Sitten meni tyhmä älykääpiö esittelemään Jennin parhaalle kaverilleen Jukka Immoselle (tuottajana edelleen tässä Elan ohjelmassa eli tekee kaikki biisit). Ja sitten Jenni jätti keharihymyisen Elan ja muutti Jukan kanssa asumaan, kun Jukasta oli enempi hyötyä musiikkiuran kannalta...
meizzi kirjoitti:
Kimmo Laiho paneskeli Jenni Vartiaista muutaman vuoden 2006-2008 välillä. Sitten meni tyhmä älykääpiö esittelemään Jennin parhaalle kaverilleen Jukka Immoselle (tuottajana edelleen tässä Elan ohjelmassa eli tekee kaikki biisit). Ja sitten Jenni jätti keharihymyisen Elan ja muutti Jukan kanssa asumaan, kun Jukasta oli enempi hyötyä musiikkiuran kannalta...
Joo, näki sen Vain elämäässä että Kimmo oli vieläkin lätkässä Jenniin. Onpa Jukka muuten laihtunut kun katsoo tuota Elastinen feat. Ottikohan ero Jennistä sittenkn koville?
Kateelliset täällä itkee
http://st01.nelonenmedia.fi/sites/default/files/styles/story_main_image…-
Tuo Hectorin ja Elastisen biisi on aivan järkyttävää sontaa, ei siinä auta "taikuri" Immonenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Hectorin ja Elastisen biisi on aivan järkyttävää sontaa, ei siinä auta "taikuri" Immonenkaan.
Joo, mäkin odotin tuolta ohjelmalta paljon enemmän. Harvinaisen tylsää palloilua ja huonoja kappaleita. Ja Elan naamataulu sekä irvistely alkaa tosissaan nyppiä. Ja Immonen voisi pimputella niitä teknolaitteitaan jossain muualla kuin tv:sä.
hakenu näkemystä mun meininkini saa
monacon vipeistä slummeihin keniaan
kaiken sen jälkeen oon vaan positiivisempi
asenne ratkasee, oon nähny omin silmin senki
aitoo iloo vaikkei ympäril oo muut ku pahaa
ja toiset taas niin köyhii et ei niil oo muut ku rahaa
alotan ittestäni, korjaan mun mielen
nostan mun katseen ja mun suupielet
Peace out marisijat
Seuraavaan batman leffaan jokeriksi pääsee tuolla jatkuvalla virnistelyllä.
Oikea kysymys on, miksi se ärsyttää sinua.