Exä käsi äsken hakkaamassa nyrkkiraudalla oveen :(
Erosta 4v. Ex meni sekaisin huumeista, joita käytti minulta salaa. Ehdittiin seurustella 3v ennen sekoamista. Olin aluksi tukena hälle, mut ekasta lyönnistä/pahoinpitelystä lähdin. Nyt olen pakoillut enempi ja vähempi viimeisen 4v, ja nyt se sit löysi mut. Pelottaa ja ahdistaa. Olin ihan varma et tulee ovesta läpi. Poliisit kävi, kuvas ja käski soittaa jos tulee takaisin. Pelottaa,enkä uskalla enää mennä yksin ulos. Poliisit joutu saattaa mut autolle, et uskalsin lähtee ajaa tänne äitini luo.
Onko kellään kokemuksia.. Vertaistukea kaivataan. :(
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa kuulostaa todella naivilta monen mielestä, mutta rukoile Jeesukselta ratkaisua asiaan ja apua muutenkin. Rukoile myös exäsi puolesta, ja saatat nähdä että jotain hyvää tapahtuu.
Saattaa kuulostaa hihhuloinnilta, mutta yllättävä moni on saanut apua juuri tuota kautta. Vaikeuksien kautta onkin löytynyt aivan uusi ja parempi elämä.
Voimia Sinulle läheiseni!Oletko kuullut ilmiöstä nimeltä "sattuma"? Ja siitä, että asiat usein muuttuvat johonkin suuntaan eivätkä jää samoiksi ikuisiksi ajoiksi?
Kun jumala on suunnitellut ap:n ja hänen exänsä elämän hiuskarvojen putoamista myöten aikoja sitten, miten rukoilemisella voisi vaikuttaa niin, että suunnitelma muuttuu? Juoksenteleeko Jeesus pyynnöstä korjailemassa jumalan töppäyksiä? Vai onko Jeesus niin ovela heppu, että vaikka hän ei voikaan jumalan suunnitelmalle mitään, hän ottaa muina miehinä vastaan kiitokset siitä, että sattumalta juuri tuossa ap:n tapauksessa käsikirjoituksessa olikin käänne parempaan?
Olet eksyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä saattaa kuulostaa todella naivilta monen mielestä, mutta rukoile Jeesukselta ratkaisua asiaan ja apua muutenkin. Rukoile myös exäsi puolesta, ja saatat nähdä että jotain hyvää tapahtuu.
Saattaa kuulostaa hihhuloinnilta, mutta yllättävä moni on saanut apua juuri tuota kautta. Vaikeuksien kautta onkin löytynyt aivan uusi ja parempi elämä.
Voimia Sinulle läheiseni!Oletko kuullut ilmiöstä nimeltä "sattuma"? Ja siitä, että asiat usein muuttuvat johonkin suuntaan eivätkä jää samoiksi ikuisiksi ajoiksi?
Kun jumala on suunnitellut ap:n ja hänen exänsä elämän hiuskarvojen putoamista myöten aikoja sitten, miten rukoilemisella voisi vaikuttaa niin, että suunnitelma muuttuu? Juoksenteleeko Jeesus pyynnöstä korjailemassa jumalan töppäyksiä? Vai onko Jeesus niin ovela heppu, että vaikka hän ei voikaan jumalan suunnitelmalle mitään, hän ottaa muina miehinä vastaan kiitokset siitä, että sattumalta juuri tuossa ap:n tapauksessa käsikirjoituksessa olikin käänne parempaan?
Olet eksyksissä.
Sinä olet jos satuihin uskot.
Minä hommaisin kaikenlaista puolustautumisvälinettä. Jos aseen hankkiminen olisi helpompaa, niin luultavasti hankkisin sellaisen, mutta se ei Suomessa tietenkään mitenkään käy. Mikä on toisaalta ihan hyvä, koska olisihan sillä exälläkin ollut pistooli tai jotain mukanaan, jos Suomessa kävisi tuosta vaan hankkia sellainen. Ostaisin ainakin jonkun turvasumutteen, eikös niitä tosi vahvoja saa vain luvalla? Luulis luvan tähän irtoovan...? Ja lähestymiskiellon ehdottomasti. Luulisi poliisilta saavan ohjeita myös itsepuolustusvälineistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, nyt kyllä haiskahtaa taas jännämieheltä. Ei varmaan naapurin go:ta harrastava insinörtti olisi tullut ovesta läpi.
Tutkitusti juuri tuollaisissa tilanteissa jopa exän murhanneita löytty tasaisesti kaikissa sosiasliluokissakin, toimitusjohtajista alkaen.
Mutta asiaan. Pyydä tarkemmat toimintaohjeet poliisilta ja myös turvakodista ja Naisten linjalta, jonne voi soittaa. Netistä voi löytyä myös yksityiskohtaisia ohjeita. Lähestymiskielto kannattaa joka tapauksessa, mutta muutenkin pitänee varautua. Kunnon koira oli hyvä idea muuten, jos et ole allerginen. Tuollainen on oikeasti vaarallinen tilanne, ja kannattaa hankkua neuvot asiantuntijoilta. Soita vaikka nyt heti naistenlinjalle.
Kiitos viestistä. Koiraa en valitettavasti voi ottaa, olen astmaatikko. Soitan kohta tuonne naistenlinjalle. Lähestymiskielto on mielessä, mutta mitä vaikutusta sillä oikeastaan on? Tyyppi on ihan matkalla, siis psykoosissa ja varmaan huumeissa. Tällä hetkellä järkevin vaihtoehto on paikkakunnan/jopa maan vaihto.
Ap
Olen pahoillani tilanteestasi.
Nimenvaihto, paikkakunnanvaihto, salaiset tiedot joka suuntaan. Työpaikalle tieto siitä, että sinua vainotaan, jottei tietojasi kerrota eteenpäin. Fiksumpi poliisi osaa takuuvarmasti auttaa sinua, koska mm. rikospoliiseja vainotaan. Ystävälle, jota miehesi ei tunne, asumaan tilapäisesti.
Kyllä mä oon ymmärtänyt, että lähestymiskieltoa kun tarpeeksi rikkoo, niin häkki heilahtaa? Kertokaa joku joka paremmin tietää.