Kenellä oli rankin päivä tänään?
Kerro tästä päivästäsi ja muut ylä- ja alapeukuttavat sen mukaan oliko heidän mielestään raskasta vai ei.
(Peukku ylös=rankkaa, peukku alas=ei)
Kommentit (31)
Vapaapäivä, en ole vielä noussut sängystä.
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan ruutua ilmeettömänä ja odotan vain että kello tulee niin paljon että voin mennä nukkumaan.
Mene vaan jo🐑
Tulen kohta perästä. Olen ollut tosi väsynyt töiden jälkeen. Olin eilen töissä klo 21 asti. Menin nukkumaan 00.10. En vaan rauhoittunut aikaisemmin. Nukuin hyvin ja lyhyesti, herätys oli 4.20 ja työt alkoi klo 6 ;)
Kiire päivä töissä. Join kahdesti vihermehua, vettä ja söin banaanin. Ruokatauolle ehdin 13.55 ja töistä pääsin 14.09. Onneksi on vapaa viikonvaihde ;)
On teillä tosi rankkaa kaikilla...meillä tänään töissä peruskoulun alakoulussa kiinnipitoja, tappeluja, haukkumista, kiroilua, kiljumista, huutamista...ihan samaa siis kuin eilen ja toissapäivänä ja jne.jne...viimeiset 5 vuotta...
Pomo sano itsensä irti. Puolet työporukasta sairaana. Itse jouduin tekeen pomon ja viiden työt. Selkä kipeä ja kolmoishermosärky itsellä päällä. Kämppä kun kranaatin jäljiltä,. Kotiin pääsin kuudelta.. Ukko saunaillassa. Pienemmät tappelee ja teini ties missä.
Olen kolmen lapsen yh. Herätys kävi 6.30, kun esikoinen, koululainen, heräsi. Kaksi nuorempaa havahtui kolinoihin ja olivat kiukkuisia. Väännöllä aamupala lasten suihin ja lapset ovesta ulos ja kouluun plus päiväkotiin. Päiväkotiin kilsan kävelymatka. Kuopus katseli itsensä sulassa ojassa. Jäi sentään kiltisti hoitoon.
Ei kun bussille ja opiskelupaikkakunnalle. 6h oppitunneilla olemista, välillä pikainen lounas. Tuntien loputtua kaupan kautta kotiin ja sieltä salille. Lapset isällään viikonlopun, muutama varmistuspuhelu että kaikki kunnossa. Salilta kotiin ja saunaan, sitten pikainen ruuanlaitto ja Voice of Finland pyörimään.
Aamulla herätys yhdeksän aikaan. Koirat lenkille, tuli kiire ja aamupala jäi väliin.
Bussilla vajaan tunnin matka HYKSissä käymään aika arkisissa asioissa. Tunti siellä, bussi taas alle ja kotia kohden, ennen kotiin menoa kipaisin vielä kotipaikkakunnalla kampaajalla ja kaupassa.
Koirat lenkille ja vihdoin ruokaa.
Loppupäivä rentoutumista, välill vähän siivoillut.
Nojoo, ei voi rankaksi kutsua millään mutoa :D
Vierailija kirjoitti:
Heräsin vauvan itkuun, vauvalla ollut koko päivän vatsavaivoja. Piti nähdä anoppi. Anoppi uteli taas meidän asioista. Piti soittaa monta puhelua eri sukulaisille. Mies oli pahalla päällä tullessaan töistä. Melkein riitelimme, kunnes vauva alkoi taas itkeä. Olen syönyt tänään yhden proteiinijuoman, kupin kahvia ja banaanin. Vittu.
Kun se vauva on siinä hetken ollut, niin huomaatkin, että ehtii syömään ihan normaalisti.
Meillä painetaan hulluna ylitöitä ja oletus on että ei kukaan enää perjantaina jaksa. Joten perjantai on helpoin.
No lähdin kouluun seitsemän jälkeen, jossa meni aamupäivä tentin merkeissä. Söin ja lähdin suorasn töihin, jossa olin 13-21. Äsken tulin kotia. Oon aika poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vapaapäivä, en ole vielä noussut sängystä.
Eikö ole jo pissahätä? Nälkä?
Ensimmäinen vapaapäivä, jota edelsi 12 työpäivää. Eilinen ilta töissä oli kyllä kaiken huippu, kun vielä klo 22 odottelin lehmän kohtu käsivarsillani eläinlääkäriä saapuvaksi, että laitetaan se kohtu takaisin eläimen sisälle. Kotiin tulin siis noin yhdeltä yöllä ja siitä alkoi tämä rankka päiväni. Noin kahdelta pääsin nukkumaan, suihkun ja yöpalan jälkeen. Heräsin seitsemältä. Selkäranka koko matkalta aivan jumissa ja kädet puuduksissa, niin ettei edes paskalle taipunut, joten aamukahvia oli pakko lykätä (aamukahvi kun laittaa suolen toimimaan). Notkistelin itseäni joitain tunteja, sain jo puutumat käsistä pois, kun kahviton aamuni enteili orastavaa päänsärkyä. Äkkiä kahvia koneeseen ja hetikohta jo menin juoksun kanssa vessaan. Selkä edelleen melko tönkkönä sain kuitenkin kaiken oleellisen suoritettua.
Ajattelin lähteä koiran kanssa vähän käppäilemään pohjoistuuliseen peltomaisemaan ja lähdinkin. Ajattelin, että josko raitis ilma ja liikunta tekisi hyvää tai ainakin poistaisi päänsäryn. Unohdin laittaa jalkaani icebugit ja lähdin siis kuomakengissä sillä seurauksella, että liukastuin jo heti kun pääsin kotipihasta pois. Ihan perseelleni menin ja sehän ei ole lainkaan hyvä juttu, että selkäsärkyinen tärähtää jäiseen maahan. Siitä tuskissani konttasin kotiin ja jäin eteisen lattialle suorin vartaloin selälleni makaamaan. Eikä tietystikään puhelinta käden ulottuvilla. Kuulin sen soivan, mutten päässyt siitä lattialta ylös. Mies yritti soittaa ilmoittaakseen, ettei tule lounaalle kotiin. Tämä selvisi illalla neljän jälkeen kun mies tuli työpäivän jälkeen kotiin ja ihmetteli mitä minä siinä lattialla makaan.
Tietysti nyt on perjantai. Viikonloppupäivystys (alkaen klo 16) lääkärille on aika kaukana, eli ei paikallisessa terveyskeskuksessa. En haluaisi lähteä sinne ja nyt mietin, että lähdenkö vai odotanko maanantaihin. Pakko kai se on lähteä jos tämä ruoto tästä vaan huononee. Päätäkin särkee ja kädet taas puuduksissa.
Voitinko?