Miten suhtautuisitte kaveriinne jos hän kertoisi käyttävänsä housuja joiden koko on 36
Kommentit (24)
Vierailija:
vaikka sokeakin näkee et oikea koko on 44-46?
Eipä siinä suhtautumista tarvitse muuttaa.
Eihän kolmekutoset sitä ylemmäs menisi.
Ehkä kuitenkin voisin ottaa huumorilla housuttomankin ystävän. Eihän toki ole ystävää housuihin katsominen.
tai kumpi se nyt onkaan, menen aina sekaisin noissa
" 2"
Ihan oikeeta kokoa 36 tarkoitti kylläkin mut tosiaan haluais varmaan olla sitä kokoa..
-ap
ystäväni on myös patologinen valehtelija. Joskus käydesämme shoppailemassa ostaa kokoa 36/38 olevia paitojakin..
Vierailija:
Ihan oikeeta kokoa 36 tarkoitti kylläkin mut tosiaan haluais varmaan olla sitä kokoa..-ap
Vierailija:
ystäväni on myös patologinen valehtelija. Joskus käydesämme shoppailemassa ostaa kokoa 36/38 olevia paitojakin..
kaupassa olivat ihan sopivia, en tiedä mistä johtuu että ostaa muutaman koon pienempiä vaatteita kuin oikeasti on
sitä se läskinä olo on
nyt olen 20kg laihempi ja melkeimpä hoikahko nainen ja käytän oikeasti kokoa 36 paitoja (tosin joskus ne on vähän pieniä, riippuen mallista)
housujakin katselen kokoa 38 mutta oikeasti ne on 40
sääliksi kävisi moista, joka yrittää itsensä lisäksi huijata muitakin... ei kovin fiksua vaikutelmaa anna itsestään
En saa tyydytystä ihmisille vittuilusta.
Ostin kiireessä 46 numeroisen bleiserin tälläisestä liikkeestä, iloisena mahtuu päälle. Kotona huomasin, että todella mahtuu, mukaan sopisi myös lapset. Normaalimitoituksen 46 ei menisi edes hihoista, jos edes niin isoa kokoa löytyisi.
mulla on housut tuumakokoa 33 ja olen aika paksu.
olin siskoni kanssa ostoksilla. hän on 170cm pitkä, ja painaa ihan max.50kg, oikeasti ehkä n.45kg, on siis TOSI hoikka. minä olen 160cm ja painoin tuohon aikaan n.65kg. minä siis melkoisen pullukka. hän osti housut kokoa 40 ja minä kokoa 36:D oli eri kaupoista, ei ilmeisesti ihan pitänyt paikkaansa nämä koot:) kokeilin ensin niitä siskoni ostamia housuja,koska olisin halunnut ne itse, koosta katsoin et onpa pienen näköset,mut pakko mahtua ku on kokoo 40! meni hieman yli polvien!:D en saanut niitä siis edes jalkaan!:D siskolleni ne oli sopivat. toisessa kaupassa löysin sitten toiset housut,ja kokeilin taas ensin kokoa 40,mutta hyvä kun housut pysyivät päällä kun olivat niin isot! 36 oli sitten sopivat!:D (kummatkaan housut ei olleet tuumakokoja,vaan sitä toista:)) että ei se sun kaveris välttämättä valehtele,voi puhua tosiaan tuumakoosta,tai sitten on käynyt niin kuin tässä mun ja siskoni jutussa:)
Harvoinpa pitkille ihmisille mahtuu housut kokoa 36 vaikka olisi kuinka hoikka. Mulla on sama juttu; olen 160cm, ystäväni 170cm ja molemmat painamme n. 53kg. Minä käytän kokoa 32-34 ja hän 38-40. Hänelle ei pienemmissä vaatteissa riitä pituus ja muutenkin kuulemma koko 36 mahtuu nippa nappa. Ulospäin hän näyttää minua paljon hoikemmalta.
En edes tiedä mitä kokoa ystäväni käyttävät.Antaa kunkin pukeutua niinkuin haluaa.Turha myöskään korostaa turhaan sitä että ystävä on isokokoisempi,varsinkaan silloin jos on huomannut että tämä on arka paikka.Isokokoinenkin nainen on upea ja näyttävä silloin kun itsetunto on kohdallaan.
normaalisti se käyttää kokoa 34, jos vaan pituus riittää. samoin koka xs,jos on pituutta tarpeeks (siis vaatteessa):) eikä mulle todellakaan mee 36 normaalisti, tuohon aikaan käytin kokoa 38-40. (ja lyhensin puntteja puoli metriä;D)
sitä toista kokoa mikä 36 kokoisilla on joku 28