Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laitat kaupassa banaanit hedelmäpussiin?

Vierailija
18.03.2016 |

Vai syötkö banaanit kuorineen? Yhtä tyhmää kuin laittaisi maitotölkin hedelmäpussukkaan.. Ei voi kuin facepalmata näille sankareille

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laita pussiin. Vähä-älyiset eivät tajua tätä mikä se juttu on banaanitertussa verrattuna vaikka appelsiineihin.

Ja niitä roskispusseja tulee muualta vaikka kuinka paljon.

Vierailija
22/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monia eri syitä. Yksi on, että otan banaanin evääksi ja haluan sille roskapussin mukaan. Vien kuoren sitten kotona biojätteeseen ja käytän pikkupussin toisessa roskiksessa.  Minulla ei ole kassia mukana, niin kannan banaanin siinä pussissa. Laitan pikku ostokset käsilaukkuuni, niin banaanikin tarvitsee pussin.  ja usein ne muutkin ostokset menee siihen samaan pussiin ennen käsilaukkua. Minulla on painavia ostoksia, niin banaani voi lytsääntyä kassissa. Nuo kaikki äkkiseltään mieleen tulleet syyt on koettu ja todettu pussi tarpeelliseksi. Mutta yleensä laitan useampia hedelmiä samaan pussiin ja laput eripuolille. Näin kassa neuvoi minua. 

Miksi kyseenalaistatte toimintani? Ettekö luota minuun? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on usein raakoja ja kypsyvät muovipussissa päivässä parissa.

Vierailija
24/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sen tahmeuden takia. Tuskin muuten pakkaisin. Riitti kun jonkun kerran ne ällötahmabanaanit sotki kädet ja muut ostokset.

Vierailija
25/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai syötkö banaanit kuorineen? Yhtä tyhmää kuin laittaisi maitotölkin hedelmäpussukkaan.. Ei voi kuin facepalmata näille sankareille

Tottakai syön kaikki hedelmät ja vihannekset kuorineen. Täytyy ajatella äiti maata ja kukkaroa.

Vierailija
26/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan laita pussiin. Vähä-älyiset eivät tajua tätä mikä se juttu on banaanitertussa verrattuna vaikka appelsiineihin.

Mulle ei tuu mistään muualta pusseja. Siksi laitan banaanit pussiin ja käytän roskapussina.

Vierailija
27/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi appelsiinit laitetaan pussiin, tai kiivit? Ei niitäkään kuorineen syödä.

Vierailija
28/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä laitan. Kerran sattui kassaneidiksi joku talidomi, joka teurasti mun nätin banaaniterttuni. Siinä oli kuusi somaa banaania nätisti kimpassa. Neiti tarttui terttuun siten, että otti vain yhdestä banaanista kiinni sillä seurauksella, että banaani irtosi kavereistaan. Neiti otti toisesta banaanista kiinni, no sekin irtosi. Sen sijaan, että olisi oppinut virheestään ja tarttunut seuraavalla kerralla tertun kannasta kiinni, otti hän edelleen kiinni banaanista. Toisti samaa virhettään niin kauan, kun banaaneja riitti. Viimeisen kyljessä oli se hintalappu kiinni, neiti piippasi sen ja jatkoi muiden ostosteni piippailua. Katselin huvittuneena irtobanaanieni liukumista hihnaa pitkin, otin hedelmäpussin ja pakkasin sinkut siihen.

Vierailija
29/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sydän sanoo niin.

Vierailija
30/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö kuorineen, mutta inhottaa ajatus kaikista miljoonista mikdobeista, joita kuorissakin kulkeutuu, kun laittaa ne kassahihnalle. välillä skarppaan ja jopa ostan ilman pussia. Mutta juuri nyt näinä oksennustautiaikoina ostan sen pussin. 

Toisaalta, mulla  on tuttu, joka on ommellut hedelmäpusseja, pitäisikin pyytää tekisikö mullekin sellaisen.

Samahan tuo on kaikissa tuotteissa. Ei banaaneja sen enempää näpelöidä kuin tuotteita, joissa on tuoteseloste esim. keksejä. Ja maitotölkkikin menee sen kassahihnan kautta. 

Eli tuolla et oksennustautia vältä. Tulee jos on tullakseen. 

No minä välitän, enkä koskaan sairasta :) Mutta kotona vaihdan aina esim. kuivatarvikkeetkin lasipurnukoihin jne. Miksi tämä nyt teidän hermot kiristi. voin vannoa, että monessa asiassa olen ekologinen. Meidän firmassa keke-vastaavakin.

Minäkään en koskaan sairasta. En käytä pusseja tai lasipurkkeja

Eikä ole muitakaan pakko-oireita

Vierailija
31/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä laitan. Kerran sattui kassaneidiksi joku talidomi, joka teurasti mun nätin banaaniterttuni. Siinä oli kuusi somaa banaania nätisti kimpassa. Neiti tarttui terttuun siten, että otti vain yhdestä banaanista kiinni sillä seurauksella, että banaani irtosi kavereistaan. Neiti otti toisesta banaanista kiinni, no sekin irtosi. Sen sijaan, että olisi oppinut virheestään ja tarttunut seuraavalla kerralla tertun kannasta kiinni, otti hän edelleen kiinni banaanista. Toisti samaa virhettään niin kauan, kun banaaneja riitti. Viimeisen kyljessä oli se hintalappu kiinni, neiti piippasi sen ja jatkoi muiden ostosteni piippailua. Katselin huvittuneena irtobanaanieni liukumista hihnaa pitkin, otin hedelmäpussin ja pakkasin sinkut siihen.

Miten talidomi ylettyi niillä räpyläkäsillään siihen terttuun ylipäätään?

Vierailija
32/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan ärsyttää ap:n kaltaisia ostoskyttääjiä.

Vierailija
33/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta kuuluu hedelmät laittaa pussiin etteivät likaa esim. kassahihnaa. Laitan hyvällä mielellä tuotteita pussiin kaupassa ja saan unen päästä kiinni mallikkasti ja nukun hyvin ja uneni on laadukasta.

Myös lapsiani olen opettanut että tuotteet pitää pakata kaupassa että kaikki suju mallikkaasti kuten kehittyneessä taloudessa kuuluu.

Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
34/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä? Kun meillä on aina ongelma ettei ole pusseja.

Vierailija
35/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten talidomi ylettyi niillä räpyläkäsillään siihen terttuun ylipäätään?

No ei se ehkä ollutkaan talidomi, mutta varmasti sen äiti oli pudottanut sen yhden kerran liian monta kertaa lapsena pää edellä lattialle.

Vierailija
36/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valitetaan, kun mammat ostavat einesruokia ja liikaa kokista. Nyt ei kelpaa enää banaanien pakkaustapakaan.

Vierailija
37/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin kasvatuskin nyt on yhtä muovin kanssa tuusaamista ja jätettä hirveästi. Kypsytys jne. Jos ekoilla haluaa niin jättää ne banaanit kokonaan.

Vierailija
38/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan banaanit pussiin koska se on helpompaa. Tiedän tekeväni maailman suurinta syntiä, mutta hei, tällaisia me gangsterit ollaan. Laitamme banaanitkin pussiin ihan vain koska voimme.

Vierailija
39/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pussiin, yököttää ajatella tosiaan ,että miljoonat bakteerit on kosketuksissa banaaneihin.

Vierailija
40/82 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran kaupassa, kun Jenni ja Sauli laittoivat banaaneja pussiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi