Miksi laitat kaupassa banaanit hedelmäpussiin?
Vai syötkö banaanit kuorineen? Yhtä tyhmää kuin laittaisi maitotölkin hedelmäpussukkaan.. Ei voi kuin facepalmata näille sankareille
Kommentit (82)
Koska niiden pinta on tahmea ja haisee. Sotkee ikävästi muut ostokset.
Banaanit ovat usein nihkeännahkeita tai suorastaan märkiä.
En laitakaan. Niitä pusseja käytetään muutenkin liikaa. Laitan vain sitä oikeasti vaativat hedelmät tai kasvikset.
Jos se banaani sattuu rikkoontumaan kauppakassissa niin sotkee vain sen hedelmäpussin eikä kaikkia tavaroita.
Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
En syö kuorineen, mutta inhottaa ajatus kaikista miljoonista mikdobeista, joita kuorissakin kulkeutuu, kun laittaa ne kassahihnalle. välillä skarppaan ja jopa ostan ilman pussia. Mutta juuri nyt näinä oksennustautiaikoina ostan sen pussin.
Toisaalta, mulla on tuttu, joka on ommellut hedelmäpusseja, pitäisikin pyytää tekisikö mullekin sellaisen.
Samahan tuo on kaikissa tuotteissa. Ei banaaneja sen enempää näpelöidä kuin tuotteita, joissa on tuoteseloste esim. keksejä. Ja maitotölkkikin menee sen kassahihnan kautta.
Eli tuolla et oksennustautia vältä. Tulee jos on tullakseen.
Banaanit haisevat. Haju tarttuu herkästi muihin ostoksiin. :P +saa kivan pikkupussin wc:n pikkuroskikseen. :)
En tietenkään laita banaaneja pussiin. Kuka vähä-älyinen niin tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Jos se banaani sattuu rikkoontumaan kauppakassissa niin sotkee vain sen hedelmäpussin eikä kaikkia tavaroita.
Vaikka hakkaisi kauppakassia lyhtypylvääseen urakalla, niin banaani siellä varmasti viimeiseksi rikki menisi.. heh.
Koska ne on hyviä vessan pikkuroskiksen pusseja ;)
Ite en laita kesäkurpitsaakaan pussiin, vain pienet hedelmät ja vihannekset laitan jos oikein monta ostan, jotka leviäisivät ympäriinsä kassahihnalle. Kahta omenaakaan en laita pussiin. Mitään tautia ei ole tullut oletetusta likaisesta kassahihnasta, koska pesen hyvin ennen syöntiä. Inhoan vaan niitä muovipusseja, joten siksi en niihin pakkaa. Luonnossa ne haitaksi on myös.
Mietin kummalla on vähemmän elämää. Aplla vai mulla joka tähän rölliin silti kommasi -.-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En syö kuorineen, mutta inhottaa ajatus kaikista miljoonista mikdobeista, joita kuorissakin kulkeutuu, kun laittaa ne kassahihnalle. välillä skarppaan ja jopa ostan ilman pussia. Mutta juuri nyt näinä oksennustautiaikoina ostan sen pussin.
Toisaalta, mulla on tuttu, joka on ommellut hedelmäpusseja, pitäisikin pyytää tekisikö mullekin sellaisen.
Samahan tuo on kaikissa tuotteissa. Ei banaaneja sen enempää näpelöidä kuin tuotteita, joissa on tuoteseloste esim. keksejä. Ja maitotölkkikin menee sen kassahihnan kautta.
Eli tuolla et oksennustautia vältä. Tulee jos on tullakseen.
No minä välitän, enkä koskaan sairasta :) Mutta kotona vaihdan aina esim. kuivatarvikkeetkin lasipurnukoihin jne. Miksi tämä nyt teidän hermot kiristi. voin vannoa, että monessa asiassa olen ekologinen. Meidän firmassa keke-vastaavakin.
Itse käytän muovipusseja vain jos on pakko. En koskaan ennen ole laittanut banaaneja pussiin, mutta jostain syystä banaanit ovat nykyään märkiä, joten siksi laitan. Tietääkö joku syyn, miksi banaanit myydään nykyään märkinä? Näin on ainakin minun kahdessa lähikaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka hakkaisi kauppakassia lyhtypylvääseen urakalla, niin banaani siellä varmasti viimeiseksi rikki menisi.. heh.
No en tiedä mitä ufobanaaneja olen ostanut mutta rikkoontumisia tuli, siksi nykyään hedelmäpussi aina ja joskus niissäkin banaani muussaantuu. Plus ihan kiva ettei se banaanin kostea pinta hinkkaa muihin tavaroihin.
En yleensä laita, mutta jos laitan niin seuraavista syistä:
- Banaanit on märkiä (ne on välillä ihan todella märkiä - oon tullut siihen tulokseen, että niitä ehkä kaupassa kastellaan...pysyy tuoreena...??)
- Ostan useampia terttuja, mutta en jaksa punnita monta, niin laitan selkeyden vuoksi pussiin.
Ja täytyy muuten sanoa, että on kyllä ihmisellä pienet murheet jos tästä syystä pitää kanssaihmisiä kieroon katsoa!
Vierailija kirjoitti:
Vai syötkö banaanit kuorineen? Yhtä tyhmää kuin laittaisi maitotölkin hedelmäpussukkaan.. Ei voi kuin facepalmata näille sankareille
Käytän pussin kotona roskapussina. Se on ohut ja pieni pussi jossa on paljon vähemmän muovia kuin isommassa ja paksummassa pussissa = säästän luontoa.
Täälläkin myydään banskut nykyään märkinä, minusta näin ei ennen ollut.