Miksi laitat kaupassa banaanit hedelmäpussiin?
Vai syötkö banaanit kuorineen? Yhtä tyhmää kuin laittaisi maitotölkin hedelmäpussukkaan.. Ei voi kuin facepalmata näille sankareille
Kommentit (82)
Koska käytän reppua, ja en halua että banaanit sotkevat sitä.
Hygienian vuoksi. En halua banaanejan hihnan kautta suoraan kosketukseen kaikinen paskasormien poimimien tavaroiden kanssa.
Vielä parempi olisi jos kaupassa olisi pakkattu kaikki tuotteet muoviin, eikä tarvisi ostaa banaaneja ja tomaatteja joita paskasormet ovat jo ehtineet puristella.
Satun tietämään että kaikilla kaupan asiakkailla käsihyginia ei ole läheskään sillä tasolla kuin minulla.
-Anteeksi
40% maailman meristä on täynnä muovia.
Tuleeko tyhjäpäillä mitään mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Hassua että jotkut jälkeenjääneet vielä tällä vuosituhannella käyttävät muovipusseja.
Minulla on jo parikymmentä vuotta olleet käytössä kestohedelmäpussit
Keräätkö kotitalousjätteesi samaan reppuun, jolla tuot elintarvikkeet kotiin?
Ne pussit on parhaita kissankakkapusseja joten otan kaikkeen mihin mahdollista.
Kaupan asiakkaat sivelevät ulostebakteerisia käsiään kassojen liukuhihnoihin, josta bakteerit kulkeutuvat suojaamattomiin hedelmiin ja keittiösi. Itse en pidä peräaukolta tuoksuvista hedelmistä, mutta makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se märkyys banaaneissa on ainetta, joka niihin suihkutetaan matkan ajaksi. Se aine kypsyttää banaaneja, jotka ovat poimittaessa raakoja. Näin banaanit ovat kypsempiä kun tulevat kauppoihin.
On muuten paljon kivempi syödä sellaisia hedelmiä jotka ovat saaneet kypsyä, sillä niissä on vitamiineja. Noissa raakana poimituissa ja keinokypsennetyissä ei vitamiineja juuri ole.
Nyt puhut aivan puutaheinää.
Banaanit tuodaan raakoina kypysyttämöihin. Suomi oli ennen Euroopan suurin banaanin viejä, koska täällä on kypsyttämö. Banaanit olisi mustia, jos ne kypsänä kuöjetettaisiin. No kohta banaanit kuolee sukupuuttoon, joten ei tarvitse pähkäillä pussejakaan.
On todellakin kivempi syödä heldelmiä, jotka ovat kypsyneet puissa. Mutta se ei meidän oloissamme ole kovin yleistä kuin omenoiden kohdalla.
Aika vähän näkee suomalaista omenaa myytävän kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tyhjäpäillä mitään mieleen?
Päätön väite.
Vierailija kirjoitti:
MInä laitan. Kerran sattui kassaneidiksi joku talidomi, joka teurasti mun nätin banaaniterttuni. Siinä oli kuusi somaa banaania nätisti kimpassa. Neiti tarttui terttuun siten, että otti vain yhdestä banaanista kiinni sillä seurauksella, että banaani irtosi kavereistaan. Neiti otti toisesta banaanista kiinni, no sekin irtosi. Sen sijaan, että olisi oppinut virheestään ja tarttunut seuraavalla kerralla tertun kannasta kiinni, otti hän edelleen kiinni banaanista. Toisti samaa virhettään niin kauan, kun banaaneja riitti. Viimeisen kyljessä oli se hintalappu kiinni, neiti piippasi sen ja jatkoi muiden ostosteni piippailua. Katselin huvittuneena irtobanaanieni liukumista hihnaa pitkin, otin hedelmäpussin ja pakkasin sinkut siihen.
Hait varmaan sanaa talidomidi. Miksi nimittelet kassaneitiä tuollaisella sanalla? Et taida edes tietää että talidomidi aiheuttaa raajojen epämuodostumia eikä vaikuta ihmisen älykkyyteen mitenkään.
Itse olen ollut kaupassa töissä opiskeluajat ja eniten ottaa päähän ne joiden on pakko rikkoa niitä terttuja! Onhan se varmaan kamalaa ostaa kuusi banaania niin revimpä tästä yhden irti ja saan viisi! Ymmärrän kyllä jos joku ostaa vain yhden banaanin esim evääksi niin irrottaa sen yhden siitä isosta tertusta, se on ok. Juuri tämmösistä jutuista kertyy se jumalaton hävikki. Kaiken huippu on ne dorkat joiden on pakko repiä kukkakaalista ne lehdet! Se kauppias on ihan maksanut niistä lehdistäkin ostaessaan sen kukkakaalin kauppaan. Ja idioottimaisuuden huippu on se kun joku dorka on keksinyt alkaa repiä tupsuja irti ananaksista!
Vierailija kirjoitti:
Koska niiden pinta on tahmea ja haisee. Sotkee ikävästi muut ostokset.
Juuri näin. Varsinkin se tahmaisuus
Vierailija kirjoitti:
Koska niiden pinta on tahmea ja haisee. Sotkee ikävästi muut ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Vai syötkö banaanit kuorineen? Yhtä tyhmää kuin laittaisi maitotölkin hedelmäpussukkaan.. Ei voi kuin facepalmata näille sankareille
Jotta ne pysyisi kasassa,tietenkin.Tuntuisi tyhmältä liimata hintalappu erikseen joka banaaniin.En ota mitään "ihan hyvää" banaaniterttua,vaan valikoin irtobanaanien joukosta parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että jotkut jälkeenjääneet vielä tällä vuosituhannella käyttävät muovipusseja.
Minulla on jo parikymmentä vuotta olleet käytössä kestohedelmäpussitHassua olla vielä niin jälkeenjäänyt että tarvitsee roskapussia, ihan tässä naurattaa itseäkin kun ottaa kaupasta hedelmilleen pussin roskapussikäyttöä varten. Vielä enemmän naurattaa se toinen nainen siinä hedelmiään punnitsemassa, on ostanut kestopussin ja kohta on toisessa hyllynvälissä ostamassa roskapusseja. Hassua.
On todella huvittavaa että siihen roskasankoon pitää laittaa muovipussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo parikymmentä vuotta olleet käytössä kestohedelmäpussitHassua olla vielä niin jälkeenjäänyt että tarvitsee roskapussia, ihan tässä naurattaa itseäkin kun ottaa kaupasta hedelmilleen pussin roskapussikäyttöä varten. Vielä enemmän naurattaa se toinen nainen siinä hedelmiään punnitsemassa, on ostanut kestopussin ja kohta on toisessa hyllynvälissä ostamassa roskapusseja. Hassua.
On todella huvittavaa että siihen roskasankoon pitää laittaa muovipussi.
Niin on, etenkin kun jäteyhtiö vaatii että jätteet on oltava ulkoastiassa muovipusseissa. Siis todella huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan laita pussiin. Vähä-älyiset eivät tajua tätä mikä se juttu on banaanitertussa verrattuna vaikka appelsiineihin.
Ja niitä roskispusseja tulee muualta vaikka kuinka paljon.
Ai mistä? Mua vituttaa kun joutuu niitä roskapusseja ostaakkin kun ei muuten pusseja ole. Erilaisia talouksia löytyy. Onko sulle joku ylläri? Ja sä kutsut muita vähä-älyisiksi. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tyhjäpäillä mitään mieleen?Päätön väite.
Luin sen uutisen äskettäin joten ei todellakaan ole päätön väite.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että banaanit ovat raakoja kaupassa. Kun pakkaan ostamani banaanit hedelmäpussiin, ne kypsyvät siellä nopeammin. Muuten toki voisin käyttää aina samaa hedelmäpussia, mutta kun ne ovat niin surkean ohuita, että hajoavat heti.
Ärsyttääkö muita että banaanit ovat vihreitä kaupassa? Saa odottaa viikon, että kypsyvät.
Hassua olla vielä niin jälkeenjäänyt että tarvitsee roskapussia, ihan tässä naurattaa itseäkin kun ottaa kaupasta hedelmilleen pussin roskapussikäyttöä varten. Vielä enemmän naurattaa se toinen nainen siinä hedelmiään punnitsemassa, on ostanut kestopussin ja kohta on toisessa hyllynvälissä ostamassa roskapusseja. Hassua.