Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tilillä 12 000 e, enkä keksi sille käyttöä.

Vierailija
18.03.2016 |

Ideoita? Mihin itse käyttäisit rahat? Asuntoa en voi vielä ostaa, koska olen valmistumassa juuri koulusta, enkä tiedä mihin päin Suomea päädyn töihin. Auton jo ostin, silloin mulla oli vielä 28 000e jäljellä. En tykkää tuhlailla vaatteisiin, mulle riittää esim. 1 vaate/kk ostotahti, jos sitäkään.Haluaisin koiran, mutta pitää ensin odottaa ja löytää se tuleva asuinpaikka, koska nykyiseen asuntoon ei saa ottaa lemmikkejä :) Ikää mulla siis 25v.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vielä vähän enemmän ja hommaa muija Ukrainasta :)

Vierailija
22/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sijoittaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä et taida saada fiksuja vastauksia. Jäitä hattuun nyt, älä tee mitään heti vaan anna eri vaihtoehtojen hautua mielessäsi pari kuukautta. Suosittelen lämpimästi sijoittamista, siten rahasi kasvavat korkoa korolle ja voit nauttia osingoista loppuelämäsi. 

Vierailija
24/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitse tuosta:

http://i42.tinypic.com/2wfiz5k.jpg

Hmm, hankala valinta...

Vierailija
25/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska leijumisaloitus :D Minulla on muutama kymmenen tuhatta (usko tai älä) mutta en kerro tarkkoja lukuja, koska vanhempani opettivat aina olemaan kerskumatta rahalla. Minulla on muuten myös omistusasunto, kolmio. Tässä kun ilmeisesti oli tarkoitus leijua ja kehuskella. Ainiin, ja olen muuten sinua nuorempi.

Ooops.

Vierailija
26/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska leijumisaloitus :D Minulla on muutama kymmenen tuhatta (usko tai älä) mutta en kerro tarkkoja lukuja, koska vanhempani opettivat aina olemaan kerskumatta rahalla. Minulla on muuten myös omistusasunto, kolmio. Tässä kun ilmeisesti oli tarkoitus leijua ja kehuskella. Ainiin, ja olen muuten sinua nuorempi.

Ooops.

Leijuit sitten sinäkin :D jos ei oikeasti halua kerskua niin ei sitä kyllä tee edes "läpällä"

Mä vaan mietin (kun tässä makoilen omien miljoonieni päällä) että miksi ap tuhlasi 16t euroa autoon...

Vierailija
27/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tilillä reilusti enemmän mutta annan olla. Ei sitä onneksi tarvitse käyttää mihinkään. Sulla on omituiset huolenaiheet. 

Aika vastuutonta rahankäyttöä jos tilillä rahojansa makuuttaa.

Vierailija
28/28 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahalle pidä keksiä jotain mihin sen käyttää. Säästä, sijoita, pidä jotekin tallessa ja elämä tuo kyllä mukanaan jotain mihin niitä tarvitsee on se sitten opiskelu, matka, asunto, oman yrityksen perustaminen, ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän