Ostaisitko Tom of Finland- kahvia vain tuon pakkauksen takia?
Kommentit (34)
Peltipurkin ostaisin, en tollasta
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt koulua Tom of Finlandin syntymätalossa. Sen vanhemmat oli opettajia.
(Ohis)En kyllä ostais tommosta kahvia. Vaikea tottua homouteen kaikkialla. Nuoruudessani homous oli rikoslaissa rangaistava teko. Homoja halveksittiin yleisesti. Ihmisen on erittäin vaikeaa sopeutua täyskäännöksiin.
Juuri tämän kaltaisten ihmisten takia tarvitaan Tom of Finlandin kaltaisia edelläkävijöitä.
Turpeat nännit ja massiivinen erektio
Voih Robert Robert!!! Tapasimme 90-luvulla työasioissa. Olikohan tuo nyt viisasta? Assosiaatiot ToF-brändiin ja tuotteeseen ovat p... öö... negatiivisia - laajalti. Oletko kenties laskenut, että 2 % siivu käyttäjinä Suomen yli 15-vuotiaista mieskuluttajista riittää sinulle markkinaksesi? Voih, päätä särkee!
En pistä rahaa hukkaan tummapaahtoon.
Joo todellakin! En tiennytkään että tuollaisia myydään, pitääpä käydä katsomassa. Tiedän pari tyyppiä kelle tuo olisi hyvä lahja.
Tomppa oli hieno mies jolla oli uskallusta tehdä sitä mistä tykkäsi, vieläpä tulla tunnetuksi siitä.
Juu ihan pelottaa niin vietävästi kun joku kertoi että maapallo on pyöreä!!! Hammon uruilla soita virsiä täällä ja hakkaan tamburiinilla tahtia kun julistan Herran sanomaa, ei uskalla tulla homo tänne tekemään pahaa ja saattamaan minua synnin ja lankeamuksen tielle...halleluja, Halleluja huudan usein yöllä kunnen happi loppuu mutta jumala kuuntelee...tunnen sen foliohatussani.
tuota kahvia voisi pari pakettia ostaa ja lähettäisin perussuomalaisten kansanedustajille joululahjaksi noita.
Oho, ihan papuina! Pitää varmaan testata. Olen heteromies.
Voisin ostaa tuollaisen tuliaiseksi jollekin sellaiselle, kenen uskoisin tykkäävän ko. pakkauksesta. Todennäköisesti on vaan aika kallis.
En.
En osta mitään elintarviketta vain paketin vuoksi. Ja toisekseen, nuo paketit ovat rumia.
Vierailija kirjoitti:
Turpeat nännit ja massiivinen erektio
Seksististä ja miestä esineellistävää.
Voisin ostaa lahjaksi. Mua ei sinänsä viehätä nuo homoeroottiset kuvat, mutta pidän Tom of finlandin piirrostyylistä ja arvostan sitä, että hän on uskaltanut pitää oman juttunsa ja niittänyt mainetta maailmalla. Ostaisin.