Mistä taijon rahat pääsiäisroastiin muksuille ja ex-miehelle???
Kiva joo et on näit juhlapyhii ja silleen mut meille köyhille ei oo mitään herkkuu tää ku ei oo muutenkaan varaa mihinkään, joten kertokaapa et mil ilveel nyt sit tästä selvitää??
Kiitos vaan Kokoomus ja Pahoinvointi Suomi!111
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
No miten juhlapyhät nyt yhtäkkiä lisää kustannuksia?
No mitää hitto luulisit?????
Meinaaks tuo roasti niinku paistia...? Eikö exä voi piffata?
Kouluun kannattaa mennä, oppii kirjoittamaan ja ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitää hitto luulisit?????
Kerro nyt sitten. Mikä laki määrää, että silloin pitää kuluttaa enemmän rahaa kuin normaalisti?
Miksi sun pitää tehdä roasti ex-miehelle? Osta lapsille parin euron suklaamunat ja kasvata rairuoho itse.
Voisko se ex auttaa rahojen taijomisessa?
Menette sun vanhemmile syömään yhtenä päivänä ja toisena anoppilaan.
Mamma hyvä, sähän istut pankin päällä! Töihin siitä muutamaks tunniks niin homma on hoidettu ja rahat kourassa sulla.
Vierailija kirjoitti:
Menette sun vanhemmile syömään yhtenä päivänä ja toisena anoppilaan.
OOTKO NYT IHAN TOSISSAS!" JUMALAUTA!!!
Osta kilon jauhelihapaketti (4e) ja tee siitä mureketta/lihapullia. Perunoita, voikastike. Pääsiäislimppu, mämmipaketti. Halpoja pääsiäismunia esimerkiksi Lidl. Rairuoho paketti. Alle 15e.
Itse olen hyvätuloinen, mutta säästäväinen. Helmikuun aikana teemana on mulla ollut se, että käytän niin vähän tulleita palkkarahoja kuin mahdollista. Tässä muutama vinkki:
- ota kirpparipöytä ja vie myyntiin kaikki tarpeeton. Meillä ei paljon tarpeetonta ole, mutta kahden viikon myynnistä 75 € käteen.
- valmista ruuat pakkasesta ja kuivamuonakaapeista löytyvistä aineksista. Alkukuun ruuat valmistuivat meillä näistä (kalaa, kanaa, linssimuhennosta, vispipuuroa...). Kuivahiiva jaloistui sämpylöiksi.
- myy facebook-kirppareiden kautta vähän arvokkaammat ja tavoitellummat jutut. Meillä näistä 40 €.
- löytyykö tarpeettomia koruja? http://www.siu.fi/kullan-myynti
- kävele ja liiku pyörällä, jotta ei tarvitse ostaa bensaa (jos auton omistat)
- osta halvalla ja myy kalliimmalla. Kierrä viikonloppuna kirppareita ja yritä tehdä löytöjä, jotka saat myytyä eteenpäin kalliimmalla. Nyt ei ole ollut aikaa eikä tarvetta tähän. Viime vuonna kolmessa kuukaudessa vähällä vaivalla tuotto 200 €.
Keksi itse lisää......