Naiset ovat tehneet baareista vihamielisiä paikkoja
En tykkää enää käydä baareissa, koska naiset ovat tehneet niistä vihamielisiä paikkoja, joissa ollaan tylyjä ja vittumaisia kanssaihmisille, lajitovereille. Joku tuossa kysyi että lähdetkö illalla baariin ja tuli heti kaikenlaisia ikäviä mielikuvia ilkeistä naisista jotka pitää baariympäristö eräänlaisessa kauhun tasapainossa kuin jotkut meikatut gangsterit. Hyi olkoon.
Kommentit (58)
Taivaanrannantöhrijä kirjoitti:
Mielenkiintoisia nämä vastaukset. Aloittaja piti ongelmallisena sitä, että naiset ovat ilkeitä. Naiset (?) vastaavat ilkeilemällä lisää. Mulle vastataan, että on ok ihan kohteliaasti kieltäytyä jos miehet iskevät. Sitä viestiä kamppailuaan. Kaikki ymmärretään niin päin persettä kuin olla voi etten ihmettele miksi ukot pariutuvat thaikkujen kanssa. Siskot, ei siksi, että ne olisivat nätimpiä vaan siksi, että ne osaavat käyttäytyä eivätkä kohtele miestä kuin paskaa!
Tusinaturistin horinoita. Voi kuule, jos vaan tietäisit :D
Mielenkiintoisia nämä vastaukset. Aloittaja piti ongelmallisena sitä, että naiset ovat ilkeitä. Naiset (?) vastaavat ilkeilemällä lisää. Mulle vastataan, että on ok ihan kohteliaasti kieltäytyä jos miehet iskevät. Sitä viestiä kamppailuaan. Kaikki ymmärretään niin päin persettä kuin olla voi etten ihmettele miksi ukot pariutuvat thaikkujen kanssa. Siskot, ei siksi, että ne olisivat nätimpiä vaan siksi, että ne osaavat käyttäytyä eivätkä kohtele miestä kuin paskaa!
Luitko edes kaikkia kommentteja? O.o
Vierailija kirjoitti:
Luin. Taidan olla tansu.
Vierailija kirjoitti:
Luin. Taidan olla tansu.
Myös tuon, kun joku mies veti kilarit, kun kerroin milloin olen ilkeä? Miehet saavat olla ilkeitä jos nainen ei anna kähmiä itseään, eikä jaksa kuunnella jankkausta?
Tää on kyllä niin totta. Itse yhdessä vaiheessa sinkkuna yritin käydä normibaareissa / yökerhoissa ja ne olin NIIIN täynnä tuota naama norsunvitulla naisporukkaa, jotka käyttäytyivät kuin maailman omistajat. Niinkuin olisivat tulleet baariin vain osoittamaan miehelle mikä sen arvo on, eli ei yhtään mitään. Usein linnoittautuivat tanssimaan keskenään laukkujensa keskellä, minkäänlaista kontaktia ei saanut.
Sitten löysin tanssiporukat ja klubi-illat joissa tanssitaan paritansseja. Kohteliaita, ystävällisiä, hymyileviä ihmisiä jotka (pääsosin) antavat positiivista palautetta ja juttelevat miesten kanssa tanssin aikana. Eivät katso pitkin nenänpäätä kuin jotain jätettä.
Ei enää ikinä normibaareihin/yökerhoihin.
t. 35 v akateeminen mies
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin totta. Itse yhdessä vaiheessa sinkkuna yritin käydä normibaareissa / yökerhoissa ja ne olin NIIIN täynnä tuota naama norsunvitulla naisporukkaa, jotka käyttäytyivät kuin maailman omistajat. Niinkuin olisivat tulleet baariin vain osoittamaan miehelle mikä sen arvo on, eli ei yhtään mitään. Usein linnoittautuivat tanssimaan keskenään laukkujensa keskellä, minkäänlaista kontaktia ei saanut.
Sitten löysin tanssiporukat ja klubi-illat joissa tanssitaan paritansseja. Kohteliaita, ystävällisiä, hymyileviä ihmisiä jotka (pääsosin) antavat positiivista palautetta ja juttelevat miesten kanssa tanssin aikana. Eivät katso pitkin nenänpäätä kuin jotain jätettä.
t. 35 v akateeminen mies
Miksi naisten pitäisi ottaa suhun kontaktia, jos omalla porukallaan ovat pitämässä hauskaa?
suskiz kirjoitti:
no naiset vaan saa kaikenlaista kokea baareissa kähmintää, perseen puristelua, huutelua, lähetkö panemaan ehdotuksia ynnä muuta asiatonta puhetta joten en ihmettele että ovat tylyjä ja varautuneita miehiä kohtaan
Jos joku mies tulee ihan vaan juttelemaan niitä näitä niin se on kuule ihan virkistävä poikkeus
Tämä :( Tosin en ole baareissa käynyt häirinnän takia enää pitkiin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää valita käykö pubissa, pupissa, bubissa vai bupissa. Niissä käy ihan eri koulutustastalla olevat ihmiset. Itse käyn vain pubeissa, muissa on kaikenlaisia analfabeetikkoja etten oikein viihdy.
Joo, ja sun mies ei saa tehdä kirjoitusvirheitä. Olethan eliittiä.
Taitaa vihamielisyyden syy olla se, että naisten läsnäolo luo itsestään miesten välille kilpailuasetelman, vaikkei sitä tiedostettaisikaan. Ap syyttäää naisia vihamielisestä ilmapiiristä, kun itse asiassa se ilmapiiri johtuu testosteronin tiivistymisestä.
Yökerhot ovat miehen kannalta niitä pahimpia paikkoja.
Musiikki on niin kovalla, ettet voi keskustella kenenkään kanssa. Valaistus on niin hämärä, ettet saa naisen ulkonäöstä mitään selvää käsitystä. Hinnat sisäänpääsymaksua ja narikkaa myöten ovat sellaisissa korkeuksissa, ettei kannata mennä "vain muutamalle": jos sisään menee, kannattaa myös yrittää saada sijoitukselle vastinetta eli hankkia seuraa.
Ympäristö huomioiden seuran hankkiminen onnistuu parhaiten niiltä miehiltä, jotka a) ovat lahjakkaita nonverbaalisessa viestinnässä ja b) kuuluvat siihen komeimpaan 5-10% kaikista miehistä. Kolmaskin ryhmä on eli ne, jotka jollakin tavalla kykenevät selvästi erottumaan keskivertomiehestä ulkonäkönsä puolesta, ovat esimerkiksi poikkeuksellisen pitkiä tai vaikka mustaihoisia.
Itse olen vaalea ja pituuden puolesta juurikin keskimittainen, joten ulkoisella olemuksella en voi erottua. Olen parhaimmillani keskusteluissa enkä suinkaan tanssilattian "body language" -vihjailuissa. => Olen yhden kerran elämässäni saanut puhelinnumeron naiselta yökerhossa. "Jatkoille" naisen mukana en ole päässyt koskaan.
Yökerhot toimivat oivana itsetunnon kohotuksena naisille, ja oivana seuranhakupaikkana miesten erittäin pienelle vähemmistölle. Miesten valtaosalle yökerhot ovat silkka rahareikä ja ajanhukka.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa vihamielisyyden syy olla se, että naisten läsnäolo luo itsestään miesten välille kilpailuasetelman, vaikkei sitä tiedostettaisikaan. Ap syyttäää naisia vihamielisestä ilmapiiristä, kun itse asiassa se ilmapiiri johtuu testosteronin tiivistymisestä.
Se on kyllä kun kaunis nainen astuu baariin, niin kaikista miehistä tulee toisilleen vihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. 35 v akateeminen mies
Miksi naisten pitäisi ottaa suhun kontaktia, jos omalla porukallaan ovat pitämässä hauskaa?
Tää on jännä, kun yökerhoissa joskus käy, niin ihmiset eivät näytä siltä, että heillä olisi hauskaa. Itse käyn siis vain kavereiden "pakottamana" (kotibileilta päättyy baariin) ja oikeastaan ainoa huvini on tarkkailla muita ihmisiä. Ja tuon yllä mainitun vaikutelman saan lähes aina.
Vierailija kirjoitti:
On tässäkin perää. Mieleeni muistuu yökerhoilta vajaan kymmenen vuoden takaa.
Miehiä oli paikassa ehkä kolme kertaa enemmän kuin naisia. Bilepaikassa oli yksi huone ja baaritiski sen keskellä. Oli mielenkiintoista seurata kuinka ehkä 30 suunnilleen samanikäistä ja -näköistä nuorta miestä tuijottelivat toinen toisiaan. Kaikki ajattelivat samaa asiaa: kuinka HELVETISSÄ minä erotun edukseni näiden muiden jannujen joukosta? No eivät mitenkään: illan kuluessa naisseuraa saivat poikkeusyksilöt eli muihin miehiin verrattuna poikkeuksellisen pitkät, lihaksikkaat, komeat tai tummat miehet. Se tavallinen keskivertomies ei saanut muuta kuin loven lompakkoon ja pahan mielen.
Tämän jälkeen olen aina neuvonut itseäni nuorempia kundeja menemään paikkoihin, joissa tietävät itse olevansa joukosta se kaikkein erottuvin uros. Ei siis tarvitse olla absoluuttisesti paras alfauros: riittää kun on kyseisen paikan sillä hetkellä paikalla olevan miesjoukon paras.
Vierailija kirjoitti:
Musiikki on niin kovalla, ettet voi keskustella kenenkään kanssa. Valaistus on niin hämärä, ettet saa naisen ulkonäöstä mitään selvää käsitystä. Hinnat sisäänpääsymaksua ja narikkaa myöten ovat sellaisissa korkeuksissa, ettei kannata mennä "vain muutamalle": jos sisään menee, kannattaa myös yrittää saada sijoitukselle vastinetta eli hankkia seuraa.
Ympäristö huomioiden seuran hankkiminen onnistuu parhaiten niiltä miehiltä, jotka a) ovat lahjakkaita nonverbaalisessa viestinnässä ja b) kuuluvat siihen komeimpaan 5-10% kaikista miehistä. Kolmaskin ryhmä on eli ne, jotka jollakin tavalla kykenevät selvästi erottumaan keskivertomiehestä ulkonäkönsä puolesta, ovat esimerkiksi poikkeuksellisen pitkiä tai vaikka mustaihoisia.
Itse olen vaalea ja pituuden puolesta juurikin keskimittainen, joten ulkoisella olemuksella en voi erottua. Olen parhaimmillani keskusteluissa enkä suinkaan tanssilattian "body language" -vihjailuissa. => Olen yhden kerran elämässäni saanut puhelinnumeron naiselta yökerhossa. "Jatkoille" naisen mukana en ole päässyt koskaan.
Yökerhot toimivat oivana itsetunnon kohotuksena naisille, ja oivana seuranhakupaikkana miesten erittäin pienelle vähemmistölle. Miesten valtaosalle yökerhot ovat silkka rahareikä ja ajanhukka.
Osoittaa hyvin miten tavallinen mies on täysin pihalla siitä millaista on olla nainen :D
Ei, miesten lääppiminen ja häirintä ei kohota itsetuntoa. Jos joku mies tulee juttelemaan, paljastuu mies vain yhden illan jutun takia minua lähestyneeksi ja joudut miettimään miten voit kieltäytyä ilman, että mies alkaa hankalaksi ja alkaa esim. huorittelemaan tai muuten loukkaamaan kun ei kestä pakkeja.
Yökerhoissa on pinnallista menoa ja itse en siellä ole enää vuosiin käynyt. Siksi, koska en itse etsi irtoseksiä kuten miehet.
suskiz kirjoitti:
no naiset vaan saa kaikenlaista kokea baareissa kähmintää, perseen puristelua, huutelua, lähetkö panemaan ehdotuksia ynnä muuta asiatonta puhetta joten en ihmettele että ovat tylyjä ja varautuneita miehiä kohtaan
Jos joku mies tulee ihan vaan juttelemaan niitä näitä niin se on kuule ihan virkistävä poikkeus
Niin saa miehetkin, varsinkin miespuoliset baarityöntekijät ja portsarit. Tämä on toki eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kun kaunis nainen astuu baariin, niin kaikista miehistä tulee toisilleen vihollisia.
Juuri tämän takia silloin joskus kaveriporukalla mietittiin sotasuunnitelma valmiiksi ennen yökerhoon saapumista: jos illan kuski saa naisen miten toimitaan, millaisia naisia kukin ottaa kohteekseen (näin estetään oman porukan keskinäinen kilpailu), kuka toimii kenenkin "wingmaninä" milloinkin ja niin edelleen.
Tämä saattaa kuulostaa hauskalta ja jännittävältä poikien omalta projektilta, mutta se ei todellakaan sitä ole. Kyse on oikeasti erittäin stressaavasta pakosta, jolle miettii kaiken aikaa vaihtoehtoja. Siksi vanhemmiten suosii mieluummin niin sanottuja pikadeittitapahtumia: suurimman osa sotasuunnitelmien tekemisistä ynnä muista kikkailuista voi jättää pois keskittyen olennaiseen eli naisiin tutustumiseen.
Vierailija kirjoitti:
suskiz kirjoitti:
Niin saa miehetkin, varsinkin miespuoliset baarityöntekijät ja portsarit. Tämä on toki eri asia?
Nyt ei puhuta työntekijöistä vaan asiakkaista. Ylipäänsäkin baarit eivät ole ainoita paikkoja, jossa joutuu kokemaan häirintää vaan sitä tapahtuu mm. kaduilla ja myös työpaikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä että tykkäät keskustella. Tämänkin olisi voinut ilmaista lyhyesti: "Yökerhot eivät sovi minulle." Eihän tuossa muuta pointtia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia silloin joskus kaveriporukalla mietittiin sotasuunnitelma valmiiksi ennen yökerhoon saapumista: jos illan kuski saa naisen miten toimitaan, millaisia naisia kukin ottaa kohteekseen (näin estetään oman porukan keskinäinen kilpailu), kuka toimii kenenkin "wingmaninä" milloinkin ja niin edelleen.
Tämä saattaa kuulostaa hauskalta ja jännittävältä poikien omalta projektilta, mutta se ei todellakaan sitä ole. Kyse on oikeasti erittäin stressaavasta pakosta, jolle miettii kaiken aikaa vaihtoehtoja. Siksi vanhemmiten suosii mieluummin niin sanottuja pikadeittitapahtumia: suurimman osa sotasuunnitelmien tekemisistä ynnä muista kikkailuista voi jättää pois keskittyen olennaiseen eli naisiin tutustumiseen.
Ei tuo hirveästi kuulosta poikien jännältä projektilta, vaan siltä että teidän miesporukkanne elää Sex and the city -elämää. Se on vain tv-sarja.
Molly Malones on mun yks lempipaikka, varsinkin käydä päivällä muutama ottamassa, tykkään tuon tyylisistä paikoista.
-Arska