Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat tehneet baareista vihamielisiä paikkoja

Vierailija
18.03.2016 |

En tykkää enää käydä baareissa, koska naiset ovat tehneet niistä vihamielisiä paikkoja, joissa ollaan tylyjä ja vittumaisia kanssaihmisille, lajitovereille. Joku tuossa kysyi että lähdetkö illalla baariin ja tuli heti kaikenlaisia ikäviä mielikuvia ilkeistä naisista jotka pitää baariympäristö eräänlaisessa kauhun tasapainossa kuin jotkut meikatut gangsterit. Hyi olkoon.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene homobaariin.

Vierailija
2/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähipubissa on nähty nainen viimeksi vuonna 2004, joten ei oo hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari vuotta sitten huvikseni lähikuppilassa. Siellä istui joku paikallinen kantaporukka. Tulin jutelleeksi siinä erään hieman vanhemman mieshenkilön kanssa. Kysyin, että otatko oluen jos tarjoan.

Ottihan hän. Sanoi vielä, että kukaan nainen ei ole koskaan tarjonnut hänelle. Olipa mukavaa päästä rikkomaan kaavaa :-)

Olin tuolloin 26 ja harvoin istuin missään kaljalla. Olen enemmän lenkkeilijä ja kotikalsaroija. Sinkkuna on tosin tullut käytyä yksin baareissa ja juteltua miehille, yleensä kaverillisesti, mutta on siinä joku monivuotinen parisuhdekin alkanut. Joskus on myös luultu torttukaupustelijaksi kun tyylini on kai naiseksi erikoinen.

En kyllä mielelläni loukkaa ketään. Tiedän olevani hyvännäköinen ja että vientiä olisi, vaikka istuisin passiivisena. Ilahdun silti jos tullaan iskemään oli yrittäjä kuka tahansa. Osoittaahan se, että olen ainakin seinästä reväistyä tapetinpalaa seksikkäämpi. Tiedän myös entisenä rumana lapsena ja kiusattuna miten paljon lyttääminen sattuu. Yleensä keksinkin jonkin ovelan keinon torjua esim. Esitän hullua (ei aina toimi, voi jopa innostaa joitain) tai kerron typeriä juttuja, jolloin seuraan tullut mies jättää rauhaan, koska MINÄ osoittaudun tyhmäksi. Silloin ei tarvitse loukata HÄNTÄ. Tiedän kuitenkin miten paljon joltain ujoltakin mieheltä vaatii lähestyä, joten miksi nälvisin?

Vierailija
4/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon edelliseen vielä, että yleensä toki käytän nämä kiitos, mutta ei kiitos-kohteliaat kieltäytymiset jos tullaan pokaamaan. Hiprakassa vain tulee kujeiltua. Toivottavasti se annetaan anteeksi ;-)

Vierailija
5/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen, "ei kiitos" ei ole nälvimistä. Kenenkään naisen EI tarvitse leikkiä tyhmää tai hullua vain siksi, että ei halua lähteä panemaan. Baarissa VOI olla myös ihan vaan juomassa olutta ja juttelemassa mukavia, joten ei ole mikään häpeä sanoa, että "ei kiitos, en etsi nyt yöseuraa, tulin vaan istumaan iltaa."

Jos joku sen kokee nälvimiseksi, se on sen oma ongelma

Vierailija
6/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on kuin eläintarhoja, nuorena jaksaa mutta iän myötä ei. On baareja joihin on ikäräja nostettu kolmenkympin hujakoille, niissä voisin käydä. Kakskymppiset on niin lapsia, että ei jaksa.

Vierailija
7/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naiset pyöri kuin lihatiskeillä. Paikallisessa saa olla ihan rauhassa.

Vierailija
8/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei naiset pyöri kuin lihatiskeillä. Paikallisessa saa olla ihan rauhassa.

Totta, ne on itseasiassa miehet jotka haluaa rentoutua ja olla rauhassa baareissa. Naiset menee näyttäytymään, toki he väittää jotain muuta, mutta tuohan on se syy miksi naiset lähtee ulos.

Vierailija
9/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ilkee kähmijöille ja jankkaajille. En ole mikään esine, jota äijät saa kähmiä ja jos annan pakit, niin silloin ei jäädä jankkaamaan.

Vierailija
10/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene homobaariin.

Eikö olisi helpompaa , jos sinä miesvihaajana menisit lesbobaariin?

Heteroita taitaa olla kuitenkin se suurempi joukko.  ;)

Vierailija
11/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sä et vaan ole potentiaalista seuraa.

Vierailija
12/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää enää käydä baareissa, koska naiset ovat tehneet niistä vihamielisiä paikkoja, joissa ollaan tylyjä ja vittumaisia kanssaihmisille, lajitovereille. Joku tuossa kysyi että lähdetkö illalla baariin ja tuli heti kaikenlaisia ikäviä mielikuvia ilkeistä naisista jotka pitää baariympäristö eräänlaisessa kauhun tasapainossa kuin jotkut meikatut gangsterit. Hyi olkoon.

Örrr örrr örr örr.

Vierailija
13/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ilkee kähmijöille ja jankkaajille. En ole mikään esine, jota äijät saa kähmiä ja jos annan pakit, niin silloin ei jäädä jankkaamaan.

Niin, muutut objektiksi vasta kun mies tarjoaa, miehellä on paksu lompakko tai tarpeeksi statusta.

Iskeäkin saa, jos sopii sinun kriteereihisi?

Muuten olet vain vittumainen, suomalaisen naisen perusluonteeseen kuuluvalla tavalla.

Vaikka mies tarjoaisi mulle baarissa, niin ei se todellakaan anna sille oikeutta mun kähmimiseen. Kiitän ja hymyilen ja voin muutaman sanan vaihtaa, mutta that's it.

Iskeäkin saa, mutta annan aina pakit, koska seurustelen ja jos ei pakkien jälkeen ymmärrä jättää mua rauhaan, niin alan ilkeäksi.

Olen muuten saanut ihan mukavia kavereita juttelemalla baarissa niin miesten kuin naistenkin kanssa.

Vierailija
14/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää valita käykö pubissa, pupissa, bubissa vai bupissa. Niissä käy ihan eri koulutustastalla olevat ihmiset. Itse käyn vain pubeissa, muissa on kaikenlaisia analfabeetikkoja etten oikein viihdy.

Vierailija
15/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmonen, "ei kiitos" ei ole nälvimistä. Kenenkään naisen EI tarvitse leikkiä tyhmää tai hullua vain siksi, että ei halua lähteä panemaan. Baarissa VOI olla myös ihan vaan juomassa olutta ja juttelemassa mukavia, joten ei ole mikään häpeä sanoa, että "ei kiitos, en etsi nyt yöseuraa, tulin vaan istumaan iltaa."

Jos joku sen kokee nälvimiseksi, se on sen oma ongelma

Huomasit varmaan jatkon viestin alla. Mutta joo, keskusteluissa tartutaan aina siihen yhteen vihreeseen ;-)

Vierailija
16/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä lepposia baareja, sitten on bilehileördäpaikkoja, spurguille omansa jne. Pitää tietää mihin menee, joissakin baareissa on oikein mukava tunnelma jossa voi käydä kiskasemassa muutaman.

-Arska

Vierailija
17/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no naiset vaan saa kaikenlaista kokea baareissa kähmintää, perseen puristelua, huutelua, lähetkö panemaan ehdotuksia ynnä muuta asiatonta puhetta joten en ihmettele että ovat tylyjä ja varautuneita miehiä kohtaan

Jos joku mies tulee ihan vaan juttelemaan niitä näitä niin se on kuule ihan virkistävä poikkeus

Vierailija
18/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suskiz kirjoitti:

no naiset vaan saa kaikenlaista kokea baareissa kähmintää, perseen puristelua, huutelua, lähetkö panemaan ehdotuksia ynnä muuta asiatonta puhetta joten en ihmettele että ovat tylyjä ja varautuneita miehiä kohtaan

Jos joku mies tulee ihan vaan juttelemaan niitä näitä niin se on kuule ihan virkistävä poikkeus

Samaa kokee miehet kun käyt tietyissä paikoissa, sitä se alkoholi teettää, katoaa estot. Minua aina ihmetyttää kuinka naiset ei tiedä tai tajua, että niitä humalaisia ääliöitä löytyy ihan kuule teistä naisistakin vaikka kuinka paljon.

-Arska

Vierailija
19/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia nämä vastaukset. Aloittaja piti ongelmallisena sitä, että naiset ovat ilkeitä. Naiset (?) vastaavat ilkeilemällä lisää. Mulle vastataan, että on ok ihan kohteliaasti kieltäytyä jos miehet iskevät. Sitä viestiä kamppailuaan. Kaikki ymmärretään niin päin persettä kuin olla voi etten ihmettele miksi ukot pariutuvat thaikkujen kanssa. Siskot, ei siksi, että ne olisivat nätimpiä vaan siksi, että ne osaavat käyttäytyä eivätkä kohtele miestä kuin paskaa!

Vierailija
20/58 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa baareissa ulkomaalaismiesten porukat, jotka piiloaggressiivisesti etsivät illaksi seksiä, mutta eivät arvosta länsinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän