onko kouvola suomen ylivoimaisesti hirvein kaupunki?
Olen hyvin järkyttynyt nyt kun tarkastelen sitä ulkopuolisen silmin.asuin sillä täysi-ikäiseksi ja muutin sitten pääkaupunkiseudulle.kouvola on jotain ihan järkyttävää.millaisia kokemuksia teillä muilla on?
Kommentit (42)
Ei,
helsinki on, onneksi pääsin sieltä muuttamaan pois. Asuin mm etu- ja taka töölössä, kampissa ja pitäjänmäellä..
10 vuotta riitti ja se oli kiitti MOOOI!
Kotka ja Kouvola ovat aika tasoissa.
Kouvolassa on kyllä pari sellaista vähän parempaa paikkaa (kaukana/etäällä keskustasta) missä on ihan kaunista ja asuu rikkaampia lapsiperheitä ym.
Mutta siis toi keskustahan on ihan hirveä paikka, melko pelottava kun katsoo niitä kerrostaloja ja harmautta.
Eli taitaa olla niin että vanha Kouvola on sitä kamalaa aluetta.
Ei ole. Kyllä Seinäjoki ja Pieksämäki hakkaa sen ihan kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Kouvola on paha, mutta Kotka vielä kauheampi. Molemmissa on jotain samaa, määrittelemätöntä kauheutta.
Kotkassa on sentään merimaisemia.
Kouvolan ainoa hyvä puoli on että sieltä on kotoisin Suomen paras yhtye:
kouvola kirjoitti:
Kouvola on ihan oikeasti todella masentava, ja jotenkin ahdistava paikka. Sitä ei oikein edes osaa selittää mistä se johtuu, siellä on luontoa, kauppakeskusta, vesipuistoa, huvipuistoa... Päällisin puolin löytyisi kaikkea ja olisi mahdollisuus hyvään elämään mutta ihan todella tuntui siltä että siellä oli ''jotain pahaa''.
Asuttiin hetki miehen työkomennuksen vuoksi siellä, mutta onneksi muutettiin n. vuosi sitten pois. En menisi takaisin.
Allekirjoitan tämän. Kouvolassa on jokin mikä saa sen tuntumaan ahdistavalta masentavalta paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut seitsemässä kaupungissa elämäni aikana ja Seinäjoki on niistä ylivoimaisesti hirvein. Ei se oikeastaan ole edes kaupunkin kun sianpaska haisee kilometrin päässä ydinkeskustasta. Kolmikerroksiset talot oli mun asumisen aikana korkeimmat, nyt siellä on pari viisi/kuusikerroksista taloa. Mutta muuten kyllä sanonta kurakauppala pitää hyvin paikkansa. Ihmiset ovat katkeria ja täysin aiheettomasti isoegoisia tyyppejä, jotka eivät osaa d-kirjainta sanoa ja ovat muutenkin ilkeitä selkäänpuukottajia. En muuttaisi takaisin vaikka mulle maksettaisiin.
Kouvolassa pahimpia ovat sisäsiittoset ilkeät ihmiset ja onhan se nyt helvetin rumakin. Muuta VEnäjälle jos haluat asua neuvostoliittohenkisesti.
Suomalaiset kaupungit nyt on kaikki rumia, jossain vaan saattaa poikkeuksellisesti olla jotain nättiä osaakin
Kouvolasta on nopea junayhteys pois Helsinkiin, muistaakseni vain 1h 20 min.
Se on hyvä puoli.
Vierailija kirjoitti:
kouvola kirjoitti:
Kouvola on ihan oikeasti todella masentava, ja jotenkin ahdistava paikka. Sitä ei oikein edes osaa selittää mistä se johtuu, siellä on luontoa, kauppakeskusta, vesipuistoa, huvipuistoa... Päällisin puolin löytyisi kaikkea ja olisi mahdollisuus hyvään elämään mutta ihan todella tuntui siltä että siellä oli ''jotain pahaa''.
Asuttiin hetki miehen työkomennuksen vuoksi siellä, mutta onneksi muutettiin n. vuosi sitten pois. En menisi takaisin.
Allekirjoitan tämän. Kouvolassa on jokin mikä saa sen tuntumaan ahdistavalta masentavalta paikalta.
Suomen Twin Peaks. Juuei ikinä takaisin.
1980-luvulla muusikko väitti Kouvolaa maan oikeistolaisimmaksi kaupungiksi.
Asuimme 6kk Mikkelissä jota pidin masentavana ja ahdistavana paikkana, mutta sitten muutimme Kouvolaan ja herranjestas. Sehän vasta masensikin !
Kouvolassa ole mitään vikaa.Eiköhän ne suomen persereiät löydy Pohjanmaalta
Vierailija kirjoitti:
Ihana Pohjola-talo, siinä aina silmä lepää. 😍
Vierailija kirjoitti:
Asuimme 6kk Mikkelissä jota pidin masentavana ja ahdistavana paikkana, mutta sitten muutimme Kouvolaan ja herranjestas. Sehän vasta masensikin !
Koska koko kaupunki näyttää yhtä neuvostoliittolaiselta kuin mikkelissä siekkilä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut seitsemässä kaupungissa elämäni aikana ja Seinäjoki on niistä ylivoimaisesti hirvein. Ei se oikeastaan ole edes kaupunkin kun sianpaska haisee kilometrin päässä ydinkeskustasta. Kolmikerroksiset talot oli mun asumisen aikana korkeimmat, nyt siellä on pari viisi/kuusikerroksista taloa. Mutta muuten kyllä sanonta kurakauppala pitää hyvin paikkansa. Ihmiset ovat katkeria ja täysin aiheettomasti isoegoisia tyyppejä, jotka eivät osaa d-kirjainta sanoa ja ovat muutenkin ilkeitä selkäänpuukottajia. En muuttaisi takaisin vaikka mulle maksettaisiin.
En itsekään muuttais takas Seinäjoelle ja oon sieltä kotoisin.
Mut ihan pakko takertua: Sun asumisen aikana korkeimmat 3-kerroksisia? Siitä on varmaan melkosen pitkä aika..
Meinaa muistan, ku nakkelin penskana leluja hiekkalaatikkoon kotimme parvekkeelta Viidennestä kerroksesta. Vuonna -88. :D
Kuinkahan monessa Suomen kaupungissa te pikkusieluiset valittajat olette käyneet? Ja kotkalaisille tiedoksi, että myös Kouvolasta löytyy puistoja, yli 200 hehtaaria.
Hei. Käykääpä Raahessa ja sanokaa sitte uudestaan.