Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kouvola suomen ylivoimaisesti hirvein kaupunki?

Vierailija
18.03.2016 |

Olen hyvin järkyttynyt nyt kun tarkastelen sitä ulkopuolisen silmin.asuin sillä täysi-ikäiseksi ja muutin sitten pääkaupunkiseudulle.kouvola on jotain ihan järkyttävää.millaisia kokemuksia teillä muilla on?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti on Suomen Kouvola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola on ihan oikeasti todella masentava, ja jotenkin ahdistava paikka. Sitä ei oikein edes osaa selittää mistä se johtuu, siellä on luontoa, kauppakeskusta, vesipuistoa, huvipuistoa... Päällisin puolin löytyisi kaikkea ja olisi mahdollisuus hyvään elämään mutta ihan todella tuntui siltä että siellä oli ''jotain pahaa''.

Asuttiin hetki miehen työkomennuksen vuoksi siellä, mutta onneksi muutettiin n. vuosi sitten pois. En menisi takaisin.

Vierailija
4/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole käynyt vielä kaikissa Suomen kaupungeissa.

Vierailija
5/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolassa pahinta on vain keskustan alue 70-luvun neuvostoliittorakennuksineen. Omakotitaloalueet keskustan ulkopuolella ovat jo ihan jees.

Vierailija
6/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola on paha, mutta Kotka vielä kauheampi. Molemmissa on jotain samaa, määrittelemätöntä kauheutta.

Vierailija
7/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä turhaan Kouvostoliitoksi kutsuta.

Vierailija
8/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pori on vähintään yhtä ruma kaupunki.

Vierailija
9/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mutta jos ei mietitä vain sitä rumuutta,koska siis rumahan se on.jotain tosi ahdistavaa siellä on,johtuu varmaan siitä että on niin pieni eikä siellä ole paljon ulkomaalaisia eikä muualta muuttaneita.mökkeilijöitä on jonkin verran.turisteja vähän.

ap

Vierailija
10/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiiivan kauhia on. Mäkin jouduin siellä naimisiin. :)

Vierailija
11/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava paikka. En tiedä mistä johtuu..? Keskusta on pieni eikä tapahtumia juurikaan tunnu olevan. Syrjäisemmissä kylissä ihmiset ovat niin sisäsiittoisia että. Koko ikäni täällä olen asunut ja parin vuoden sisällä kun hetki tulee, painun täältä pois ja kovaa.

Vierailija
12/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapajärvi on aivan kamala.

Vierailija
13/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotain hölmöä juttua tarpeeksi hokee, toiset hölmöt alkavat uskoa sitä.

Kouvola ei ole yhtään sen kauheampi kuin muutkaan suomalaiset kaupungit. Eikä Kotka. Nämä höpinät ovat ihan samaa sarjaa kuin se, että Turku on Suomen perse.

Kaikki nuo kolme ovat itse asiassa ihan mukavia kaupunkeja. Kaikissa olen asunut.

Vierailija
14/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kävi Kouvolassa ysärillä ja se jäi todella mieleen kamaluudessaan. Ilmeisesti tilanne ei ole muuttunut. Jotain eeppisen kamalaa siinä keskustassa oli.

Vierailija
15/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat hinnat!

Helsinkiin vain 140 km!

Tämä tyttö lähtee kyllä täältä Helsingistä heti, kun viimeinen lapsi on uunista ulos eli parin vuoden kuluttua. Mähän oon miljonääri missä tahansa muualla, kun tuli tämä onneton kerrostaloluukku täältä hankittua. Kärvistelin moneen otteeseen yh:na asuntolainan kanssa jo itsarin partaalla, mutta kyllä se kannatti. 

Tällä rahalla saa mistä tahansa muualta Suomesta luksusta nykyään. 

Vierailija
16/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotka on vielä kauheampi

Vierailija
17/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouvola on paha, mutta Kotka vielä kauheampi. Molemmissa on jotain samaa, määrittelemätöntä kauheutta.

Kotkassa on sentään meri ja kauniita puistoja, eivätkä kaikki rakennukset näytä neuvostoliittolaisilta.

Vierailija
18/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvola on tosiaan Suomen  persläpi :D Ei ikinä takaisin!

Vierailija
20/42 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä tuo kouvola-viha tulee. Ei tämä paikkana ole sen kamalampi kuin muutkaan. Mutta politiikka täällä on aivan kamalaa. Mutta niin on monessa muussakin kaupungissa.

Itse olen asunut muuallakin. Ja nyt Kouvolassa. Mihinkään en ole täältä lähdössä. Todella ihanat naapurit on, paljon tuttuja, kylätapahtumia, kesäteattereita, rauhaa ja luontoa. Keskustassa en kylläkään käy kuin pari kertaa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme