Lapseni ovat 10v, 7v, ja 4v.
Millaista teillä muilla on joilla on tämän ikäisiä?
Kommentit (50)
Mun mielestä nuo lapset ovat pieniä.
Onhan tässä katrastq, ja tosi paljon huolehdin yksin kaiken. Aamut aina. Niissä on vipinää.
Meillä pojat nyt 15, 12 ja 9v täyttäneet tänä vuonna. Nyt menee ihan hyvin. Pojat on rauhottuneet. Nuorinkin liikkuu jo itsenäisesti ulkona kavereiden kanssa. Harrastuksiinkin osaa itse pyöräillä tarvittaessa. Pelkäsin murrosikää, mutta toistaiseksi kaikki on sujunut hyvin.
Oli viisi vuotta sitten paljon raskaampaa ja olin väsyneempi.
Ketjussa monella on liikaa lapsia voimavaroihin nähden, 3 on monelle liikaa. Itsellä 5 v ja ekaluokkalainen, elämä on ihanaa ja selvästi helpompaa kuin vuosi sitten. Mulla on lyhyet työpäivät ja lapset viihtyvät päivät koulussa ja päikyn isojen ryhmässä. Illat rauhassa kotona, tietoisesti ei olla hankittu mitään "harrastusrumbaa".
Meillä on 3,6 ja 8 vuotiaat. Onhan tämä jo superhelppoa! Esikoinen on erityislapsi ja hänen kanssa ongelmat kasvaa iän myötä. Mutta koen tämän vaiheen helpommaksi kun vauva-ajan.
Koetko lapsesi kuitenkin pieniksi?
Naapureilla on poikia 14,12,10 ja 8-vuotiaat, ja ihan hyvin niillä menee, silloin kun pojat oli pieniä oli kova hälinä joskus. Matkustelevat aika paljon ulkomailla.
Minkä ikäiset ovat isoja? Siis niin, että pärjäävät yksinkin, jolloin äiti voi esim. Harrastaa vapaasti.