Halaileeko teidän 8-vuotiaat pojat vielä?
Niin eli antaako vielä halailla tai pussata? (Jos luet kello yhdentoista jälkeen niin kerrothan vastauksesi nuolilla. Nuoli alas=ei halaile ja nuoli ylös=halailee. Kiitos.)
Kommentit (13)
Halailee, pussailee ja kiipeilee syliinkin! Ja viereen nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Keskenäänkö?
Ei kun äitiään.
12 vuotias halaa ja tulee syliinkin. Saas nähdä kuinka kauan. En ole yrittänyt halata kavereiden läsnäollessa.
Ajattelin vain kun oma poikani harvoin antaa halata. Kun taas vuotta nuorempi veljensä halailee ja tulee syliin. Mietin että onko joku pielessä meidän suhteessa. Muuten kyllä kertoilee kaikkia kivoja juttuja ja haluaa viettää aikaa yhdessä.
Kyllä, halaa vielä 13-vuotiaskin. Ei sillä vielä mitään tyttöystävää ole.
Vanhin on 18 ja kaikki neljä halailee.
Lyhyt vaihe varhaisteininä, jolloin ei saanut halata julkisella paikalla 😜
Meillä 15 vuotiaskin halailee ja antaa suukon, joka ilta nukkumaan mennessä.
Yleensäkin tavatessa halataan. Yllätyin, kun koulullakin tuli kavereittensa luota (ja muidenkin nähden) halaamaan. Olin ihan varma, ettei siellä tuommoista koettais, mutta.. olinpa väärässä. Oli siis tämä kolmikantakeskustelu ja menin sinne kesken välkän haahuilemaan. Tuli todella hyvä fiilis, että on se upea nuori mies. Opettajakin sitten kertoi ihan samaa koulun puolelta.
Tämän lapsen kohdalla ei ole ollut paussia tuossa käytöksessä, NOLOO vaihetta. Ehkä se on vielä tulossa, aika näyttää.
Mun 11-vuotias halaa vielä. Ja suostuu halattavaksi. Kavereiden nähden en sitä tokikaan juuri halaile, enemmän pörrötän hiuksia tai jotain. Teen sitä sen kavereillekin, näyttävät tykkäävän. Ja yhtä sen kaveria halaankin joskus, olen huomannut että se poika on tosi läheisyydenkipeä eikä kotona oikein läheisyyttä saa niin saatan sitten halata sitä välillä. Se on ihan mielissään siitä.
20, 17 ja 8 v pojat halailee, sekä nuorimmaiselle suukko poskelle ja äitille takas joka ilta .
13 v halailee, 15 v lopetti tänä vuonna minun halaamisen, halailee vain isoäitiään.
Toki halailevat.