Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tuotteen ostamisen olet lopettanut, koska laatu on huonontunut, tai vastaavasta syystä?

Vierailija
17.03.2016 |

Itse en osta enää koskaan Jenkki-purukumia, koska niitä ei tehdä Suomessa.
Monet vaatemerkit ovat jääneet, Rockseri oli ennen takuutuote, ei ole enää, sama on Luhdan, Reiman ja monen muun vaatemerkin kanssa.

Kommentit (446)

Vierailija
181/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä itse. Tuli mieleen, että mulla on viiden euron jostain halpahallista ostetut  merkittömät alushousut kestäneet pitempään kuin uudemmat sloggit ja finnwearit. Finnwearit varsinkin kuluvat ohueksi tosi nopeasti. Ärsyttää, kun tälläkin palstalla moni ehdottaa niitä, kun kysyy suomalaisia, vaikka niillä on Suomessa vain suunnittelijat. Suunniteltu joskus sata vuotta sitten, tuskin niitä perusalkkareita kovin usein uusiksi suunnitellaan. Eli listallani on myös Finnwear, mikä tahansa, missä lukee Finnwear ja nykyisin myös sloggit. 

Vierailija
182/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mine ei osta enaan venalainemetfursti koska setehta soumesa virolaise

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnwearin sukkia en enää osta, viimeksi kun ostin, niin hajosivat KAHDEN käyttökerran jälkeen!

Vierailija
184/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi kiva kuulla, mihinkä tuotteisiin ihmiset on tyytyväisiä :) Vai pitääkö sille perustaa oma ketju? 

Vierailija
185/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ketju olisi parempi. Voisi tosiaan olla hauska lukea näitä kahta rinnakkain.

Vierailija
186/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- po.p:n vaatteet olivat ennen hyviä, nyt saumat kiertää, venahtavat ja nukkaantuvat

- h&m vaatteet tuntuvat nukkaisilta ja virttyneiltä jo kaupassa, ohutta lirua ja ei viitsi edes riskillä ostaa kun tietää satavarmaksi etteivät kestä ensimmäistäkään pesua. Ennen ostin melekin kaikki vaatteeni tuolta ja hyvin kestivät hintaansa nähden, siis ahkeraa käyttöä useamman vuoden!

- vagabond- tennarit, pohja alkaa repsottaa. Ennen kestivät, nyt kahdet (siis samanlaiset kuin aiemmin hyvin kestäneet) peräkkäin alkaneet irrota varpaiden kohdalta

Vierailija
187/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerkisin mässyttää makeaa noin 30 ennen kuin viime heinäkuussa jostain syystä rupes tökkimään ja nyt en ole kuukausiin syönyt käytännöllisesti katsoen yhtään suklaata, keksejä tai pullaa.

Oon 44-vuotias ja eipä voi valittaa, olen vetänyt elämäni aikana sellaisen määrän sokeria että heikottaa.

Luulin ensin, että se on tämä palmuöljy, jolla on kaikki  maailman makeat pilattu, mutta eipä taida näin olla. Suklaa ja keksit vaan ei enää maistu, tai maistuvat ylimakeilta ja jauhoisilta.

Mutta eipä hätää, tuskin pääsen tästä laihtumaan. SAmaa tahtia kun makeannälkä on kadonnut, on suolaisenhimo kasvanut. Nykyään mulle on herkkua juustokinkkuruisleipä ja jos voisin, söisin suolaisia makkaroita koko ajan, sekä leikkeenä että paistettuna lenkkinä!

Vierailija
188/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan tuotteet.

Vierailija
189/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä vielä itse. Tuli mieleen, että mulla on viiden euron jostain halpahallista ostetut  merkittömät alushousut kestäneet pitempään kuin uudemmat sloggit ja finnwearit. Finnwearit varsinkin kuluvat ohueksi tosi nopeasti. Ärsyttää, kun tälläkin palstalla moni ehdottaa niitä, kun kysyy suomalaisia, vaikka niillä on Suomessa vain suunnittelijat. Suunniteltu joskus sata vuotta sitten, tuskin niitä perusalkkareita kovin usein uusiksi suunnitellaan. Eli listallani on myös Finnwear, mikä tahansa, missä lukee Finnwear ja nykyisin myös sloggit. 

Alkkareista tuli mieleen Pierre Robertin perus puuvilla-elastaanialkkarit, joita myytiin aiemmin joitakin vuosia sitten Eka-marketissa (vai mikä olikaan, ennen kuin S-ryhmä osti ja muutti sen Prismaksi ja pilasi kaiken).

Ne alkkarit oli oikeasti hyviä, laadukasta materiaalia ja kestäviä, hyvänmalliset ja edullisemmat kuin Sloggit, joita tyrkytetään kaikkialla perusalkkareina. Ei taida enää mistään Suomen marketeista tai tavarataloista saada, vaan netistä pitää tilata. Hintakin on noussut, mutta onneksi erikoismallikikkailuista huolimatta myös perusmallia on vielä saatavilla.

Olen siis lopettanut noiden alkkareiden ostamisen vain siksi, ettei niitä ole ollut saatavilla. Verkosta en ole vielä tilannut.

Vierailija
190/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta olisi kiva kuulla, mihinkä tuotteisiin ihmiset on tyytyväisiä :) Vai pitääkö sille perustaa oma ketju? 

On jo. http://www.vauva.fi/keskustelu/2520954/minka_viime_aikoina_ostetun_tuot…

Vierailija
191/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilalla on todella vaihtelevaa laatua. Jotkut vaatteet kestää hyvin ja pitää muotonsa, mutta jotkut nyppääntyy ja kutistuu pesussa heti. En halua enää sieltä ostaa kun laatu voi olla mitä vaan.

Olis tosiaan kiva kuulla mitkä merkit on vielä nykyään laadukkaita. Tuntuu että kaikki mitä ostaa on sellasta sika säkissä- laatua.

Vierailija
192/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallila, matot todella huonolaatuisia, pussilakanasetti ohutta ja huonolaatuista puuvillaa. Ja koska Anne Berner...

Lambi-vessapaperi. Nykyisin hyvin ohutta ja karkeaa.

Vierailija
193/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terät kantsii ostaa Lidlistä. Kolme- tai viisiteräisiä. Ne voitti joskus jonkun vertailunkin ja on halvempia kuin kilpailijoiden. Ukkojen hyllystä siis, mutta kyllä niillä ne pimputtimet ja muut saa ihan yhtä lailla ellei paremmin kuin pinkeilläkin.

Voisiko joku suomentaa, mitä tässä sanottiin?

Vierailija
194/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi vaan pysytellä halvassa, ei ota sitten niin paljon päähän ja lompakkoon kun hajoaa hetikohta käytössä.

Tämä on ikävä kyllä totta. Nykyään kun ostaa hintavan tuotteen, mielikuvia ei enää ensisijaisesti nouse käsitteestä "LAATU", vaan käsitteestä "RISKI".

Vierailija
195/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä enää hyviä appelsiineja. Ennen sai painavia, mehukkaita appelsiineja, nykyään merkki kuin merkki ja kuori on sentin paksuinen ja hedelmäliha sisällä ihan kuivahtanutta.

Koin saman ongelman kunnes löysin prisman luomuapplesiinit. En muista merkkiä, mutta myydään oranssissa verkkopussissa. Ihan taivaallisia!!!!

Vierailija
196/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terät kantsii ostaa Lidlistä. Kolme- tai viisiteräisiä. Ne voitti joskus jonkun vertailunkin ja on halvempia kuin kilpailijoiden. Ukkojen hyllystä siis, mutta kyllä niillä ne pimputtimet ja muut saa ihan yhtä lailla ellei paremmin kuin pinkeilläkin.

Voisiko joku suomentaa, mitä tässä sanottiin?

HÄN PU-HUU PIL-LUN-KAR-VO-JEN A-JE-LUS-TA MIES-TEN PAR-TA-HÖY-LIL-LÄ.

Vierailija
197/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo suklaa munatkaan hääppösiä ole. Kinderien lelut ihan krääsää

Vierailija
198/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vallila, matot todella huonolaatuisia, pussilakanasetti ohutta ja huonolaatuista puuvillaa. Ja koska Anne Berner...

Lambi-vessapaperi. Nykyisin hyvin ohutta ja karkeaa.

Tosiaan vallilan matot! Miten ihmeessä ne on alkanut tekemään niin ohuita mattoja että pohja näkyy läpi?!? Eihän ne kestä katsettakaan...

Vierailija
199/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lopettaa Serla-leivinpaperin ostamisen. On mennyt surkeaksi laatu. Sormi rikkoo sen helposti vuokaan laittaessa.

Mökiltä löytyi muutaman vuoden takainen rulla vielä kaapista ja ai että se vanha oli kestävää ja hyvää!

En vaan ole löytänyt parempaakaan mistään.

Vierailija
200/446 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo suklaa munatkaan hääppösiä ole. Kinderien lelut ihan krääsää

Juuri muistelin lapsille kuinka ennen kindereistä sai niitä keräily kilpikonnia yms., mitä ainakin minä kavereideni kanssa keräsin ja vaihdeltiin jne. Nykyään ne yllätykset on ihan krääsää ja jotkut jopa sellaisia ettei tiedä mitä ne edes on ja mihin niitä pitäis käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä