Jahas, neito tulee huomenna luokseni treffeille. Nyt ideoita mitä kokkaan?
Eli olen avoin ehdotuksillenne. Mikä pääruoka/jälkiruoka - yhdistelmä sulattaisi kolmekymppisen yh-äidin sydämen tunnelmallisen kynttiläillallisen ja rennon jutustelun merkeissä? Tapailtu on tovin ja ensimmäistä kertaa tavataan minun luonani huomenna. Uskoisin olevani keskivertomiestä parempi kokki joten älkää nyt ihan mitään makaronilaatikkoa vinkatko. Tärkeintä olisi tuoda vähän arkeen luxusta neidolle.
Kommentit (87)
Hei, semmoinen pieni vinkki vielä, että laitathan kattaukseen lautasliinat. Muistutan tästä, koska olen huomannut, että kaikki miehet eivät pidä niitä niin oleellisina. Mutta minusta on kiva pyyhkiä suuta suupalojen välillä muualle kuin käteeni tai talouspaperiin. :)
Mukavaa iltaa teille!
Vierailija kirjoitti:
Hei, semmoinen pieni vinkki vielä, että laitathan kattaukseen lautasliinat. Muistutan tästä, koska olen huomannut, että kaikki miehet eivät pidä niitä niin oleellisina. Mutta minusta on kiva pyyhkiä suuta suupalojen välillä muualle kuin käteeni tai talouspaperiin. :)
Mukavaa iltaa teille!
Tää sitruunapastamies ON ihana!
Noista treffeistä tuli paha ohari ja siitä oli toinen ketju. Mut mä toivoisin tän miehen linjoille! - Turutar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko allergioita ?
Ei ole allergioita eikä rajoituksia. Neito on sanoisinko sopivan muodokas joten tuskin ihan nirsokaan, se on toki hyvä asia. Ap
Neito ja äiti ...siis kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko allergioita ?
Ei ole allergioita eikä rajoituksia. Neito on sanoisinko sopivan muodokas joten tuskin ihan nirsokaan, se on toki hyvä asia. Ap
Neito ja äiti ...siis kumpi?
Musta ap on ihana kun puhuu noin. Hänelle neito!
Kokkaa knullpastaa, niin menestyksesi on taattu! 😀 Nimi saattaa olla hieman arveluttava mutta resepti on toimiva ja raikas. http://saintkildaroad.blogspot.fi/2006/10/knullpasta.html?m=1