Jahas, neito tulee huomenna luokseni treffeille. Nyt ideoita mitä kokkaan?
Eli olen avoin ehdotuksillenne. Mikä pääruoka/jälkiruoka - yhdistelmä sulattaisi kolmekymppisen yh-äidin sydämen tunnelmallisen kynttiläillallisen ja rennon jutustelun merkeissä? Tapailtu on tovin ja ensimmäistä kertaa tavataan minun luonani huomenna. Uskoisin olevani keskivertomiestä parempi kokki joten älkää nyt ihan mitään makaronilaatikkoa vinkatko. Tärkeintä olisi tuoda vähän arkeen luxusta neidolle.
Kommentit (87)
Mulle kelpais kunnon pippuripihvi, kermaperunat, hyvä kastike ja paahdettuja juureksia.
Varmaan kyllä av-mammojen mielestä nii noloo jotkut kermaperunat ja pihvi.
Musta on hassua, että aikuista synnyttänyttä naista sanotaan neidoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noutopizzat, paskaleffa ja 24 päkki olutta.
Sopis kyllä mahdolliselle tulevalle lompakkoloiselle jos vielä läskikin.
En mä läskiksi nyt sanoisi. Toisekseen juon itse olutta erittäin harvoin, ei sovi mun mahalle. Noutopizzat... ei sentään. Ap
Saatkohan pillua (varmasti jos yh), joten älä syötä sille kovin raskasta safkaa, jaksaa sitten pyllistellä ja imeä sun kullia kunnolla.
Onko sen tyylinen, että häneen voisi tehdä vaikutuksen jollakin vegaaniruoalla? Avokadopasta?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais kunnon pippuripihvi, kermaperunat, hyvä kastike ja paahdettuja juureksia.
Varmaan kyllä av-mammojen mielestä nii noloo jotkut kermaperunat ja pihvi.
Vähän pelkään, että neito on av-mamma. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sen tyylinen, että häneen voisi tehdä vaikutuksen jollakin vegaaniruoalla? Avokadopasta?
Antaakohan tuo minusta miten miehekkään kuvan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Avokadopasta on vähän kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vie se heseen.
Siellä voidaan käydä sitten kun neidolla on lapsukaiset mukana. Ap
Minkä ikäinen olet ap? Miten sä nyt tollaseen sekaannuit. Tarjoa jotakin pliisua ja kato akan reaktio. Onko sulla varallisuutta, minkä perässä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaakohan tuo minusta miten miehekkään kuvan? Ap
Miten olisi raaka pihvi pekonilisukkeella? Juomaksi vaikka kossu.
Onkohan kyseessä ns. "vihreä nainen"? Näille pitää panostaa. Jos rennompi yksilö, ei ruuan tarvitse olla mitään erikoista.
Älä nyt ainakaan sitten raskaita kermaperunoita/kermassa lilluvia valkosipuliperunoita tee. Liha on hyvä vaihtoehto ja varmasti maistuu, mutta lisukkeeksi ennemmin salaatti (kuten tagliatassa), juureksia tai jos perunoita on oltava, niin lohkoperunoita tai uuniperuna (ja kastike luonnollisesti myös uuniperunalle).
Jälkkäriksi suklaajuustokakkua ja tuokaa minulle loput, kiitos ❤️
Kokkaa pakaste spydäriä ja kyytipoikana tarjoile Lapin kultaa likaisista kertakäyttöastioista. Neito on taatusti sulaa vahaa illallisen jälkeen ;)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap? Miten sä nyt tollaseen sekaannuit. Tarjoa jotakin pliisua ja kato akan reaktio. Onko sulla varallisuutta, minkä perässä on?
Tämä. Ja jos sillä ei ole mitään tuomisiakaan, niin kertoo jo aika paljon.
Oletko joutunut muuten paljonkin kustantamaan tähän mennessä yhteisistä menoista?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kieltämättä tuntuu pitävän mun ammatista, ruuanlaitto on vähän niinkuin harrastus. En mä mitään pliisua nyt ajatellut... 32v olen. Ap
Tässä ihan loistosetti, mäkin voin tulla aloittajalle kynttiläillalliselle jos teet tätä.
-melkeinheteromies-
p.s. takuu suikkarit