Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-24-vuotias, mitä tekisit jos vanhempasi haluaisivat

Vierailija
17.03.2016 |

määrätä seurustelukumppanistasi? Päättää siis puolestasi, kenen kanssa saat seurustella ja kenen et.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitsisi olla yksin kuten nyt. Tuskin ne kovin kamalaa tyttöä valitsisi.

m23

Vierailija
2/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Aika varmasti valitsisivat nykyiseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin päin naamaa. Jos oikeasti olisivat tosissaan, varmaan menisi välit poikki.

Vierailija
4/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vähän vanhempi, mutta jos vanhemmat olisivat tuossa iässä kuvitelleet voivansa päättää kenen kanssa seurustelen, olisin käskenyt huolehtia vain omista suhteistaan.

Vierailija
5/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin uskonut minussa olevan jotain vikaa kun mulle ei sovi samat säännöt kuin muille nuorille tai mitkä yhteiskunnassa ovat. Itseasiassa vanhempieni ei tarvinnut edes kieltää seurustelemistani kenenkään kanssa, sain heiltä vain ymmärtää, etten ole kenenkään arvoinen tai että mies haluaa minulta lähinnä munaa (isän ajatus) niin en löytänyt ketään joten kykenemättömyyttäni uhmata heidän ajatuksiaan autoin heitä että he saattoivat kaiketi uskoa teoriansa tosiksi.

Vierailija
6/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani tekivät niin, yrittivät kieltää seurustelun. Lopputulos oli se, etten ollut heidän kanssaan missään tekemisissä pariin vuoteen. En kutsunut edes häihin.

Vierailija
7/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välit poikki vanhempiin. Aikuinen ihminen päättää itse omista asioistaan. Napanuoran on katkettava.

Vierailija
8/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ottaisin avioeroa vanhempien mieliksi, jos heillä sattuisi jotain miestäni vastaan olemaan.

Vierailija
9/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He olisivat auttamattomasti myöhässä. Olen 24, naimisissa ja yksivuotiaan lapsen äiti.

Vierailija
10/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun äiti kovasti yritti. Olin tuolloin nippa nappa 18 v., kuulemma valitsin vääränlaisen (ts. köyhän) perheen pojan. Siis ihan rentun.

Nyt neljä vuotta myöhemmin meillä on tämän rentun kanssa 2 lasta, onnellinen liitto ja talous tasapainossa.

Ja äiti on mielestään aina tukenut liittoamme :D

Vierailija
11/11 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pahastuisi jos he ohjaisivat johonkin tiettyyn suuntaan ja antaisivat parisuhdevinkkejä, mutta en antaisi heidän mielipiteensä estää seurusteluani jonkun tyypin kanssa, josta todella pitäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan