Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiin pettynyt, katkeroitumisen äärellä

Vierailija
17.03.2016 |

Kertokaapa minulle miehet hyviä syitä miksi ei pidä katkeroitua vaan yrittää taas uudestaan. Olen nyt elellyt tässä elämää ja koen nykyään suhteet pinnalliseksi joissa ei ole mitään aitoa, koen olevani joku kulutustavara ja hyödyke miehille.
Mistä löytäisi nykyään jotain aitoa ja syvällistä, ihmisen jonka elämässä on muitakin arvoja kuin miltä kaikki näyttää ulospäin, ihminen joka on henkisesti niin kypsä, että pystyy näkemään naisen ihmisenä eikä kulutustavarana.

On teitä ihania miehiä, kyllä minä sen tiedän, mutta voi olla lopullinen isku jos vielä kerran heittäydyn tunteiden vietäväksi, huomaten että taas minua kusetettiin, minä ihmisenä en ole minkään arvoinen vaan kaikk muut ulkoiset tekijät oli se mihin mies rakastui.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös juuri tällä viikolla saanut pahan kolauksen. Menin taas alkuvuodesta ihastumaan ja luottamaan ja elin pilvissä. Ihana, huomaavainen mies. Haihtui vain sitten johonkin vailla selityksiä .Tuntuu siltä, että voisin niellä kaikki unilääkkeet kerralla.

Vierailija
2/3 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös juuri tällä viikolla saanut pahan kolauksen. Menin taas alkuvuodesta ihastumaan ja luottamaan ja elin pilvissä. Ihana, huomaavainen mies. Haihtui vain sitten johonkin vailla selityksiä .Tuntuu siltä, että voisin niellä kaikki unilääkkeet kerralla.

Ei noiden paskahousujen takia kannata itseään tappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihapalstan miesvihaajat taas uliuliuli! Eikö löytynyt lomoakkoa loisittavaksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä