Tee maistuu pelkästään kuumalta vedeltä!
Onko mun makuaistissa vikaa? Kokeiltu sekä pussi-, että irtoteetä ja mistään ei maistu kunnolla mitään makua. Haluaisin olla sivistynyt ja siemailla teetä kivasta kupposesta! Kahvi on pahaa.
Kommentit (27)
Osta Kusmin Anastasia tai Prince Vladimir irtoteetä. Hauduta 3-4 min. Ei mitään Liptonia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ketjussa on joku teehifistelijä paikalla, niin suosittele mulle jotain ihanaa teetä,jossa olisi jotain samaa kuin pussiteesuosikeissani Keisarin Morsian ja Tiikerin Päiväuni?
Mä luulen, että maustetut teet eivät kuulu teehifistelijän profiiliin ;)
Ai eikö? En tiennytkään. Katsoin vain jonkun kotimaisen teekaupan nettisivuja ja siellä näytti olevan pidetyimpien joukossa useitakin maustettuja teelaatuja niin ajattelin niiden olevan tykättyjä. Noh, ehkä se ei ollut tarpeeksi hifistely kauppa. :D
Mutta jos joku ei-hifistelijä, joka vaan tykkää teestä, haluaa suositella jotain noilla spekseillä, niin tulisin kovin iloiseksi. :)
Ap tässä. Kävin viimeksi juomassa irtoteetä kahvilassa, joka on perehtynyt erilaisiin teejuomiin. Luulisi siellä osattavan oikeaoppinen haudutus, mutta kuumalta vedeltä maistui silti. Ja ei, en polta tupakkaa. Viiniä juon silloin tällöin.
Niin ja mustaa teetä olen yleensä maistellut. Joskus pussiteestä saan vähän makua, mutta silloin se maistuu lähinnä kitkerältä, kun annan sen pussin lilluskella liian kauan kupissa. En vain taida osata. :D
Et hauduta sitä pussia tarpeeksi. Itse en ota ollenkaan sitä sieltä kupista pois, ja kyllä maistuu muullekin kuin vedelle.
Sitruuna teessä ainakin maistuu, mutta totta on että monet mustat teet eivät maistu millekään, tai ainakin kaikki suunnilleen samalle
Mä luulen, että maustetut teet eivät kuulu teehifistelijän profiiliin ;)