Flirtti työpaikalla, kuinka loppuu?
Olen 25-vuotias nainen. Työpaikallani on eräs mies, jonka kanssa olen viimeiaikoina asioinut enemmän. Teen opiskelijana vuorotyötä ja useimmiten ollaan satuttu olemaan samassa vuorossa. Mies on on minua noin 15 vuotta vanhempi, voi olla enempi tai vähempi, tarkka ikä ei ole tiedossa.
En tiedä onko mies minua kohtaan ihan peruskohtelias vai onko siinä jotain enemmän, mutta en tiedä miten olisin. Mies on naimisissa tai kihloissa, lapsista en tiedä. Vaikuttaa erittäin asialliselta, eikä heitä koskaan mitään älöttävää läppää. Lähinnä vaan varmistaa, että mulla on kaikki ok. Tavallaan pidän miehestä aika paljon. On aika rauhallinen ja vakaa persoona, ainakin työpaikalla. Ja erittäin kohtelias. Painotan nyt, että kyseessä ei ole jännämies vaan luonnosta tykkäävä maanläheinen mies. Flirtti on ollut aika viatonta, hymyilyä ja pitkiä katseita.
Olen siis miettinyt, että miten te muut työpaikalla flirttailevat olette selvinneet tilanteesta? Olen lähtenyt pieneen flirttiin mukaan, mutta omatuntoni on kolkutellut pahasti kun on varattu mies kyseessä. Muutenkin missä menee flirtttailun raja?
Kommentit (18)
Asia voi olla tietysti näinkin!
-Ap
Flirtti varattujen kesken loppuu yleensä nusasemisiin firman pikkujouluissa ja perheiden hajoamisiin. Tai vaikka ei johtaisikaan mihinkään, niin hyvin todenäköisesti omantunnonvaivoihin tai turhautumiseen ainakin jommankumman osapuolen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Flirtti varattujen kesken loppuu yleensä nusasemisiin firman pikkujouluissa ja perheiden hajoamisiin. Tai vaikka ei johtaisikaan mihinkään, niin hyvin todenäköisesti omantunnonvaivoihin tai turhautumiseen ainakin jommankumman osapuolen kohdalla.
Onneksi nussiminen pikkujouluissa ei kuulu käytöstapoihini!
-Ap
Varatuilla raja menee ehdottomasti koskettelussa! Silloin ei ole flirttiä vaan jotain ihan muuta.
Nuo katseet ja hymyt on kivaa piristystä päivään :) Flirtillä vaan on tapana edetä ja muuttua vakavaksi. Ole varovainen! Ettei käy hullusti pikkujouluissa :D
Vierailija kirjoitti:
Varatuilla raja menee ehdottomasti koskettelussa! Silloin ei ole flirttiä vaan jotain ihan muuta.
Hyvä pointti. Ja onneks työpaikalla ei hirveästi tuu koskettelutilanteita :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Nuo katseet ja hymyt on kivaa piristystä päivään :) Flirtillä vaan on tapana edetä ja muuttua vakavaksi. Ole varovainen! Ettei käy hullusti pikkujouluissa :D
Ei me onneksi olla oltu koskaan samoissa pikkujouluissa. Enkä usko että mies olisi sellainen kusipää että julkisesti alkaisi aloitetta tekemään :D
-Ap
Ei kai tuo ole flirttiä? Kuulostaa vain kohteliaalta mieheltä (sellaisiakin on olemassa..:) )
Saako kysyä, minkälaista käytöstä odottaisit, jos kuvailemasi kaltainen käytös loppuu?
Mulla oli vähän samanlainen tilanne. Ja kummatkin olimme varattuja. Hymyilen mielellään ja kerron kohteliaisuuksia ym. Työkaverini otti tämän liian vakavasti ja alkoi flirttailla. Minun piti ihan tietoisesti lopettaa se. Aloin juttelemaan miehestäni ja välttelemään tilanteita joissa olisimme kahdestaan. Myös hymyt vähenivät itseltäni :) Näin flirtti loppui pikkuhiljaa väliltämme.
Itse olen ottanut sen kannan, etten harrasta työpaikoilla mitään katseenvaihtoja ym. Yleensä nämä vilkuilijat ovat juurikin niitä naimisissa olevia perheenisiä. Hakevat elämäänsä jännitystä. Harvoin siellä mitään muuta taustalla on...
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuo ole flirttiä? Kuulostaa vain kohteliaalta mieheltä (sellaisiakin on olemassa..:) )
Saako kysyä, minkälaista käytöstä odottaisit, jos kuvailemasi kaltainen käytös loppuu?
No ehkä juurikin hymyileminen ja sellainen joka paikassa huomioiminen loppuisi. Tikusta ei tekisi asiaa. Sellainen käytös mikä on ennen flirttiä ollut! Ei keskeyttäisi jotain juttua kun näkisi minut yms.
-Ap
Itse olen sitä koulukuntaa, että oikea flirtti on harmitonta ja piristävää. Eli niin kuin sinun tapauksessasi, mitään sopimatonta ei sanota, flirtti on äänenpäinoja, katseita ja hymyjä. Anna mennä vaan, tiedät kyllä milloin on aika ottaa askel taaksepäin, jos mies haluaa viedä tilannetta eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä juurikin hymyileminen ja sellainen joka paikassa huomioiminen loppuisi. Tikusta ei tekisi asiaa. Sellainen käytös mikä on ennen flirttiä ollut! Ei keskeyttäisi jotain juttua kun näkisi minut yms.
-Ap
Ahaa.. No sellainen etäisyys on varmasti paikallaan. Onko sinulla miestä? Jos on, puhu hänestä. Ole kiireinen, kun hän tulee juttelemaan "joutavia", siis ei tärkeää työhön liittyvää.
Mies saattaa olla ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Ahaa.. No sellainen etäisyys on varmasti paikallaan. Onko sinulla miestä? Jos on, puhu hänestä. Ole kiireinen, kun hän tulee juttelemaan "joutavia", siis ei tärkeää työhön liittyvää.
Mies saattaa olla ihastunut.
Sitä pelkäänkin. Olen imarreltu kyseisen miehen huomiosta, mutta kun hän on sitoutunut niin no can do!
25-vuotias nainen ja 40-vuotias mies??????????????
Vierailija kirjoitti:
25-vuotias nainen ja 40-vuotias mies??????????????
Niin??
Ei se mitään flirttiä ole ollut. Nyt sä sekoitat peruskohteliasuuden ja flirtin. Ja hymyillä voi ihan ilman flirttailuajatuksiakin.