Mies lähtee matkoille - ei kutsu edes mukaan
Mitä te tuntisitte? Yhdessä ollaan oltu 5v ja viime viikolla sain selville, että mies lähtee ulkomaille viikoksi. Ei edes kutsunut mukaan vaan varasi vain lippuja. Ei ole ikinä ennenkää pyytänyt mihinkään vaikka olen siitä keskustellut. En tunne edes kavereita.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä ihmetyttää, ettei ap tunne viiden vuoden jälkeen miehen kavereita..
Pyydän päästä mukaan, selitys on aina "ehkä ensi kerralla". Häihin ja juhliin ei ole ottanut mukaan. Kaverit eivät välttämättä edes tiedä, että seurustelee. -ap
Sanoisin tuossa kohtaa että ensi kertaa ei tule. Mun mies (nykyisin eks) käytti tota ehkä ensi kerralla- mantraa ja toinen nainenhan sillä oli.
Ap eihän sull aole mitään muuta vaihtoehtoa, kuin keskustella miehen kanssa siitä mitä te tahdotte suhteelta. Ja jos, kun, mies ja sinä olette erimieltä, erota.
Ap oikeasti jos tämä nyt on totta edes, niin ala elämään omaa elämääsi. Ei tuo mies sinusta välitä. Älä hukkaa elämääsi tuommoisen kanssa.
Luontoäitihän on alun alkaen jo evoluutiossa luonut miehen kulkemaan ja äidin hoitamaan lapsia, joten on mitä luonnollisinta, että mies haluaa joskus geeniensä mukaista toimintaa!
Miehesi ei välitä susta. Sinuna eroaisin mahdollisimman pian.
Siis... totta kai miehellä saa olla omiakin menoja, mutta tämä aloitus on jo ihan absurdi.
Mä en ole koskaan kuullut kenenkään käyttävän sanaa "kutsua" tässä yhteydessä. Mun parisuhteissani asioista on aina puhuttu ja sovittu yhdessä vaikkakin matkusteltu myös erikseen. En ole ikinä ajatellut että kutsun mieheni mukaan jonnekin, kuulostaa tosi oudolta. Ehdottaminen lienee parempi sana. Ehdotan että seuraavalla kesälomalla voitaisiin mennä vaikka Lontooseen ja siitä sitten aletaan keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietättekö paljon aikaa yhdessä? Vai joitain pikatapaamisia silloin tällöin? Olisiko vaimo lähdössä reissuun mukaan niin ei voi oikein sua ottaa sinne?
Haluaisin viettää, mutta ei vietetä. Kotia hoidetaan ja lemmikeitä. Muuten mies menee menojaan, huikkaa vain ovelta, että lähtee kavereiden kanssa ulos. Ei ole vaimoa. Meillä olisi häät kesällä, mutta peruin ne syksyllä -Ap
Selvääkin selvempi PROVO!
viisi vuotta yhdessä ja häät ehditty suunnitella ja perua, ja "kaverit ei välttämättä edes tiedä että seurustelee"?
Ei hyvää päivää, tän on pakko olla provo, tai sitten ap, sinun olisi kerättävä se vähä itsetunto mikä sinulla on ja lähdettävä tuollaisesta "parisuhteesta". Tai en siis tiedä miksi tuota tapailua sanoisi jossa asutaan samassa huoneistossa. Tai luulen että ette asu yhdessä? Sitä suuremmalla syyllä sinuna sanoisin, ettei tarvi muuten tähän osoitteeseen sit tulla sieltä reissusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan luonnollista, meilläkin mies haluaa olla välillä omassa rauhassaan ilman turhia kotkotuksia!
Tietenkin parisuhteessa on luonnollista tehdä omiakin juttuja, kuten joskus matkustella yksin tai kavereiden kanssa, mutta eiköhän niistä sovita yhdessä ja ainakin joskus myös matkustella yhdessä. Vaimoke tuossa juuri patisteli minua ottamaan "omaa lomaa", koska minulla on vielä viime vuoden lomia pitämättä. Mutta kyllä minä mieluiten ja pääosin hänen kanssaan matkustelen. Siksi kai sitä ollaan jonkun kanssa parisuhteessa, että halutaan jakaa asioita? Muutenhan sitä voi olla sinkkuna ja harrastaa irtoseksiä halutessaan.
M46
No onhan tämä Porvoosta päin selvästi. Vaikuttaa kovasti samalta kirjoittajalta, joka seurasi uskottomaksi epäilemäänsä myyntiedustajamiestään Pieksämäelle ja varasi sieltä huoneen eri hotellista kuin miehensä. Paha vain, kun ei siellä Pieksämäellä ole kuin yksi hotelli...
Takaisin harjoittelemaan tarinankerrontaa, ap!
Vierailija kirjoitti:
viisi vuotta yhdessä ja häät ehditty suunnitella ja perua, ja "kaverit ei välttämättä edes tiedä että seurustelee"?
Ei hyvää päivää, tän on pakko olla provo, tai sitten ap, sinun olisi kerättävä se vähä itsetunto mikä sinulla on ja lähdettävä tuollaisesta "parisuhteesta". Tai en siis tiedä miksi tuota tapailua sanoisi jossa asutaan samassa huoneistossa. Tai luulen että ette asu yhdessä? Sitä suuremmalla syyllä sinuna sanoisin, ettei tarvi muuten tähän osoitteeseen sit tulla sieltä reissusta.
Ei ole provo.. Lähteminen on vain vaikeaa. Seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa 4v ja sain vihdoinkin päätettyä suhteen vaikka hän oli väkivaltainen. Sitten tapasin tämän nykyisen ja vaikkei hän halua aikaa viettää kanssani niin olen ajatellut, että ainakaan ei lyö. -Ap
Vierailija kirjoitti:
No onhan tämä Porvoosta päin selvästi. Vaikuttaa kovasti samalta kirjoittajalta, joka seurasi uskottomaksi epäilemäänsä myyntiedustajamiestään Pieksämäelle ja varasi sieltä huoneen eri hotellista kuin miehensä. Paha vain, kun ei siellä Pieksämäellä ole kuin yksi hotelli...
Takaisin harjoittelemaan tarinankerrontaa, ap!
kaukana porvoosta. Vaikeaa kysyä mitään, kun mammat huutaa provoa. Olen ehkä kaksi muuta keskustelua tehnyt, mutta ne eivät ole mieheen liittyneet.
No jos oot oikeesti noin sinisilmäinen niin itsees saat syyttää. Kyllä sillä ukollas on satavarmana muita naisia. Voisin lyödä omaisuudestani vetoa että näin on!
Aika kuluu ja sinä rupsahdat. Mies hilluu omilla teillään ja pitää hauskaa keräten kivoja kokemuksia ja muistoja omassa elämässään. Sinä hoidat kodin ja lemmikit, ja tietenkin tyydytät miehen seks. tarpeet kun hän niin haluaa. Ai mutta hei, eihän hän halua enää sitäkään. Fifty fifty? Ei kun nyt hei, herätys sieltä kotikoomasta!!!!!