Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee matkoille - ei kutsu edes mukaan

Vierailija
17.03.2016 |

Mitä te tuntisitte? Yhdessä ollaan oltu 5v ja viime viikolla sain selville, että mies lähtee ulkomaille viikoksi. Ei edes kutsunut mukaan vaan varasi vain lippuja. Ei ole ikinä ennenkää pyytänyt mihinkään vaikka olen siitä keskustellut. En tunne edes kavereita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ongelma vähän laajempi kuin tämä matka pelkästään, jos viisi vuotta olette seurustelleet etkä edes tunne hänen kavereitaan. Oletko varma, että hänkin on mielestään parisuhteessa kanssasi?

Vierailija
2/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntisin että nyt on aika lähteä eriteille. Huorausmatkojahan ne on suomeksi sanottuna. Käy myös testeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päättelen tuosta vain sen, että te ette ole "me". Hän ei ole sinun miehesi, hän on vain mies, jota tapailet. Silloin ei ole tilivelvollisuutta kenellekään.

Vierailija
4/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista, meilläkin mies haluaa olla välillä omassa rauhassaan ilman turhia kotkotuksia!

Vierailija
5/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen sen sanoi.

Vierailija
6/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mieheni äiti, joten hän saa tehdä ihan itsenäisiä ratkaisuja ja lähteä esim kavereiden kanssa matkoille kysymättä minulta tai pyytämättä minua mukaan. 

Vierailija
7/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietättekö paljon aikaa yhdessä? Vai joitain pikatapaamisia silloin tällöin? Olisiko vaimo lähdössä reissuun mukaan niin ei voi oikein sua ottaa sinne?

Vierailija
8/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakas? Miten parisuhteessa voi olla, että ei tapaa toisen kavereita?

Vierailija
9/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä ihmetyttää, ettei ap tunne viiden vuoden jälkeen miehen kavereita.. 

Vierailija
10/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ongelma vähän laajempi kuin tämä matka pelkästään, jos viisi vuotta olette seurustelleet etkä edes tunne hänen kavereitaan. Oletko varma, että hänkin on mielestään parisuhteessa kanssasi?

En ole... Asiasta ollaan juteltu. Haluaa olla kanssani, muttei tee kanssani mitään. Ja minä haluan olla onnellinen. Nyt en ole. -Ap

Vierailija
11/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietättekö paljon aikaa yhdessä? Vai joitain pikatapaamisia silloin tällöin? Olisiko vaimo lähdössä reissuun mukaan niin ei voi oikein sua ottaa sinne?

Haluaisin viettää, mutta ei vietetä. Kotia hoidetaan ja lemmikeitä. Muuten mies menee menojaan, huikkaa vain ovelta, että lähtee kavereiden kanssa ulos. Ei ole vaimoa. Meillä olisi häät kesällä, mutta peruin ne syksyllä -Ap

Vierailija
12/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää olla mahdollisuus viettää aikaa kavereiden kanssa, totta kai. Mutta jos kaikki kiva tehdään kavereiden kanssa ja puolison kanssa vain vietetään arkea, niin ei se silloin mikään oikea parisuhde ole. 

Minun mieheni saaa lähteä kavereiden kanssa matkalle, suunnittellusti ja sovitusti. Mutta rahaa ja lomaa pitää riittää perheelle, meille kahdelle ja tietysti minun kaverimatkoille. 

Vierailija
13/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä ihmetyttää, ettei ap tunne viiden vuoden jälkeen miehen kavereita.. 

Pyydän päästä mukaan, selitys on aina "ehkä ensi kerralla". Häihin ja juhliin ei ole ottanut mukaan. Kaverit eivät välttämättä edes tiedä, että seurustelee. -ap

Vierailija
14/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää olla mahdollisuus viettää aikaa kavereiden kanssa, totta kai. Mutta jos kaikki kiva tehdään kavereiden kanssa ja puolison kanssa vain vietetään arkea, niin ei se silloin mikään oikea parisuhde ole. 

Minun mieheni saaa lähteä kavereiden kanssa matkalle, suunnittellusti ja sovitusti. Mutta rahaa ja lomaa pitää riittää perheelle, meille kahdelle ja tietysti minun kaverimatkoille. 

Tuo olisi unelmani..

Vierailija
15/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa enemmän siltä että olette kämppäkavereita jotka harrastaa toisinaan seksiä.

Vierailija
16/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tekoviikset, peruukki, miesten puku, kiikarit ja sideharsoa. Varaa matka samaan paikkaan seuraavalle mahdolliselle lennolle. Pue perillä valeasu päälle ja latista rinnat sideharsolla (muista kävellä ja elehtiä miesmäisesti). Samalla voit stalkata, että onko miehelläsi mahdollinen sivusuhde.

Vierailija
17/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on toinen, joko siellä ulkomailla tai sitten kaveriporukassa. Onnea vaan teille.

Vierailija
18/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän siltä että olette kämppäkavereita jotka harrastaa toisinaan seksiä.

kämppiksiksi olen meitä päässä kutsunut. Seksiä ei ole ollut vuoteen. En tiedä enää mitä tehdä. -Ap

Vierailija
19/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tekoviikset, peruukki, miesten puku, kiikarit ja sideharsoa. Varaa matka samaan paikkaan seuraavalle mahdolliselle lennolle. Pue perillä valeasu päälle ja latista rinnat sideharsolla (muista kävellä ja elehtiä miesmäisesti). Samalla voit stalkata, että onko miehelläsi mahdollinen sivusuhde.

Hahhaa ihana :D tiedän ettei sivusuhdetta ole, mutta tuo vinkki on kultaa!

Vierailija
20/35 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kämppiksiksi olen meitä päässä kutsunut. Seksiä ei ole ollut vuoteen. En tiedä enää mitä tehdä. -Ap

Tiedätpäs. Häivy. Tai potki mies pihalle, riippuen siitä kuka kämpän omistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä