Olin kuudennella kuulla raskaana, kun mies sai tietää
Olihan se kurjasti tehty, vahinkolapsi kuten ensimmäinenkin. Ensimmäisen lapsen kohdalla sanoi " vittu saatana ei ole mun lapsi" - olis sillon jo pitäny heivata mies pihalle..
Mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan!
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Wtf?
Siitä näki miten surullusen huinosti meni. Se näki mit joka päivä puolen vuoden aikana. Ei kwrtaakaan koskenut, kunnes yks päivä kysyi että oonko raskaana.
Ap
Se ei varmaan ole ymmärtänyt sun kommunikointia. Ulosantisi on onnetonta ja sitä on vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Se ei varmaan ole ymmärtänyt sun kommunikointia. Ulosantisi on onnetonta ja sitä on vaikea ymmärtää.
Hv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hv
Opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hv
Opettele kirjoittamaan.
Ei sitä tässä iässä enää viiti opetella.
Vierailija kirjoitti:
:D
En ymmärtänyt sun aloituksesta mitään. Olet sä aika vittumainen ihminen, jos et miehelle raskaudesta kertonut. Ehkä siksi tekee mieli kiroilla hänenkin.
Joko se mies älysi lähteä? Eli a-su-t-k-o nyt y-k-s-i-n/ tu-le-vai-suu-des-sa vau-van kans-sa?
Vierailija kirjoitti:
Joko se mies älysi lähteä? Eli a-su-t-k-o nyt y-k-s-i-n/ tu-le-vai-suu-des-sa vau-van kans-sa?
Tää tapahtui 12v sitten. Ei se älynnyt lähteä...mä sen heitin puol vuotta sitten mäkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärtänyt sun aloituksesta mitään. Olet sä aika vittumainen ihminen, jos et miehelle raskaudesta kertonut. Ehkä siksi tekee mieli kiroilla hänenkin.
Ensimmäisen lapsen kohdalla kerroin heti - ja olen ikuisesti katunut sitä että koskaan otin hänet lapsen elämään. J
Onneksi hän ei ole enää mun elämässä..niin paljob lloukkasi ja rahallisesti käytti hyväksi. Parempi näin, myös hänelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen lapsen kohdalla kerroin heti - ja olen ikuisesti katunut sitä että koskaan otin hänet lapsen elämään. J
Onneksi hän ei ole enää mun elämässä..niin paljob lloukkasi ja rahallisesti käytti hyväksi. Parempi näin, myös hänelle.
Ap
No miksi ihmeessä hankit toisen lapsen saman idiootin kanssa, vaikka oisit voinut etsiä uuden fiksumman miehen? Mies ei ole ainoa, joka toimii väärin vaan sinä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No miksi ihmeessä hankit toisen lapsen saman idiootin kanssa, vaikka oisit voinut etsiä uuden fiksumman miehen? Mies ei ole ainoa, joka toimii väärin vaan sinä myös.
Sitä olen kysynyt itseltäni monta kertaa!! Ap
Wtf?