Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua MUA LIEVÄSTI STRESSAA!!

Vierailija
19.02.2006 |

sain mätkyjä viime vuonna 200. maksoin ekan satasen pois ja nyt huomasin että toinen on maksamatta, eräpäivä ollut helmikuun alussa.. mutta: tili nollassa, opiskelen ja opintotuki kk/hurjat 200e. vanhemmiltani olen lainannut jo niin paljon laskuihin/ leipään että enää en voi lainata!

mitä ihmettä teen? kaduttaa jo että tuli yliopistoon lähdettyä, veneen alleko joudun, en millään pärjää 200e/kk

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mä pärjäsin. Nyt makselen niitä takasin.

Vierailija
2/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovasti tentteihin lukenut ja tuntuu ettei tämmösestä elämästä tuu lasta ei paskaa.. kiitos 3!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muille sen kurssin maksoivat vanhemmat...

Eli opiskelen ekaa vuotta ja olen nostanut kaksi ekaa lainaerää. Saako sitä taas ensi syksynä nostaa? ts. paljonko sitä yhteensä saa? ihanaa, onneksi tulee kesä/työt...

kiitos vastaajille.

ap

Vierailija
4/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso kelan sivuilta summat, nousivat juuri. Yliopisto-opiskelijana saat tuon lainan kahdessa erässä, 1.9 toisen ja 1.1 toisen. Vai oletko jo käyttänyt tuon summan siihen valmennuskurssiin.. hmm. Jos ei muu auta ni sossuun. Ja soita ja kysy voitko maksaa erissä, tai kesällä koko summan.

HUOM!

Yliopistolta saa myös lainaa, tarvitset kaksi takaajaa. Maksuaika on muistaakseni 3kk.

Vierailija
5/5 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa saa siis helsingin yliopistolta ainakin, mutta varmaan muidenkin kaupunkien..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi