Miehet! Kertokaa miltä seksin harrastaminen teistä tuntuu?
Kommentit (35)
Kummallista kuinka lyhyt miesten muisti on. Nyt ollaan sitä mieltä että kumia ei tule käyttää kun se vie miehen nautinnon ja sitten toisaalta samaiset pelkää että kuka tahansa lortto ihan piruuttaan vääntää heille lapsen miehen sitä haluamatta ja että se raskaus alkaa sillä kun nainen vain katsoo miestä. On ne lortot niin ovelia.
Muuten kuparikierukka aiheuttaa todella monelle hillittömät kuukautiset ja on lisäksi ehkäisymuoto jolla saadaan aikaan lapsia. Mutta eihän se haittaa kunhan miehen nautinto ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä ilman tunnon vievää kumia. On henkistä väkivaltaa viedä paräisuhteessa miehen sekduaalinen nautinto siksi että nainen ei hanki kierukkaa tai pillereitä.
Tiesitkö, että hormonit eivät kertakaikkiaan sovellu kaikille naisille? Ainoa hormoniton ehkäisy on kuparikierukka, joka sekin voi aiheuttaa entistä kauheammat menkat, joten ihanko tosissasi haluat että naisesi kärsii fyysisesti koko ajan joko hormoneiden takia tai menkkojen aikaan vielä kauheammin??
Kuparikierukka ei aiheuta 99% mitään. Rättipäivätkään eivät ole aina samanlaisia. Sen sijaan kondomilla viedään miehen seksuaalinen nautinto.
Eikä viedä. Sitä voi kokeilla eri kondomimerkkejä. Ainakin minun tuntemani viriilit miehet pärjäävät sinkkuna oikein hyvin, vaikka tuntuu uutta naista olevan joka yö kainalossa - ja kondomia käyttävät. Kai se nyt helpompaa olisi vetää käteen, mutta ilmeisesti ei tunnu yhtä hyvältä.
Yksi ongelma joka kondomien kanssa on, on se, ettei se ole oikean kokoinen kaikille. Joillain isokokoisilla miehillä se vetää koko kalun tunnottomaksi. Kondomeja saa erikokoisena, jos ei kaupasta niin netistä saa custom kondomeja. Voin suositella ainakin TheyFit-yhtiön kumeja josta löytyy todella isoillekin miehille sopivia.
Ei tartte suositella isomunaisten kondomeja, koska täällä palstalla urputtavat on niitä mikromunaisia ;) Tottakai se kondomi vie tuntoa, kun se on isompi kuin oma penis :'D
Käsi- ja suutyöt tuntuu hyvältä koko sen keston ajan.
Paneminen tuntuu kivalta ensimmäiset 5-15 minuuttia, sen jälkeen se on oikeastaan ihan yksi lysti ja lähinnä vaan odottelee jotain merkkiä että riittää. Toivoisin naisten itse paremmin ilmaisevan että nyt on pumpattu tarpeeksi, koska itselleni se ainakin on alun jälkeen tunteen kannalta melko sama jatketaanko tunti vai kolme. Panemisesta laukeaminen alkaa olemaan aika vaikeata jonkun vartin hinkkaamisen jälkeen. Alussa lähinnä pitää keskittyä miettimään niitä kuolleita mummoja jne ettei heti ruikkaa, mutta sen tietyn pisteen yli kun mennään niin saa vetää hiki päässä jos meinaa yhdynnästä laueta.
Orgasmi on melko samanlainen kuin hyvä aivastus mutta nenän sijasta voit kuvitella vaikkapa sormea aivastuttavan ja sitten tulee "hatshuuuu! tshhuuu! tsuhhuh." ja pari tuntia on vähän semmoinen puutunut olo meisselissä.
Henkisesti orgasmin jälkeen sitten taas on ehkä enemmänkin semmoinen fiilis että ei kauheasti kiinnosta. Sille on ihan biologiset perusteet, kaikenmaailman serotoniinit ynnä muut mitkä lie hässäkät romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä viedä. Sitä voi kokeilla eri kondomimerkkejä.
Tai kondomimalleja. Kokeilepa ensi kerralla naisten kondomia kun olet miehen kanssa yhdynnässä ja kerro sitten ettei se vaikuttanut mitenkään kokemukseesi. :)
Muuten kyllä kannatan kondomin käyttöä satunnaisissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä ilman tunnon vievää kumia. On henkistä väkivaltaa viedä paräisuhteessa miehen sekduaalinen nautinto siksi että nainen ei hanki kierukkaa tai pillereitä.
Tiesitkö, että hormonit eivät kertakaikkiaan sovellu kaikille naisille? Ainoa hormoniton ehkäisy on kuparikierukka, joka sekin voi aiheuttaa entistä kauheammat menkat, joten ihanko tosissasi haluat että naisesi kärsii fyysisesti koko ajan joko hormoneiden takia tai menkkojen aikaan vielä kauheammin??
Höpöhöpö. Nämä "hormonit ei sovellu" on ihan samaa roskaa kuin itse diagnosoidut allergiat ja vastaavat. Niin ja onhan naisten kondomeita olemassa. Käyttäkää sellaista. Minä ehdotin ex-vaimolle kun sai jostain yhtäkkiä päähänsä hormonikauhun. Yllättäen naama meni myttyyn. Silti miehen olisi pitänyt aina kondomia käyttää.
Olet mies, et voi tietää miltä hormonien kehoon tunkeminen tuntuu. Minä tiedän. Se on helvetillistä. Naisten kondomit suojaavat todella paljon heikommin kuin miesten kondomi. Kaikki eivät katsos halua lapsia. Ja minä olen vasta 22-vuotias, joten sterilisaationkin saan vasta 8 vuoden kuluttua, koska tässä saatanan holhousvaltiossa ei saa päättää omasta kehostaan.
Kortsut on syvältä, pitkissä suhteissa ei ole tarvinnut onneksi käyttää. Vihaan kortsuja.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi on melko samanlainen kuin hyvä aivastus mutta nenän sijasta voit kuvitella vaikkapa sormea aivastuttavan ja sitten tulee "hatshuuuu! tshhuuu! tsuhhuh." ja pari tuntia on vähän semmoinen puutunut olo meisselissä.
Onneksi en ole mies, itse tunnen useimmiten todella suurta nautintoa, sellaista että kadotan ajan ja paikan tajun ja hyvä olo tuntuu leviävän koko kehoon. Kai nyt jollakulla miehellä on kokemusta enemmästä?
Huomautetaanpa nyt kuitenkin vielä siitä, että miehen kondomi suojaa taudeilta enemmän naista ja raskaudelta yllättävän huonosti.
Herpes esim. miehellä keskittyy yleensä kullin päähän ja naisilla lörpöttimiin, joista se tarttuu vesselin juuren kautta miehelle oli sitä kumia tai ei.
Tuolla tartuntatodennäköisyydestä lista: http://www.scielosp.org/img/revistas/bwho/v82n6/fig_1_8813.gif
Raskauden estoon se sitten onkin hämmästyttävän huono, joka viides tulee raskaaksi "tyypillisellä käytöllä" ja täydellisestikin käytettynä 2%.
"women whose partners use male condoms experience a 2% per-year pregnancy rate with perfect use and an 18% per-year pregnancy rate with typical use" http://www.contraceptivetechnology.org/wp-content/uploads/2013/09/CTFai…
Lähde: wikipedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole mies, itse tunnen useimmiten todella suurta nautintoa, sellaista että kadotan ajan ja paikan tajun ja hyvä olo tuntuu leviävän koko kehoon. Kai nyt jollakulla miehellä on kokemusta enemmästä?
Sun orgasmin saamisen kestää luultavasti myös paljon pitempään, suhteuta siihen. Ja kyllä, orgasmi on hyvin kiihottuneelle miehelle myös tajunnan räjäyttävä kokemus. Ei ehkä samalla tavalla kuin naiselle, mutta kuitenkin. Evoluutio on pitänyt huolen siitä, että mies voi saada orgasmin myös nopeasti jatkaakseen tehokkaasti sukua ja lisäksi että säilyy toimintakuntoisena orgasmin saamisen jälkeen eikä makaa taju kankaalla maassa.
Miehellä on periaatteessa karkeasti jaotellen kahdenlaisia orgasmeja, nopeita ja kevyempiä sekä pitempiä ja voimakkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, miehillä ei ole niin helppa. Toimitus on suorittamista, pitää pitää kyrpä kovana, pidättää tulemista, tarkkailla nauttiiko nainen ym. Ei siinä kerkee nauttimaan, vähän sama kuin kyykkääminen 200kg selän päällä, kuhan nyt onnistuisi että kotiinkin pääsisi. Naisen ei tarvitse kuin maata siinä ja naattia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun orgasmin saamisen kestää luultavasti myös paljon pitempään, suhteuta siihen. Ja kyllä, orgasmi on hyvin kiihottuneelle miehelle myös tajunnan räjäyttävä kokemus. Ei ehkä samalla tavalla kuin naiselle, mutta kuitenkin. Evoluutio on pitänyt huolen siitä, että mies voi saada orgasmin myös nopeasti jatkaakseen tehokkaasti sukua ja lisäksi että säilyy toimintakuntoisena orgasmin saamisen jälkeen eikä makaa taju kankaalla maassa.
Miehellä on periaatteessa karkeasti jaotellen kahdenlaisia orgasmeja, nopeita ja kevyempiä sekä pitempiä ja voimakkaampia.
Tämä myös toiselle asiaa kommentoineelle: olen naiseksi kyllä vähän poikkeuksellinen tässä suhteessa, äärimmäisen harvoin tarvitsen mitään esileikkiä, sen kun aletaan hommiin. Lisäksi olen hyvin nopea, parhaimmillaan "kestän" pari minuuttia tällä metodilla. Miehen tarvitsee kestää yleensä maksimissaan se vartti, useimmiten ei niin kauan, vaan jotain 5-10 minuutin väliltä. Joskus tietenkään saaminen ei tunnut kummoiselta, mutta se ei liity käytettyyin aikaan mitenkään.
Todellakin myös _teen_ sängyssä asioita. Allakin voi liikkua, ja päällä olisi aika vaikeaakin olla lahna. Puhumattakaan käsi- tai suuhommista.
Niin ja yllämainittu nopeus ei ole mitään kehuskelua. Miehistä (muutama eksä) se ei ole läheskään aina hauskaa, että olen valmis, kun toinen vasta aloittelee. Lisäksi joudun useimmiten lämmittelemään miehen, kun olen nopeammin valmis, ja jossain vaiheessa mies voi tuntea siitä paineita että olen ns. aina valmis. Parisuhdeongelma sekin.
Ohan se semmosta tunteiden vuoristorataa koko panemishomma. Varmaan ihan yliarvostettua, mutta mitä sitä luonnolleen voi. Jotenkin tämmöseltä se tuntuu...
Yrität lämmitellä vaimoo ja se vaan työntää sua pois ja sanoo ettei kiinnosta yhtään ei nyt eikä huomenna eikä ikinä. Tuntuu siltä että vituttaa ku piti mennä tollasen kanssa naimisiin. Sitkeesti ku yrittää repiä housuja pois niin aina välillä homma pääsee siihen pisteeseen, että ei tuu avarilla naamariin. Sit alkaa sen mulkun sovittaminen sinne reikään, kun vaimo ei yleensä halua mitään esileikkejä. Tuntuu kun karhunrauta olis mulkun ympärillä ja siinä sit yrität pikkuhiljaa sisemmäs. Tätä sit kestääkin hetken.
Siirrytään vaiheeseen kaksi eli perushinkkaus ja vähän klittaakin siinä kokeillaan. Vaimo makaa kuin lahna liikkumatta, paitsi jos pitää laittaa valot pois niin sillon saattaa liikuttaa kätensä valokatkaisijalle. Tuntuu siltä että vaimoa ei kiinnosta homma yhtään. Vähän kun yrittäis tunkee peukaloo nihkeeseen nahkahanskaan. Yleensä kamppailen etten vaan nouse ylös sängystä ja mene alakertaan hakkaan vaan hanskaan.
Toiseksi viimiseksi tulee se vaihe miksi edes jaksan tätä samperin panemishommaa. Vaimo alkaa jossain vaiheessa spontaanisti ja melko holtittomasti kastumaan ja sen häppärit ja klitta turpoo. Sit alkaa kuumottaan mulkussa ja tulee semmonen pakottava tarve vaan tunkee syvemmälle ja syvemmälle. Vähän niinku jos sun klittas olis kova ja peukalon kokonen sit joku imis sitä kevyesti ja sun pitäs ite liikuttaa sitä että tulis jotain stimulaatiota. Tässä vaiheessa tuntuu ihan sairaan hyvälle sekä fyysisesti sykkivässä mulkussa joka meinaa koko ajan räjähtää, että henkisesti kun vaimo kiemurtelee alla ja ääntelee millon mitenkin. Yrittää myös käsin kokeilla lihaksia ja muutenkin vaikuttaa himokkaalta. Vaimolle voi myös halutessaan laukoo mitä tahansa törkeyksiä ja se tuntuu vaan innostuvan niistä, vaikka muuten esittääkin jotain siveyden sipulia. Se tuntuu kivalta ja hauskalta. Jossain vaiheessa vaimo laukee ja yritän pysyä silloin sisällä, mutta joskus mulkku vain pullahtaa ulos ja lastit lentää jonnekin reisille.
Lopuksi vaimo kiinnittyy ihan iholle ja hyväilee mulkkua kuin parasta ystäväänsä. Selittää myös jotain mitä en yleensä jaksa kuunnella vaan nyökkäilen tai tuumailen "joo". Se on kyllä hieno olo kans. Makaat täysin raukeena ja nainen ihailee mulkkuasi kuin se olisi taivaan lahja maailmalle. Pönkittää itsetuntoa mukavasti.
Että semmota. Brain is the biggest sex organ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuparikierukka ei aiheuta 99% mitään. Rättipäivätkään eivät ole aina samanlaisia. Sen sijaan kondomilla viedään miehen seksuaalinen nautinto.
Lisää kuukautiskipuja eikä ole eettinen koska voi olla ns abortoiva. Itse en myöskään sairauden takia voi hormoneja käyttää, joten kondomi on ainoa vaihtoehto.
Mies voi käydä myös vasektomiassa kuten mä... Ei tarvita kumeja
Eikä viedä. Sitä voi kokeilla eri kondomimerkkejä. Ainakin minun tuntemani viriilit miehet pärjäävät sinkkuna oikein hyvin, vaikka tuntuu uutta naista olevan joka yö kainalossa - ja kondomia käyttävät. Kai se nyt helpompaa olisi vetää käteen, mutta ilmeisesti ei tunnu yhtä hyvältä.
Yksi ongelma joka kondomien kanssa on, on se, ettei se ole oikean kokoinen kaikille. Joillain isokokoisilla miehillä se vetää koko kalun tunnottomaksi. Kondomeja saa erikokoisena, jos ei kaupasta niin netistä saa custom kondomeja. Voin suositella ainakin TheyFit-yhtiön kumeja josta löytyy todella isoillekin miehille sopivia.