Eroamisen vaikeus
Elän onnettomassa, väkivaltaisessa avioliitossa, jossa mua nimitellään päivittäin sekä lyödään/potkitaan/heitellään tavaroita keskimäärin pari kertaa viikossa. Kuitenkin mies on välillä normaali tai jopa mukava ja ostaa hampurilaisaterioita ym. Taannoin hän tunnusti, että on vain sisulla avioliitossa ja on toivonut jo tapaamisestamme alkaen, että kuolisin(!). Hän myös pelkää, että eron myötä vaatisinkin hänen rahojaan. Jos siis vaatisin rahoja, hän uhkasi harkita vakavaa pahoinpitelyä tai autolla päälleni ajamista kostoksi. Hän rähjää ja nöyryyttää mua päivittäin. Nukun lattialla yöni.
Käyn kuitenkin töissä ja muuten elän normaalia elämää. Olen hankkinut ihan kohtalaisen asunnon ja se asunto on ollut mulla jo kuukauden päivät, mutta en _uskalla_ muuttaa pois, sillä pelkään mieheni raivaria. Hän saa mielivaltaisia raivokohtauksia päivottäin ja sotkee ja rikkoo tavaroita sekä on lähes jatkuvasti todella aggressiivinen. Kun nukun, hän tulee joskus potkimaan mua, jos en ole muistanut täyttää astianpesukonetta ym.
Kommentit (34)
Kuunteletkop sä ap ollenkaan? NYT sinne turvakotiin. Tuo on sairain parisuhdetilanne josta olen aikoihin (jos koskaan) kuullut.
Taidat provoilla oikein urakalla ? Kauheeseen tahtiin tulee tekstiä.
Lomat ja joulut ollaan koko yhdessäoloaikamme vietetty pääosin anoppilassa, jossa anoppi on aika samaa sarjaa mieheni kanssa. Lonamatkalle tai vuokramökkiin ei ole voinut mennä, kun mieheni mielestä hänen lapsuudenkodissaan on _hänen_ mielestään mukavampaa ja hänen äitinsä passaa häntä. Itse olen monena vuonna yrittänyt selittää ja perustella jopa viikkokaupalla, että voitaisko mennä yhdessä jonnekin muualle kuin anoppilaan, mutta eihän se miehelleni oel sopinut. Lopulta sellaiseen vain taipuu ja nöyrtyy. Huomaan tosin nyt tässä itsekin, kun kirjoitan näitä tähän, että mun todelöakin on otettava senero asap. Vien kyllä sen eropaperin huomenna postiin...oikeasti. Huh. :( t. Ap
Nyt oikeesti ap, mieti! Jos sä laittasit kaksinkertaisesti muovipussit roskikseen niin ne ei oikeesti ne roskapussit haisis niin paljon läpi sun nokkaan siinä patjan vieressä kun yksinkertaisesti. Mieti hei.
Vierailija kirjoitti:
Kuunteletkop sä ap ollenkaan? NYT sinne turvakotiin. Tuo on sairain parisuhdetilanne josta olen aikoihin (jos koskaan) kuullut.
Taidan lähteä sinne omaan kämppääni. Ios nies tuhoaa tavarani (huonekaluni), niin sitten en voi sille mitään. Mies ei tiedä sinne osoitetta, enkä ole sinne edes virallisesti muuttanut. t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeesti ap, mieti! Jos sä laittasit kaksinkertaisesti muovipussit roskikseen niin ne ei oikeesti ne roskapussit haisis niin paljon läpi sun nokkaan siinä patjan vieressä kun yksinkertaisesti. Mieti hei.
Tuo on vain pieni detalji, mutta mies teki sen, kun tiesi loukkaavansa minua ko. tavalla. T. Ap
Löysä provo? Koottu muitten matskusta? Oikeesti; monet elää tämän kaltaisissa suhteissa mutta tämä vaikuttaa käsikirjoitulta - tosin Nobelin palkintoa tällä ei saada. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Taidat provoilla oikein urakalla ? Kauheeseen tahtiin tulee tekstiä.
Oon niin kettuuntunut v-mäiseen mieheeni. T. Ap
Olisit sata kertaa onnellisempi yksin. Ketään ei vaan ei voi käskeä eroamaan. Pelkäänkin ettet uskalla
Vierailija kirjoitti:
Olisit sata kertaa onnellisempi yksin. Ketään ei vaan ei voi käskeä eroamaan. Pelkäänkin ettet uskalla
Vaikka provohan tämä varmaan on
Ei hätää. Sisuunnuin tosiaan sen verran, että lähden pois sinne hankkimaani asuntoon nyt heti tänään, vaikka se pelottaakin. Mutta mies ei edes tiedä asunnostani. :) t. Ap
Mulla on vähän vastaavanlainen mies. Nimittelee päivittäin, on lyönyt ja repinyt, sylkenyt päälleni ja minä olen myös tehnyt tämän hänelle. Tuhoaa piilossa minun vaatteitani ja kenkiäni. Miljoona sairasta asiaa.
Oikeesti???!!!???!!!!!!!!!!!!!!!
JOS kaikki mitä ap kerrot on oikeesti totta, niin minkä ihmeen takia olet siellä vielä??????????
Tarina on niin uskomaton, että vaikka olen kuullut ja nähnyt ja kokenutkin kaikenlaista, en usko tätä.. Pitäisi varmaan nähdä sinut ennenkuin uskoisin nämä jutut, on niin käsittämättömiä, kun ottaa sen huomioon että olet siellä vielä. Huhhuhhh.
Missä sä kirjottelet näitä viestejä tällä hetkellä? Missä sun mies on nyt?