SUURperheodottajien sunnuntai ja vko 8
Kokeilen taas aloittaa pinon, jos saatais kuulumisia kasaan, vaikka taitaa osa olla siirtynyt vauvanhoitoon ja hiihtolomiakin on.
T@hti
Kommentit (24)
Kirjoitin jo kertaalleen, mutta viesti hävis jonnekin.
Nostin tuota esittelypinoa, kun sieltä näkyi nuo la:t. Muistaaaksen ainakin Matilda 77 ois kertonu vauvastaan. Mutta arvelin, että muitakin on. Helena74 la 14.pv, ja Mimmu, Minnie-71 ja Sagai la tammikuussa.
Synnytyksestä tai muutenkaan ei nyt oo mitään paniikkia, mutta oon kyllä miettiny. Mulla kolmonen oli iso vauva ja synnytys sujui kyllä tosi hyvin, vaikka ite oon pieni. Mutta mulle tuli poissaolokohtaus. Nyt kirjoitin siihen synnärille menneeseen lappuunn siitä ja oon miettiny, että miten kivunlievitykset ja mun hengoittäminen ym pitäsi menne, ettei samaa kävis tällä kertaa. Tai lähinnä, että tilannetta huomataan seurata.
Liikkeitä on paremmin alkanu tuntu ihan viime päivinä.Istukka etuseinässä.
Kiva, että on tullu kuulumisia. Lisääkin sopii.
Huhtikuussa näkyy olevan paljon laskettuja aikoja. Saa nähdä, miten saadaan pinot pysymään pystyssä. Mutta jospa saadaan uusia tilalle,esim. Leanna?
T@hti ja kolmikko sekä rv 19+1
ps. Näkyi tosiaan olevan aika samanikäisiä lapsia muutaman kanssa
Nyt jäin kiinni vakoilusta mutta toivottavasti tosiaan pian virallisesti täällä!!!
Jaksamista ja iloa kaikille raskauteen!!!=)
L+5
minähän se niitä vauvauutisia laittelinpari viikkoa sitten. pikkuneiti syntyi siis 1.2meille eli on kohta kolme viikkoa vanha (synnytyksestä kerroin synnytyspuolella helmikuisten synnytyskertomuksia-nimisessä pinossa). tissillä tässä on, joten isot kirjaimet saa yhellä kädellä kirjottaessa unohtaa, sori..
mies lähti tänään töihin parin viikon vapaan jälkeen. Arki neljän kanssa on sujunut paljon paremmin kuin kolme vuotta sitten kolmannen synnyttyä. silloin tuntu että elämä muuttui alussa hirveäksi kaaokseksi ja ite oli ihan zombie. nyt on jotenkin hirveän rauhallinen ilmapiiri vaikka onhan sitä härdelliä omiksi tarpeiksi.
vauva on kiltti ja rauhallinen. rytmi tosin vielä vähän hakusassa. toisinaan valvoo yöllä puoli kolmeen ja kyllä seuraavana aamuna meinaa äitiä väsyttää kun 3-vuotias on 7 aikaan aamupalaa vailla...mutta eiköhän se tästä.
nyt äkkiä käenpesää kattomaa.
matilda ja lumikki 19vrk
Tosin ihan kotosalla ollaan, mitä nyt eilen tehtiin pikapyörähdys anoppilassa Kotkassa. Mies säästelee lomiaan siltä varalta, että jotain sattuu loppuraskaudessa eikä ole kuin tänään ja huomenna vapaalla. Eilen meni onneksi kunnialla ohi se rv, jossa nelosen kohdalla meni lapsivesi...yksi psyykkinen raja ohitettu *tuuletusta*.
Olen huomannut, että vauva saa aikaiseksi itse sen, että minulla alkaa kivistellä sektioarpea sisältä; sellaisina päivinä neiti pitää potkutreenejä ja keikkuu edestakaisin. Kyllä vähän huolestuttaa mitä sitten kun pää alkaa tosissaan painaa sinne arpeen..:/ Aina on oltava joku huolenaihe. Onneksi kontrolli on viikon päästä äitiyspkl:lla.
Mrs-Mrs; olen käynyt 3 kertaa 3D/4D:ssä noin rv 22 paikkeilla. Nyt on Femedassa niiiiin tarkka uusi ultralaite, että olisin mennyt pari viikkoa myöhemmin jos olisin tiennyt. Kovin laihanaamaiselta näytti meidän pieni neitokainen :) Parhaat viikot tietääkseni ovat noin 22-28, sitten vauva kasvaa jo turhan isoksi. Mutta kokemus on aina kiva ja videota isommat lapset tuijottavat innolla!
Omaan napaan kuuluu suht hyvää muuten, paitsi että aika rankkaahan tämä on kun pieniä on nosteltava ja ärsyttää suunnattomasti kun ei jaksa tehdä samalla lailla kuin ennen. Kävelykin on jo sellaista taapertamista että.
Mandi ja kuutonen 31+4 ja p92,p94,t99,p02 ja p04