Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roaccutan keskustelua!

Vierailija
16.03.2016 |

Onko ollut apua? Onko muille tullut Roaccutanista syviä arpikuoppia ihoon tai ns. vanhat arvet enemmän esille?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut apua, ainoa mikä auttoi minulla akneen. (Kokeiltu on eri ruokavaliot, vitamiinit, rasvat, antibiootit etc). Söin ensin yhden kuurin joka vei aknen kokonaan kasvoista, hartioilta ja selästä. Parin vuoden päästä akne teki paluuta kasvoihin jolloin söin toisen kuuren miedommalla annostuksella ja akne hävisi. On nyt pysynyt poissa viitisen vuotta.

Mitään arpikuoppia tai arpia ei ole tullut Roasta.

Vierailija
2/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt sen 2 kertaa. Kun olin teini ja nyt aikuisiällä kerran. Minulla on ollut akne valtaosan elämästäni ja vasta nyt 30v. Toisen Roaccutanin syötyä se on lähtenyt. Kukaan ei usko ellen näytä kuvia, että miten paha akne oli. Kuuri oli rankka. Vuosi maksimimäärä ja oli sivuoireita, kuten väsymys ja olin loppuvaiheessa alakuloinen. Mutta kun muistuttaa itselleen sen johtuvan lääkkeistä, niin meni hyvin. Eikä tullut tai pahentunut kuopat. Hyvä että söin, sillä nyt voin jopa olla ilman meikkiä jos siltä tuntuu. Mikä ennen ei tullut kuuloonkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kuoppia roasta, mutta voi kyllä olla, että ne roakuuria ennen finneistä tulleet arvet tuli enemmän näkyviin, kun finnit ei enää peittäneet niitä. Ja ehkä myös siksi, että iho oli tosi kuiva.

Vierailija
4/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt sen 2 kertaa. Kun olin teini ja nyt aikuisiällä kerran. Minulla on ollut akne valtaosan elämästäni ja vasta nyt 30v. Toisen Roaccutanin syötyä se on lähtenyt. Kukaan ei usko ellen näytä kuvia, että miten paha akne oli. Kuuri oli rankka. Vuosi maksimimäärä ja oli sivuoireita, kuten väsymys ja olin loppuvaiheessa alakuloinen. Mutta kun muistuttaa itselleen sen johtuvan lääkkeistä, niin meni hyvin. Eikä tullut tai pahentunut kuopat. Hyvä että söin, sillä nyt voin jopa olla ilman meikkiä jos siltä tuntuu. Mikä ennen ei tullut kuuloonkaan.

Kuinka nopeasti kuurin lopettamisen jälkeen olit ns. oma itsesi? Mä oon nyt syönyt tuota lääkettä vajaa viis kuukautta, puolen vuoden kuuri määrättiin. Akne ei oo vielä ihan täysin lähtenyt, mut alakuloisuus _Hyvin_ tuttu tunne. Missä vaiheessa kuuria sulla oli iho jo täysin parantunut?

Vierailija
5/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu kuurin lopettamisen jälkeen? Kuinka pian voi ottaa aurinkoa, kasvohoitoja, mahdollisesti mikroneulata ym ym?

Vierailija
6/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi. Kävin roan läpi kolmeen kertaan. Ensimmäisellä kahdella iho puhdistui hyvin, mutta noin vuosi kuurin lopetuksen jälkeen iho meni uudestaan kuvottavaan kuntoon.

Kolmannella kerralla tuo sitten toimikin, mutta olin silloin ja nykyäänkin lisäksi alkanut käyttää omenaviinietikka/vesi kasvovettä, mitä suosittelen kokeiltavaksi akneen taipuvalle iholle, (tästä löytyy youtube videoita). Roan teho on tietty yksilökohtaista.

Arpikudoksesta: varmaan riippuu siitä, missä kunnossa iho alkuaan on. Minulla oli naamassa monia sormenpään kokoisia ihosta kohoavia paisefinnejä, silloin kun ihoni oli huonoimmassa kunnossa. Nykyään kasvoillani on enää muutamia melko huomaamattomia kuoppa-arpia, jotka tulevat esille vain tietyssä valaistuksessa.

Vierailija
7/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nopeasti kuurin lopettamisen jälkeen olit ns. oma itsesi? Mä oon nyt syönyt tuota lääkettä vajaa viis kuukautta, puolen vuoden kuuri määrättiin. Akne ei oo vielä ihan täysin lähtenyt, mut alakuloisuus _Hyvin_ tuttu tunne. Missä vaiheessa kuuria sulla oli iho jo täysin parantunut?

Se vaikuttaa lopettamisen jälkeen vielä hetken kehossa, kunnes poistuu. Mutta aika nopeasti sen jälkeen fiilikset parani. Muutamasta kuukaudesta noin puoleen vuoteen. Mutta söin sitä vuoden ja isointa määrää mitä voi syödä. Mulla oli tosi paha akne. Kyllä se oli lähemmäs sitä vuotta kun akne parani kokonaan. Ensimmäinen puoli vuotta kun kului niin huomasin jo muutoksia parempaan.

Mutta muistuttavat itsellesi että alakuloinen olo on väliaikaisesti vain ja kohta on hyvä olo, kesä ja kaikki. Kyllä se roaccutan-masis ohi menee aikanaan 😊

Vierailija
8/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Mitä tapahtuu kuurin lopettamisen jälkeen? Kuinka pian voi ottaa aurinkoa, kasvohoitoja, mahdollisesti mikroneulata ym ym?

Kasvohoito (isommat), naulat, tatskat ja aurinko pannassa vuosi vielä lopettamisen jälkeen. Iho ohenee NIIN paljon tuon aikana, että mitä kauemmin sen parempi.

Vierailija
9/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Kasvohoito (isommat), naulat, tatskat ja aurinko pannassa vuosi vielä lopettamisen jälkeen. Iho ohenee NIIN paljon tuon aikana, että mitä kauemmin sen parempi.

Neulat siis

Hiton puhelin korjaa sanoja 😂

Vierailija
10/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Näinkö kauan :( voi apua

Vierailija
11/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti aine poistuu kehosta?:) voiko alkoholia juoda heti lopettamisen jälkeen

Vierailija
12/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nopeasti aine poistuu kehosta?:) voiko alkoholia juoda heti lopettamisen jälkeen

(Mä olen tuo kaksi kertaa syönyt 30v.-> tyyppi)

Tunnustan juoneen alkoholia kuurin aikana joitain kertoja. En tosin paljon kerralla, mutta join viiniä. Tunnustan. Silti maksa-arvot jne oli alle jopa hyvien tuloksien. Mulle lääkäri puhui että menee ainakin 8kk-vuosi että poistuu. Ja tatuointi-kuume oli silloin niin siihen se sanoi että mitä kauemmin odotat sen parempi 😂

Ja kävin Helsingissä ihotautilääkärillä.

Vierailija
13/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aloitin Roaccutan-kuurin lievähköön akneen 1,5 kk sitten. Ei oikeastaan ole huomannut juuri muuta muutosta kuin ihon punoitus ja pieni hilseily. Näppyjäkin tulee vielä, mutta kuivuvat aika pian pois.

Kuinka nopeasti te aloitte huomata muutosta parempaan?

Entä mitä kosteusvoidetta/pesuainetta käytitte? Tuntuu, että tulee ryppyjä, kun iho kuivuu.

Ehkä pitäisi myös suojata auringolta, kun kevät koittaa - onko jotakin turvallista aurinkovoidetta, joka ei aiheuta näppylöitä?

En tajunnut ihotautilääkäriltä näistä kysellä, kun oli aika kiireinen tapaus. Liukuhihnameininkiä ja 100 €/ 10 min., kiitos. Mutta tämä Roa on jo viimeinen toivo tälle naamalle.

Vierailija
14/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että lääke aiheuttaa sikiövaurioita käytön aikana.

Vierailija
15/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sanotaan kaikille roan ottaville. Siksi siinä pitääkin käydä raskauatesteissä joka kuukausi ja muistaa ehkäisy.

Vierailija
16/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan kuin tuota lääkettä saisi jos on raskaana tai ihan kuin saisi hankkiutua heti raskaaksi kuin kuuri loppuu. Vähän nyt taas valoja päälle.

Vierailija
17/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin humektania kosteusvoiteena. Aurinkovoiteena suositten: Eucerin sun protection 50+ sun fluid mattifying face, normal to combination skin (sitä on sekä värillistä että normaalia).

T: 6

Vierailija
18/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ollut apua? Onko muille tullut Roaccutanista syviä arpikuoppia ihoon tai ns. vanhat arvet enemmän esille?

kaksikin kuuria teininä. nyt naama pala voiteitä käyttäenkin kesäisin. lisäks ohut iho ja reafgoin kaikkee ärstsyyyn.

Vierailija
19/19 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin humektania kosteusvoiteena. Aurinkovoiteena suositten: Eucerin sun protection 50+ sun fluid mattifying face, normal to combination skin (sitä on sekä värillistä että normaalia).

T: 6

Kiitos vinkistä,

t. Se joka kyseli aiemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan