Hei sinä 160cm mittainen,
Kommentit (26)
59kg ja muutaman kilon ajattelin tässä karistaa. 56kg tavoite.
Painan 61 kg enkä ole tyytyväinen. En ole varsinaisesti ylipainoinen, mutta haluaisin painaa 5-10 kg vähemmän. En ole myöskään kovin kiinteä tai lihaksikas. Onneksi olen melko siroluustoinen... Ties kuinka mones laihis meneillään tällä hetkellä.
Olen 159cm ja painan noin 65kg. Voisin painaa 5-10kg vähemmän, mutta oikeastaan olen tyytyväinen kroppaani näinkin. On asialliset muodot ja ylimääräistä ns. oikeissa paikoissa.
44kg, olen lihaksikas ja tyytyväinen...
58 ja aika tyytyväinen, mutta vaatteiden löytämisen vaikeus ärsyttää. Peppu ei mahdu jos on vyötäröltä sopiva ja jos peppu mahtuu, on vyötäröltä aivan liian löysä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu mitä pullukoita... Eikö teidän vartalonne kuvota teitä?
No et kyllä mut nähdessäs edes arvaisi paljonko painan.
t. tiimalasivartaloinen
Vierailija kirjoitti:
wow tääl on painavia ihmisiä.... Itse olen 171cm ja 55kg, enkä ole täysin tyytyväinen (haluaisin lisää kiinteyttä) Kuvitella sitten joku 160cm ja 60kg... huhuh
Olen 158cm ja painan 49kg. Tämä on minusta ihan hyvä, kun kuitenkin luut jo paistaa kyljistä läpi.
Pitkät ihmiset ovat yleensä hoikempia, tälle oli joku selityskin. Kuitenkin, lyhyemmät painavat suhteessa enemmän kuin pitkät, ja sille ei kukaan mahda yhtään mitään. Ei me silti olla painavia, vaikka olisi minun mittainen ja 55-kiloinen. Vähän pyöreä ehkä, mutta ei painava silti.
Vierailija kirjoitti:
wow tääl on painavia ihmisiä.... Itse olen 171cm ja 55kg, enkä ole täysin tyytyväinen (haluaisin lisää kiinteyttä) Kuvitella sitten joku 160cm ja 60kg... huhuh
Tajuatko kuinka eri suhteessa paino ja pituus menee pitkällä ja lyhyellä + vartalomalli? Näytän hoikalta 60-kiloisena, 175cm kaveri pullukalta 75-kiloisena.
Painan 79kg ja olen tasan 160cm en todellakaan ole tyytyväinen. Mä oon ollut dieetillä niin kauan kuin muistan, siis ainakin 20 vuotta ja silti painoa vaan tulee tasaisesti lisää. Painoin alta kakskymppisenä 49 kiloa ja se on tavoitepaino. No joo, 50-52kg on kanssa ok.
Painan 54kg ja tämä on mulle oikein sopiva paino, mutta hieman kiinteytystä tämä kroppa vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu mitä pullukoita... Eikö teidän vartalonne kuvota teitä?
Ei, mutta sä kuvotat.
http://www.mybodygallery.com/photos-42904-body-shape.htm?StartAt=16#.Vu…
Onko tämä pullukka?
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin teini ja siksi vielä muodoton honkkeli. Tällä palstalla kirjoittelee myös aikuisia naisia.
Ei mitään hajua paljonko painan :D Mutta olen tyytyväinen :)
20-vuotiaana 42 kg
30-vuotiaana 48 kg
40-vuotiaana 55 kg
50-vuotiaana 65 kg
Mjaah. 60 kg ois jees. Tässä iässä ei vain halua näyttä kuivan kesän oravalta. On minulla ylimääräistä esim. reisissä - selvähän se. Mutta muuten olen onneksi tiimalasimallia, joten en näytä tynnyriltä.
Mutta. Jos olisin painanut tämän verran 30 vuotta sitten en TOD olis ollut tyytyväinen!
Olen tuo 59kg painava ja voin sanoa, että näytän todella paljon paremmalta 55-60kg kuin sen alle. Olen painanut joskus alle 50kg ja olin todella, todella huonovointisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin yksi frendi teini-iässä. Kun aikuisuus tuli, tuli niitä kilojakin ja muotoja, eiköhän sullekin käy noin.
Olen 158cm mutta vastaan silti, painan 47kg ja olen tyytyväinen.