Heterot, oletteko harkinneet parisuhdetta saman sukupuolen kanssa?
Olen pitänyt itseäni aina heterona, mutta edessä hassu tilanne. Pitkäaikainen ystäväni kertoi eilen olevansa rakastunut minuun ja haluaisi parisuhteeseen kanssani. Tuo nainen on kyllä minun mielestäni todella hyvän näköinen ja meillä synkkaa hyvin, mutta en ole koskaan ajatellut että alkaisin parisuhteeseen toisen naisen kanssa. Mitä mieltä, kannattaisiko kokeilla?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP palaa asiaan.
Tilanne on vähän hankala nyt kun tiedän ystäväni olevan rakastunut minuun. Olen kahden vaiheilla ja ei minua seksi naisen kanssa oikeastaan kauhistuta, vaikka pidän itseäni heterona. Toisaalta minun on vaikea kuvitella viettäväni naisen kanssa loppuelämää, vaan haluaisin myös saada miestä...
Suoraan sanottuna kannattaa ottaa mies, jos kerran pystyt kiihottumaan miehestä. Naisten kanssa joudut vaan tekemään lapsia ja maksumieheksi maksamaan naisten elintason kohotusta. Vaikea edes uskoa että sanon näin, mutta se on valitettavasti totuus.
Öö... Eiks ap oo nainen?:D
Ai, no sitten varmaan kannattais pysyä heterona. Tuskin se on naisellekkaan sen helpompaa olla toisen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP palaa asiaan.
Tilanne on vähän hankala nyt kun tiedän ystäväni olevan rakastunut minuun. Olen kahden vaiheilla ja ei minua seksi naisen kanssa oikeastaan kauhistuta, vaikka pidän itseäni heterona. Toisaalta minun on vaikea kuvitella viettäväni naisen kanssa loppuelämää, vaan haluaisin myös saada miestä...
Rikot ystäväsi sydämen jos vain haluat kokeilla seurustelua ja seksiä naisen kanssa ja palata myöhemmin miehiin. Pysy miehissä tai kokeile jonkun muun naisen kuin ystäväsi kanssa. Niin, että tälle toiselle naiselle on selvää että saatat palata miehiin.
Olen täysin samaa mieltä. Jos ystäväsi on oikeasti rakastunut sinuun, älä lähde tuohon mukaan. Särjet vain toisen sydämen ja varmasti menetät hänen ystävyytensä. Jos kyse olisi vain pienestä ihastuksesta, se olisi eria asia...
Rikot ystäväsi sydämen jos vain haluat kokeilla seurustelua ja seksiä naisen kanssa ja palata myöhemmin miehiin. Pysy miehissä tai kokeile jonkun muun naisen kuin ystäväsi kanssa. Niin, että tälle toiselle naiselle on selvää että saatat palata miehiin.