Heterot, oletteko harkinneet parisuhdetta saman sukupuolen kanssa?
Olen pitänyt itseäni aina heterona, mutta edessä hassu tilanne. Pitkäaikainen ystäväni kertoi eilen olevansa rakastunut minuun ja haluaisi parisuhteeseen kanssani. Tuo nainen on kyllä minun mielestäni todella hyvän näköinen ja meillä synkkaa hyvin, mutta en ole koskaan ajatellut että alkaisin parisuhteeseen toisen naisen kanssa. Mitä mieltä, kannattaisiko kokeilla?
Kommentit (23)
Tämähän on nykyisin naisten keskuudessa enempi sääntö kuin poikkeus. Todella monilla naisilla on nykyisin ainakin seksikokeiluja toisten naisten kanssa, joten jos siltä tuntuu, niin eihän tuossa mitään häviä.
Minusta on hyvä, että miestenkin homoudesta on tullut hyväksyttävämpää, voi miehetkin ihan heterot vapaammin harrastaa seksiä, mikäs siinä. Ehkä miehiä ja naisia ei ole edes tarkoitettu elämään toistensa kanssa, voitaisiin kaikki ryhtyä homoseksuaaleiksi.
Naisille lesbous on aina ollut sallittua, eikä mitenkään paheksuttavaa, kuten mieshomojen kohdalla on. Usein binaista pidetään jopa miesten keskuudessa seksikkäämpänä kuin heteronaista.
En tietenkään ole. Enhän mä sitten mikään hetero olisi, jos tuollaista miettisin.
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut monta kertaa, en koe että pystyn elämään nykynaisen kanssa. Elämä miehen kanssa olisi parempaa. Kyllä se seksikin menisi ja luulen, että jopa nauttisin. Olen hetero, mutta homoksi ryhtyminen on käynyt monta kertaa mielessä.
"Homoksi RYHTYMINEN"?????
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole. Enhän mä sitten mikään hetero olisi, jos tuollaista miettisin.
Tämä! Niin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut monta kertaa, en koe että pystyn elämään nykynaisen kanssa. Elämä miehen kanssa olisi parempaa. Kyllä se seksikin menisi ja luulen, että jopa nauttisin. Olen hetero, mutta homoksi ryhtyminen on käynyt monta kertaa mielessä.
"Homoksi RYHTYMINEN"?????
Tämä :D
Eihän tuossa ole mitään, jos siltä tuntuu, niin kokeile. Olen itsekin lukioaikana kokeillut kämppäkaverini kanssa tyttörakkautta ja ihan hyviä muistoja jäi, vaikka ihan heterona itseäni pidän. Ei ole kauaa kun kaveriporukalla tästä keskusteltiin ja yllättävän moni on kokeillut. Usein se on jäänyt suutelun ja rintojen hyväilyn asteelle tai enintään pimpsan sormettamiseen, mutta tiedän tapauksia, jotka ovat ihan kokeilun halusta seurustelleet toisen naisen kanssa.
Koen, että seksi minulle miehenä on hyvin pitkälle fyysinen suoritus eikä siihen liity niin paljon emotionaalisia tunnetiloja niinkuin naisilla. Joten kyllä voisin harkita heteromiehenä homoksi ryhtymistä, lisäksi tulen miesten kanssa paremmin toimeen ja vihdyn heidän kanssa, seksi on osa suhdetta ja luulen, että ei sekään olisi ongelma.
Ei se vaan onnistu sitten mitenkään. En pysty kiihottumaan mitenkään samasta sukupuolesta, koen sen suorastaan vastenmieliseksi. Hyvähän se tietysti ois jos ei tarviis naisten oikuista välittää ja käytännön tasolla varmasti olisi paljon helpompi ja parempi olla toisen miehen kanssa, mutta se seksuaalinen puoli siitä ei vaan mitenkään toteutuisi.
Et ole hetero, jos parisuhde samansukupuolisen kanssa kiinnostaa. :-)
Tjaa,a. Itse en ole vielä tavannut ja tai tutustunut mieheen, jonka kanssa olisin ollut enempään kuin ystävyyteen. Mutta minua on aina hieman kummeksuttanut ne ihmiset, jotka hyvin vuolaasti ja monikäänteisesti tuomitsevat homo / lesbo -seksualisuuden mahdollisuuden itsessään. Monesti vielä niin, ,että luettelevat samalla suuren määrän homoihin / lesboihin liittyviä kliseitä.
Tulee väkisin mieleen näin jyrkiästä vastustamisesta, että kuvittelevatko he oikeasti peittävänsä tuolla tavoin jotain? Eivätkö he uskalla tai osaa olla rehellisiä edes itselleen? Vai ovatko he niin yksinkertaisia, että ajattelevat homouden tai lesbouden tarttuvan? - Ja mit sitten jos vaikka "tarttuisi"(?)
Ei se, että on päätynyt saman peiton alle kenestäkään vielä homoa tai lesboa saati bi -seksuaalia tee. Hämmentävää se toki voi olla. Ja tuntua erikoiselta ja mitä lie. Itse uskon jotenkin siihen, että meissä kaikissa on jonkinverran, myös seksuaalista kiinnostusta kumpaakin sukupuolta kohtaan. Joillakin tuo kiinnostus vain on enempi vastakkaista sukupuolta kohtaan ja joillakin samaa sukupuolta kohtaan. Joillakin varmaan aika fifti -fifti. Mutta että olisi vain ja ainoastaan "puhtaita" ja 110% heteroita tai 100% homoja ja /tai lesboja on minusta, vosiko sanoa, että turhaa yksinkertaistamista ja lokerointia.
En ole. Avioliittoa homon kanssa olen kyllä harkinnut.
Ääh, nään tän päättyvän huonosti, murjot ystäväsi sydämen kokeilullasi. Jos haluat kokeilla olla naisen kanssa tee se jonkun muun kuin ystäväsi kanssa.
Ei kannata, jos et ole oikeasti hänestä romanttisesti ja seksuaalisesti kiinnostunut. Ei se riitä, että hän on mielestäsi hyvän näköinen.
Eipä pelkkä erinomainen ja kiitettävä ulkonäkö kauaa kannattele heterosuhdettakaan...Eikö toiseen rakastuminen, korjaan ihastuminen oikeastaan aina ole pienempi - suurempi riski siitä ettei toinen olekaan sitä, mitä ensiksi näytti tai vaikutti.... Tietysti on ehkä vähän tylsää ajatella, että ryhtyisi parisuhteeseen vain koska haluaisi kokeilla... silloin voi käydä kuin heikoilla jäillä kulkiessa. - Toisaalta ryhtyminen parisuhteeseen samaa sukupuolta olevan kanssa on myös rohkeaa, koska samalla tulee osoittaakseni myös ulkopuolisille, että on muutakin kuin "se" "tuttu ja turvallinen...." Myöhemmin on todennäköisesti turha selittää, että on ihan varmasti 100% hetero eikä mitään muuta. - Mutta itsellemme me kai kumppania, rakkautta ja seksuaalista tyydytystä haemme, jolloin muiden mielipiteillä ei hirveästi pitäisi olla vaikutusta, vaikka kyllä niillä on; toisille enemmän kuin toisille. - Toiset ovat myös läheistensä suhteen onnekkaampia kuin toiset.
AP palaa asiaan.
Tilanne on vähän hankala nyt kun tiedän ystäväni olevan rakastunut minuun. Olen kahden vaiheilla ja ei minua seksi naisen kanssa oikeastaan kauhistuta, vaikka pidän itseäni heterona. Toisaalta minun on vaikea kuvitella viettäväni naisen kanssa loppuelämää, vaan haluaisin myös saada miestä...
Vierailija kirjoitti:
AP palaa asiaan.
Tilanne on vähän hankala nyt kun tiedän ystäväni olevan rakastunut minuun. Olen kahden vaiheilla ja ei minua seksi naisen kanssa oikeastaan kauhistuta, vaikka pidän itseäni heterona. Toisaalta minun on vaikea kuvitella viettäväni naisen kanssa loppuelämää, vaan haluaisin myös saada miestä...
Suoraan sanottuna kannattaa ottaa mies, jos kerran pystyt kiihottumaan miehestä. Naisten kanssa joudut vaan tekemään lapsia ja maksumieheksi maksamaan naisten elintason kohotusta. Vaikea edes uskoa että sanon näin, mutta se on valitettavasti totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP palaa asiaan.
Suoraan sanottuna kannattaa ottaa mies, jos kerran pystyt kiihottumaan miehestä. Naisten kanssa joudut vaan tekemään lapsia ja maksumieheksi maksamaan naisten elintason kohotusta. Vaikea edes uskoa että sanon näin, mutta se on valitettavasti totuus.
Öö... Eiks ap oo nainen?:D