7 vaatetta, jotka näyttävät upeilta pluskokoisella naisella
http://www.iltalehti.fi/muoti/2016031521271438_mu.shtml
Ui kuinka kauniita naisvartaloita! <3
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten näytä jos on leveä lantio.
Silloin juuri näyttääkin vai mitä: http://static.iltalehti.fi/muoti/plussafarkut20160315mh_503_mu.jpg
Mistä ihmeestä tuon jutun kirjoittaja on saanut päähänsä että kaikilla ylipainoisilla on tiimalasivartalo ja että vyötärö on kuitenkin hoikka ja vartalossa se kohta jota kannattaa korostaa. Tai että lihavalla olisi toki allit mutta kuitenkin hoikat käsivarret kyynärpäästä alaspäin ja sirot ranteet? Tai että lihava näyttäisi hyvältä (kuten kuvassa) tuollaisessa vartaloa nuolevassa trikoomekossa?
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/muoti/2016031521271438_mu.shtml
Ui kuinka kauniita naisvartaloita! <3
Noihan on ihan normaalipainoisia naisia joilla on tissit ja pylly sekä hoikka vyötärö, ei noi ole ylipainoisia eikä nuo vaatteet näytä todellakaan hyvältä lihavan päällä. Varsinkin tuo makkarankuori näyttää aivan kamalalta kaikilla muilla paitsi tiimalasivartaloisella ja alla saa silti olla jumalattoman vahva muotoilumekko.
Noilla naisilla on hyvä, sopusuhtainen vartalo, vaikka ovatkin isoja. Todellisuudessa useimmilla lihavilla on paksuin kohta vyötärö. Eipä sellaisella mikään noista asuista näytä hyvältä.
Joopa joo. Vaatteita, joita en kehtais päälleni pukea. Mitat 122-89-120 ja kun tungen tollasia vaatteita päälleni niin voisin yhtälailla huutaa kurkkusuorana tuolla, että "kattokaa mun tissejä. Kyllä on ihra kertynyt kivoihin paikkoihin!"
N26 (ja kyllä laihdutan kokoajan)
Vierailija kirjoitti:
Odotan ssss:n kommenttia, kuinka nuo kaikki vaatteet näyttävät kamalilta läskien yllä ja läskidenialismikirkumista.
No itseasiassa nuo vaatteet näyttää oikeasti lihavan tai siis plus-kokoisen päällä kamalalta. Ylensä lihava on lihava joka kohdasta, eikä silloin ole myöskään mitään hoikkaa vyötäröä mitä korostaa. Nuo kuvien naisethan oli juurikin niitä kurvikkaita ja ihan normaalipainoisia naisia eikä mitään lihavia. Vitsit mä olisin onnellinen jos mulla olisi ylipainoisena tuollainen kroppa.
159/79
No noilla on kertynyt rasva sinne minne pitää! Suomessa tiimalasia yleisempi näky on omena tai päärynä. Niille ei noi tyylit sovikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tuon jutun kirjoittaja on saanut päähänsä että kaikilla ylipainoisilla on tiimalasivartalo ja että vyötärö on kuitenkin hoikka ja vartalossa se kohta jota kannattaa korostaa. Tai että lihavalla olisi toki allit mutta kuitenkin hoikat käsivarret kyynärpäästä alaspäin ja sirot ranteet? Tai että lihava näyttäisi hyvältä (kuten kuvassa) tuollaisessa vartaloa nuolevassa trikoomekossa?
Heh, tuo mekko se vasta näyttääkin mahtavalta oikean pluskokoisen päällä jolla vyötärönympärys on vähintään yhtä iso kuin rinnanympärys ja mahassa muutama kunnon röllykkä päällekkäin. Oliko tämänkin jutun tarkoitus ilkkua ylipainoisia ja väittää että näin hyvältä lihavankin kuuluu näyttää? Nuo naiset kun eivät olleet varsinaisesti edes ylipainoisia ja sekin vähä extra oli rinnoissa ja pepussa eli juuri siellä missä se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Noilla naisilla on hyvä, sopusuhtainen vartalo, vaikka ovatkin isoja. Todellisuudessa useimmilla lihavilla on paksuin kohta vyötärö. Eipä sellaisella mikään noista asuista näytä hyvältä.
Itseasiassa mikään ei näytä hyvältä. Valitettavasti.
omppu
Upeat vartalot likoilla. Vaikka itse olen hoikka ja jäntevä (ja vielä heterokin), tuollaiset naiset vetoavat muhun.
Ilmeisesti sit olen plus kokoinen. Aika samanlainen, kuin nuo, mutta ei tollaset korkeat farkut kyllä hyvältä näytä, jos paita on vyötärön sisällä.
olen 167/98
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella makkarankuorimekossa oli oikeastaan samanlainen kroppa kuin Kim Kardashianilla. En mä kyllä väittäisi sitä ylipainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No noilla on kertynyt rasva sinne minne pitää! Suomessa tiimalasia yleisempi näky on omena tai päärynä. Niille ei noi tyylit sovikaan.
Minkäpäs sille mahtaa minne rasva kerääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva nähdä kuvissa oikeasti ylipainoisia ihmisiä.
Mikä järki tehdä koko juttua, "nämä vaatteet näyttävät upealta lihavalla" kun niitä ei kuitenkaan ole kuvattu lihavien päällä? Silloin olisi kyllä pitänyt vaihtaa mallien lisäksi myös vaatteet, nuo kun ei ylipainoiselle sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Siksi suurimman osan kannattaakin yrittää hillitä sen kertymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Siksi suurimman osan kannattaakin yrittää hillitä sen kertymistä.
Rasvan kertymistä voi toki hillitä, mutta ei sitä minne rasva asettuu. Tiesitkö, että päärynävartalo ei tarkoita samaa kuin ylipainoinen? Voi olla päärynävartaloinen vaikka olisi hoikka. Mitäs sitten tehdään, ruvetaan anorektikoksi? Vai hyväksytään omat geenit ja ollaan onnellisia, vaikka ei kaikki mahdutakaan Victoria's secret -muottiin?
Odotan ssss:n kommenttia, kuinka nuo kaikki vaatteet näyttävät kamalilta läskien yllä ja läskidenialismikirkumista.